Baarin kannatusmaksut
Tämä on BDSM-sivusto, täällä on ihmisiä jotka haluaa lyödä päänsä samoihin kiviin vuodesta toiseen. Sen vuoksi onkin niin tärkeätä löytää täyspäinen sub.
Lili tuossa olikin jo hienosti kiteyttänyt monia asioita mitä allekirjoitan. Lisätäänpä soppaan vielä pari omaa ajatusta.
a) Subien pitäminen jotenkin tyhminä ja avuttomina pelkästään seksuaalisen alistuvan taipumuksen vuoksi. Onneksi todellisuudessa alistuvuus ja tyhmyys eivät toki kulje käsi kädessä. Nostaisin kuitenkin esille sellaisen asian, että usein ne samat ihmiset, jotka vetoavat subin omaan järkeen ja päätösvaltaisuuteen silloin kun on kysymys juuri heidän valitsemisestaan sessiointikumppaniksi, kuitenkin omassa masterien piirissään puhuvat usein subeista ja naisista hyvinkin halventavaan ja alentavaan sävyyn. Tämä on mielestäni huolestuttavaa.
En siis sano että subit olisi aivottomia, mutta väittäisin että intensiiviset tunteet harvoin toimii rationaalisesti ja voivat sekoittaa teräväjärkisenkin. Siis muitakin kun subeja. Ja suojelua ei välttämättä silloin tarvitsisi muilta vaan ihan omalta itseltään, ajatuksiltaan, himoiltaan, kokemustennälästä, oman vastaparinsa ja sieluntoverinlöytämisenkaipuultaan tai ihan yksinkertaisesti toisen rakastamisen ja itse rakastetuksitulemisentarpeiltaan.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 09.05.2013, 20:38Itse kannatan ehdottomasti naisverkoston tarvetta, sillä on hyvä että ihna kaikkea ei tarvitse naiselle opettaa, jos kanssa sisaret ovat pikkase valistaneet. Mutta ongelmaksi tulee naisverkoston feministisyys, jossa vallalla on topping from bottom ajattelu malli, josta voi tuolta kaydä kattomass lisä tietoa http://www.submissiveguide.com/2009/01/5-ways-to-recognize-topping-from-the-bottom/.Siis täh ...mitä v**tua tuolla linkin aihealueella ja feminismillä on tekemistä tässä asiassa. Jos master ei saa vuorovaikutusta subinsa kanssa toimimaan niin häpeä on kyllä ihan vain hänen.
Itse kannatan ehdottomasti naisverkoston tarvetta, sillä on hyvä että ihna kaikkea ei tarvitse naiselle opettaa, jos kanssa sisaret ovat pikkase valistaneet. Mutta ongelmaksi tulee naisverkoston feministisyys, jossa vallalla on topping from bottom ajattelu malli, josta voi tuolta kaydä kattomass lisä tietoa http://www.submissiveguide.com/2009/01/5-ways-to-recognize-topping-from-the-bottom/.
*itkee*(Selitys: http://www.oxfordhandbooks.com.libproxy.helsinki.fi/view/10.1093/oxfordhb/9780195342161.001.0001/oxfordhb-9780195342161-e-022)
Lainaus käyttäjältä: whims - 09.05.2013, 21:13Minä ainakin seurasin mielissäni, kuinka hyvässä hengessä ja asiallisesti uutta jäsentä neuvottiin alkuun. Kuinkahan moni noista 'uusista jäsenistä' on oikeasti vanhoja jäseniä jotka kehittelee uusia nimimerkkejä ja kirjoittaa sen jälkeen esittelyosioon kauniin kirjoituksen jossa kertovat juuri paikalle löytäneensä ja olevansa niin suloisen viattomia että valkovuokotkin on paheellisia heihin verrattuina.Heitä sitten varoitellaan pahoista ja ilkeistä, vaikka oikeasti varoittelun pitäis toimia toisinpäin. IKRM
Minä ainakin seurasin mielissäni, kuinka hyvässä hengessä ja asiallisesti uutta jäsentä neuvottiin alkuun.
Huvitti aika lailla, että juurikin tuolla yhden uuden jäsenen esittelyssä oli pitkä liuta varoituksia toisensa perään. Samaa asiaa vähän eri sanoin. Jos itse olisin uusi tulokas, joka saa valtaisan varoitusryöpyn vastaansa, miettisin totisesti mikä tässä hommassa on vikana