Baarin kannatusmaksut
Itse kannatan ehdottomasti naisverkoston tarvetta, sillä on hyvä että ihan kaikkea ei tarvitse naiselle opettaa, jos kanssasisaret ovat pikkuisen valistaneet. Ongelmaksi tulee naisverkoston feministisyys, jossa vallalla on topping-from-bottom ajattelumalli, josta voi tuolta kaydä katsomassa lisätietoa. http://www.submissiveguide.com/2009/01/5-ways-to-recognize-topping-from-the-bottom/.
Itse kannatan ehdottomasti naisverkoston tarvetta, sillä on hyvä että ihan kaikkea ei tarvitse naiselle opettaa, jos kanssasisaret ovat pikkuisen valistaneet. Mutta ongelmaksi tulee naisverkoston feministisyys, jossa vallalla on topping from bottom ajattelu malli, josta voi tuolta kaydä kattomass lisä tietoa http://www.submissiveguide.com/2009/01/5-ways-to-recognize-topping-from-the-bottom/.
Itse kannatan ehdottomasti naisverkoston tarvetta, sillä on hyvä että ihna kaikkea ei tarvitse naiselle opettaa, jos kanssa sisaret ovat pikkase valistaneet. Mutta ongelmaksi tulee naisverkoston feministisyys, jossa vallalla on topping from bottom ajattelu malli, josta voi tuolta kaydä kattomass lisä tietoa http://www.submissiveguide.com/2009/01/5-ways-to-recognize-topping-from-the-bottom/.
Mikä tekee heistä vähempiarvoisia ja liian typeriä ymmärtämään omaa parastaan? Esimerkkejä tulee vastaan jatkuvasti, ehkä silmäänpistävimpänä se järjetön kiihko jolla nuoria tyttösiä varoitellaan hirveistä Mastereista, jotka voivat vaikka antaa heille selkään tai panna perseeseen kysymättä! (Mutta onhan se hirveää!) Hyysääminen on tässäkin asiassa vain peiteltyä väheksyntää. "Kun ei ne ymmärrä itse niin pitää suojella."
Jos master ei saa vuorovaikutusta subinsa kanssa toimimaan niin häpeä on kyllä ihan vain hänen.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 09.05.2013, 20:49 Jos master ei saa vuorovaikutusta subinsa kanssa toimimaan niin häpeä on kyllä ihan vain hänen.Se on vuorovaikutusta joten vastuu sen toimivuudesta/toimimattomuudesta on ihan molemmilla. Juuri tuota asennetta vastaan SnadistiSadisti otti kantaa aloituksessa.
Tuoreen ja vielä kokemattoman subin (nyt niitä herutteluviestejä lisää ja sassiin ) näkökulmasta jonkinlainen opastus on kyllä tarpeen ja varmasti verkostoituminen on järkevintä mitä voi tehdä. Toisaalta kun olen netissä lueskellut yhtä sun toista opastajaa niin välillä tuntuu että älynlahjoja aliarvioidaan. Tietysti voi olla että ohjeet on tarkoitettu 16-vuotiaille henkilöille, jotka eivät ole harrastaneet myöskään nettideittailua aikaisemmin, sillä mielestäni samat periaatteet käyvät mihin tahansa nettituttavuuksien tapaamisiin ja ensimmäisiin kontakteihin. Tai ehkä omat kokemukseni ovat vielä niin rajalliset että ymmärrän oman parhaani myöhemmin.Itse toki olen niin valikoiva ja varovainen että se ehkäisee melkein kaikki ikävyydet
Yleisesti ottaen tällaiset me too -vastaukset vältettäviä. Mutta joskus asia on sen verran kohdillaan, että tällainen vastaus on paikallaan.Lainaus käyttäjältä: IKRM - 09.05.2013, 22:54Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 09.05.2013, 20:49 Jos master ei saa vuorovaikutusta subinsa kanssa toimimaan niin häpeä on kyllä ihan vain hänen.Se on vuorovaikutusta joten vastuu sen toimivuudesta/toimimattomuudesta on ihan molemmilla. Juuri tuota asennetta vastaan SnadistiSadisti otti kantaa aloituksessa.AMEN tuolle.Ekana kun tulee ongelmaa, niin pitää etsiä ketä syytetään. Ei hyvää päivää, siltä tieltä se ratkaisu ei löydy. Ja seuraavana ei kannata ryhtyä kaivamaan tekosyitä sille, miksi asioiden nyt vaan on oltava niin kuin ne on. Tai otettava itseensä koko homma, hävettävä omaa virhettään tai pusketteva eteenpäin kun on pakko, vaikka ei halua. Asioista voi ottaa vastuun myöntämällä että siinä paikalla on ne tahot, joilla on voima ja valta tehdä asialle jotain. Kissa pöydälle, ei toisen naamalle.