Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Baarin kannatusmaksut
Etusivu
Foorumi
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Tietosuoja
BDSM-baari
Ilmoitustaulu
Miitit
Majavamiitti
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
57
58
[
59
]
60
61
...
155
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Majavamiitti (Luettu 506182 kertaa)
-katy-
Vieras
Vs: Majavamiitti
«
Vastaus #870 :
13.11.2014, 00:14 »
-
«
Viimeksi muokattu: 13.11.2014, 09:33 kirjoittanut katy
»
Kirjattu
-Kumi-
Smurffit
Kanta-asiakas
Galleria
«
Vastaus #871 :
13.11.2014, 10:22 »
Kaiiki "meistä" näyttää puhuvan Majavamiitistä ja haluavansa käydä siellä mutta kun muut ei tuu No eihän ainakan tällä tavalla siellä ole porukkaa Metittiin sitäkin eilen että kuinka paljon sillä on vaikutusta kun on kolme miittiä viikossa Totesimme jokaisessa käyvän suhtkoht saman verran porukkaa Se hajottaa porukaan pitkin poikin ja sitten näyttää että missään ei oo ketään Mitä Fetlifen miitttiin tulee se on aivan erilainen ja oma lukunsa sinäänsä ja aivan oma juttunsa Nämä muut miitit sitten syövät toinen toisiaan Haluammeko me Majavamiittiä? Majavan henkilökunta on jo sitä mieltä että jos ei vilkastu, niin he ottavat meidän varauksen pois Heillä ei tosin ole mitään meitä vastaan, vaan ajattelevat taloudellista tuottoa Mitä me siis haluamme? Halummeko Majavamiitin vielä vaiko jotain muuta? Kävijöitä on viimeaikoina ollut oikeasti vain korallinen Tämä on aiheuttanut ttilanteen ettei monikaakaan ole tänä syksyksynä kerran kaksi kytyään jaksanut enää vaivautua paikalle vedoten siihen ettei siellä kuitenkaan ole ketään Tiksissä on samanlainen tilanne Mitä Espooseen tulee en ota kantaa koska se on minulle hieman kauempana ja siksi käyn siellä harvemmin Kuulemmas siellä on ollut Espoolaisia jonkin verran ja jokunen muukin No tämä on nyt meistä kaikista kiinni onko meillä jatkossakin toimiva Majavamiitti vai keksimmekö jotain muuta kuin juottolassa istumista Tässä suhteessa Tiksissä on mielestäni paremmin osunut miittipaikka Mutta lauantaina sankoin joukoin Agroksenmelle
Kirjattu
roosa
Vieras
«
Vastaus #872 :
17.11.2014, 13:55 »
Haloo!
Siis järjestetäänkö miittiä vielä vai ei?
Mä olisin tulossa nyt keskiviikkona viettämään iltaa majavaan (19. 11) ja olisipa kiva tietää -ennen kuin hotellin varaan- onko siellä ketään paikalla.
Olisi kiva nähdä vanhoja tuttuja ja saada kenties uusia.
Kirjattu
Jen
Kanta-asiakas
It's me, no use to act anything else...
Galleria
«
Vastaus #873 :
17.11.2014, 14:16 »
Vitsit, jos oot tulos ni mä haluun kyl tulla tälläkin viikol, roosa! Vaikka suunniteltii et täl viikol menis majavan sijasta kannuun... Jos vaikka molempiin yrittäis
sua olis niin kiva nähdä
Kirjattu
isabella
Smurffit
V.I.P.
Galleria
«
Vastaus #874 :
17.11.2014, 14:19 »
Minulla olisi taas pitkästä aikaa aikomuksena tulla Majavaan tällä viikolla, ehdin tosin paikalle vasta puoli yhdeksän aikaan. Toivottavasti sinne joku muukin ilmaantuu ettei tarvitse yksin nököttää. Minä voin sitten viihdyttää niitä aiemmin mainittuja tuppisuisia miehiä lärpätykselläni
Kirjattu
Meeri
tuhma hauva
Administrator
Galleria
«
Vastaus #875 :
17.11.2014, 14:30 »
Mulla on vähän suunnitelmissa piipahtaa majavassa, kun sattuu kuvaukset olee samana päivänä lähistöllä. Jos nyt näiden tuppisuisten miesten pelossa uskallan.
Kirjattu
roosa
Vieras
«
Vastaus #876 :
17.11.2014, 14:32 »
Loistavaa! Mä siis varaan hotellin
Kirjattu
Des
Asiakas
Dom & fettari
Galleria
«
Vastaus #877 :
17.11.2014, 16:04 »
Tällä hetkellä tulossa.
Edit. Parempi puoliskokin pääsee, jee!
«
Viimeksi muokattu: 18.11.2014, 19:24 kirjoittanut Des
»
Kirjattu
submit
Vieras
«
Vastaus #878 :
17.11.2014, 17:22 »
Nyt kun saatiin saunavuoro siirrettyä toiselle päivälle, saattaa tulla useamminkin vääntäydyttyä miittiin. Jospa nytkin siis vaikkapa kannatuksen vuoksi - ja näyttäis olevan kivaa seuraakin tarjolla
Kirjattu
blandina
TörkyTeatteri
Baarikärpänen
Galleria
«
Vastaus #879 :
17.11.2014, 21:53 »
Jospa sitä yrittäisi tällä viikolla tulla saalistamaan niitä kuuluisia majavia padolta.
Kirjattu
slaveJL
Kanta-asiakas
-sleivi-
Galleria
«
Vastaus #880 :
18.11.2014, 18:45 »
Majavoituu huomenna.
Kirjattu
Misskoo
Vieras
«
Vastaus #881 :
19.11.2014, 15:19 »
No pitäisköhän munkin tulla tänään käymään?
Ja kuka täällä sanoi, että on vain sama naama ja blaablaa, otti kritiikin mitä sanoin vähän eri tavalla mitä tarkoitin. Tarkoitin siis sitä, että tunnelma on kohtuullisen boring ollut, kun moni istuu puhumatta mitään. Vähän niinku jäinen fiilis!
Noh, jos tulen tänään niin voin tulla taas toteamaan että on samanlaista kuin aiemminkin tai jos vaikka oiskin vilkasta ja kivaa..?
Kirjattu
roosa
Vieras
«
Vastaus #882 :
19.11.2014, 15:57 »
Noni! Aika liki jo olen.
Kieli palaneena ja taatusti valkosipulille käryten. Saattaa siis olla, että jotkut toivoisivat mun olevan ihan hiljaa ja hengittävän suun kautta vain sisäänpäin
(oli ihan hiton hyvää pitsaa tossa jossain mikä aiemmin oli ravintola sivuraide)
Kirjattu
Jake
Baarikärpänen
Galleria
«
Vastaus #883 :
19.11.2014, 16:46 »
mulla on ylimääräistä aikaa, joten meen nyt jo sinne...
Kirjattu
mauje
Smurffit
V.I.P.
Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
Galleria
«
Vastaus #884 :
19.11.2014, 18:03 »
Heitän lanttia että lähdenkö tästä tulemaan...viimeks jouduin heittämään 17 kertaa ennenkun pääsin lähtemään.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
57
58
[
59
]
60
61
...
155
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
BDSM-baari
Ilmoitustaulu
Miitit
Majavamiitti
Käytämme evästeitä taataksemme sinulle hyvän käyttökokemuksen. Jatkaessasi sivujemme selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Tarkemmin