Baarin kannatusmaksut
Minua kismittää.Olen lopen kyllästynyt siihen, kuinka kerran toisensa jälkeen subien arvostelukykyä ja kykyä tehdä omat valintansa täydessä ymmärryksessä aliarvioidaan sekä suoraan että implisiittisesti. Mikä tekee heistä vähempiarvoisia ja liian typeriä ymmärtämään omaa parastaan? Esimerkkejä tulee vastaan jatkuvasti, ehkä silmäänpistävimpänä se järjetön kiihko jolla nuoria tyttösiä varoitellaan hirveistä Mastereista, jotka voivat vaikka antaa heille selkään tai panna perseeseen kysymättä! (Mutta onhan se hirveää!) Hyysääminen on tässäkin asiassa vain peiteltyä väheksyntää. "Kun ei ne ymmärrä itse niin pitää suojella." Kerronpa salaisuuden. Ihan näin avoimesti. En ole koskaan tavannut subia joka ei ihan itse ole osannut kertoa jos asiat menevät väärään suuntaan ja keskustella haluistaan, peloistaan ja toiveistaan. He ovat kaikki olleet riittävän fiksuja pitämään omia puoliaan, tekemään omat päätöksensä ja valintansa. Alistuvuus ei tarkoita samaa kuin avuttomuus, eikä yksikään subini ole koskaan tarvinnut esitaistelijaa selvitäkseen kanssani. Olen myös melko varma, että tämä ei ole mitenkään ainutlaatuista.
Asiallinen kirjoitus lililtä; en viitsi toistaa samaa. Komps.Tästähän, tai ainakin tätä on sivuttu, joissakin ketjuissa jo aiemmin.Oma mieleipiteeni on että on erittäin hyvä jos suomalaisessa skenessä on vahva ja toimiva naisverkosto. Jo se olemassaolo on hyvä asia, ihan ilman mitään sen kummempaa agendaa; vain helposti lähestyttävänä foorumina ihan kaikille naisille ikään ja suuntautumiseen katsomatta. En oikein tainnut edes tajuta aloituksen jujua, ja sitä miten tällainen seikka voi kutittaa yhdenkään masterin hermoa.
Itse kannatan ehdottomasti naisverkoston tarvetta, sillä on hyvä että ihna kaikkea ei tarvitse naiselle opettaa, jos kanssa sisaret ovat pikkase valistaneet. Mutta ongelmaksi tulee naisverkoston feministisyys, jossa vallalla on topping from bottom ajattelu malli, josta voi tuolta kaydä kattomass lisä tietoa http://www.submissiveguide.com/2009/01/5-ways-to-recognize-topping-from-the-bottom/.