Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen piknik 8.6.  (Luettu 22665 kertaa)

isabella

Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #45 : 23.05.2013, 18:34 »
Eiköhän me Kanin kanssa vääntäydytä paikalle. Meidän aikataulut tuntien tuskin kuitenkaan ihan alusta saakka :))

Miltsu

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #46 : 23.05.2013, 22:22 »
Oliskos Tampeelta ketään lähdössä ajeleen kesäajelua Hesaan ja takas, tunkisin itteni repsikan paikalle (takapenkkikin passaa vallan mainiosti  ;D ), ja kuittaisin osan polttoainekuluista.
Ilmottaudun jos kyyti järkkääntyy, muussa tapauksessa pitäkää nasta piknikki!

daeka

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #47 : 26.05.2013, 00:15 »
Kysymyksenä kaikille osallistuville se, että haittaako koiran mukana olo ketään?
Iso, mutta rento tapaus olisi tulossa löhöämään seuraksi, jos kukaan ei sitä vastusta.

taraella

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #48 : 26.05.2013, 08:55 »
Mun puolesta saa koiruuskin tulla mukaan :)

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #49 : 26.05.2013, 09:04 »
P.S. Muistattehan kaikki, että lisätiedot ajasta ja paikasta tulee vain niille, jotka ovat yksityisviestillä ilmottautuneet. Tähän ketjuun vastaaminen ei siis ikävä kyllä riitä.

Kiitos muistutuksesta! Laitan viestiä.

Koiran läsnäolo ei haittaisi, päinvastoin.

daeka

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #50 : 29.05.2013, 13:53 »
Hyvin on ollut innostusta piknikkiin ja meitä on ilmoittautunut jo monta!
Nyt vaan toivotaan kaunista ilmaa niin ei mene piknik pieleen.

Nyt sitten olisikin kysymyksenä, että haluatteko sopia piknik herkkujen tuonnin nyyttäriperiaatteella (kaikki ilmoittaa tuovansa jotain ja yhdistetään ne) vai haluaako jokainen tuoda omat eväänsä?
Juomien suhteen varmasti on parasta, että jokainen tuo sitä mitä haluaa juoda niin ei mene vaikeaksi.

 

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #51 : 30.05.2013, 10:26 »
Kannattaisin ainakin osittaista nyyttärimeininkiä. Jos feta-kasvispiirakka kelpaa niin voisin tehdä pellillisen. Ei kylläkään ole laktoositonta mutta hylana onnistuu.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #52 : 04.06.2013, 11:49 »
Mä syön kisun piirakkaa erittäin mielelläni.

Toivottavasti sääjumalat ovat meille suotuisia lauantaina ja saadaan aurinkoinen ilma.

Mä voin tuoda kertakäyttöastioita (mukeja, lautasia, serviettejä ja aterimia).

Muita mahdollisia tuotavia sitten olisi vielä:

- jälkkäriä/jotain makeeta (?)
- hedelmiä/marjoja (?)
- patonkeja/juustoa (?)
- suolaista (?)

Laittakaa tähän ketjuun mitä olette tuomassa (nyyttäri osallistuminen on täysin vapaaehtoista - mitään ei siis ole pakko tuoda), jotta ei tapahdu niin, että meillä on kymmenen kakkua.


Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #53 : 04.06.2013, 11:55 »
Mun mielestä kätsympää olisi jos kaikki toisivat omat eväänsä, koska itse ainakin tulen pk-seudun ulkopuolelta ,niin täältä paha raahailla mukanaan hirveää määrää safkaa. Ja kun joukossa meitä ruokavaliovammaisia, niin vaikea tuoda mitään mitä kaikki,tai edes suurin osa voisi syödä :).

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #54 : 04.06.2013, 12:14 »
Kertokaa halukkuutenne nyyttäreihin tähän ketjuun. Viimeksi toimi mainiosti, että syötiin kaikki samoja ruokia, mutta tosiaan tällä kertaa en tiedä kuinka monella on rajoitteita ruuan suhteen.

Itse koen hankalaksi ja tilaa vieväksi raahata kourallisen viinirypäleitä, puolikkaan patonkin, tilkan creme bonjouria yms. Oikeasti olen vain hulluna itse tehtyihin kakkuihin/piiraisiin ja haluan toisten tekeleitä maistella ja reseptejä vaihdella aina, kun on tilaisuus :love:


Shy

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #55 : 04.06.2013, 14:01 »
Omalta kohdaltani Hesan keikka siirtyikin viikkoa myöhemmäksi. Harmillista, sillä mieluusti olisin antanut kasvot omalle nickillenikin tutustuessani uusiin ihmisiin. Toivottelen kaikille osallistujille oikein nautinnollista, aurinkoista picnikiä kaikessa herkullisuudessaan.  :)

isabella

Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #56 : 04.06.2013, 17:47 »
Kani ja minä tuodaan lihapullia ja perunasalaatia reilu satsi. Oli nyyttärit tai ei niin siitä liikenee muillekin :) Tosin ihan kolmeksi ei varmaan keretä mutta me sitten soitellaan jos ei löydetä teitä.

latexbun

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #57 : 04.06.2013, 19:03 »
Voitaisiin yrittää blandinan kanssa leipoa jotakin vegaanista (mahdollisesti myös gluteenitonta) ja makeahkoa. 

Aino

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #58 : 04.06.2013, 21:04 »
Tyttöjen piknikille voisi sopia jokin suklainen, ja kun listassa luki, että makeaa/jälkkäriä voisi tuoda, niin saanko varata suklaa kakun? Voin tehdä gluteenittoman version, jos on joku, jonka vuoksi tarvis? (Ystävissä gluteenittomia, joten tuttua hommaa, ja tulee muuten herkkua ;) )

K-nix

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 8.6.
« Vastaus #59 : 05.06.2013, 11:29 »
Vinkki: laittakaas vielä tuonne enklanninkieliseen osioon pikku ilmo niin voitte saada paikalle vierailevia tähtiä.