Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa v. 2013  (Luettu 61413 kertaa)

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa v. 2013
« Vastaus #150 : 18.06.2013, 14:56 »
Juu, sama kenttä on. Coltti tulee kans kuudelta.

Katzku

• Vieras
« Vastaus #151 : 18.06.2013, 15:32 »
Mä tulen myös viimeistän klo 18.

LaVida

« Vastaus #152 : 18.06.2013, 20:37 »
Aivan mahtavaa! Kiitos kaikille seurasta, olipas taas mukavan hauskaa. Kyllä nyt ruoka maistuu, ja pitkät hyvät yöunet :)

Katzku

• Vieras
« Vastaus #153 : 18.06.2013, 21:06 »
Niinpä. Pikkasen oli itsellä lihasjumitusta päällä mutta se millä tulee sillä myös lähtee (ja jollain tavalla pitää nyt tota läähätystä ja hikoilua selittää) :D Kiitos kaikille osallistujille ja illan paras kori kuulu kyllä kauniimman sukupuolen edustajalle :)

Qurat

• Majuri
  • Baarikärpänen
  • I´m really bad..
  • Galleria
« Vastaus #154 : 18.06.2013, 21:27 »
Kiitokset porukkalle. Harmi kun ranteeni takia en pystynyt aivan täysillä pelamaan.

Ja kaikille kuka vielä harkitsee meiden kans pelaamaan tuleemista: Ei kannatta, siellä on hikisia ihmisia, siellä joskus jopa pitäis ollaa nopee ja kaiken lisaksi yleensä on hauskaakin.

Käpy

• Vieras
« Vastaus #155 : 18.06.2013, 21:31 »
Mä tiedän, ettei teillä ollut hauskaa. Siellä oli kylmä ja satoi vettä ja pallosta oli ilmat pihalla. Kolmella pelaaminen sitä paitsi on tosi tylsää! Kenttäkin oli varmaan täynnä hanhenpaskaa.. ja kori liian ylhäällä!

Katzku

• Vieras
« Vastaus #156 : 18.06.2013, 21:36 »
Mä tiedän, ettei teillä ollut hauskaa. Siellä oli kylmä ja satoi vettä ja pallosta oli ilmat pihalla. Kolmella pelaaminen sitä paitsi on tosi tylsää! Kenttäkin oli varmaan täynnä hanhenpaskaa.. ja kori liian ylhäällä!

Hehehehee. Ainut mistä olen puoliksi sama mieltä on se kori :D Mun mielestä joku aina siirsi sitä paikasta toiseen kun mä yritin pallolla osua siihen :D

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
« Vastaus #157 : 18.06.2013, 21:36 »
Joo, mahtavaa, että pienelläkin porukalla saadaan kunnon hiki pintaan. Tällainen liikuntamäärähän kuihduttaa mut pian alipainoiseksi  ::)

Ja vielä lisäys: joo, ei kannata missään nimessä tulla, koska vettäkin satoi, ilmasto oli suoraan tropiikista, kentät erittäin slipperit ja palkinnoksi kätöset ovat ihan mutaset. Lasit saattaa riikkontua ja iho. Sormet ja muutkin jäsenevät menevät sijoiltaan ja kiljuminen sattuu kurkkuun :D

p.s.. ja pakko selitellä heikkoa kuntoa lievähköllä krapulalla!

Engel

• Vieras
« Vastaus #158 : 18.06.2013, 21:44 »
en pystynyt aivan täysillä pelamaan.

Voi apua :D Mitähän se sitten on kun pelaat täysillä? Menikö tänäänkään yksikään heitto ohi korista  :))

Kiitos munkin puolesta kaikille! Huono fiilis työpäivästäkin unohtui ennätysnopeasti siinä palloillessa. Oli hyvät pelit! :)

Käpy

• Vieras
« Vastaus #159 : 18.06.2013, 21:53 »
Mites viikonloppuna? löytyykö pelaajia. MULLA ALKAA LOMAAAA!!!  :D

Jyrki73

• Vieras
« Vastaus #160 : 18.06.2013, 22:00 »
Ei helvetti. hämmensi nuo sadekuurot. Seuraavalla kerralla haluaisin jonkun puhelinnumeron että voin kysyä lisätietoja ja tilannetietoja. En tuota karttalinkkiäkään ollut sitten tutkinut joten en ollut siitä kentästäkään varma. No tiedä sitten milloin pääsisin uudestaan. Ei ainakaan ensiviikolla. Kävin kyllä jonkun kentän reunalla.

Wibbe

• Vieras
« Vastaus #161 : 18.06.2013, 22:11 »
Vida ei pidä valittaa etten näy kentällä palloilemassa, kun päivä vaihtuu kuin lottoarvonnassa. Taas työ esti tulemasta. Torstaina olisin päässy...prkle >:(

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
« Vastaus #162 : 18.06.2013, 22:38 »
Wibbe: ei se LaVidan syy oo. Täällä yritetään äänestää enemmistölle sopiva viikonpäivä joka viikko. Edellyttää, että huutelee mikä on itselleen paras päivä. Kovasti on yritystä vakiinnuttaa pelaamista torstaille, mutta se niin riippuu jengin äänistä. Joskus säästä. Pienet kuurosateet eivät estä pelaamista. Odotellaan, että pahin sade menee ohi.

Onhan tämä vähän "yksi risti kaksi... kaksi yksi yksi -totoamista" kun joskus päivän lisäksi väännetään kättä, että kummalla kentällä: Pikku-Huopalahdessa vai Hietsussa. Näillänäkymin hietsulle ei ole asiaa ellei ole jo aamupäivällä verkkoa varaamassa.

Jyrki: lavidalta saa yksärillä tarkemmat ohjeet ja jopa puhelinnumeron :)

Jyrki73

• Vieras
« Vastaus #163 : 18.06.2013, 23:51 »
Jyrki: lavidalta saa yksärillä tarkemmat ohjeet ja jopa puhelinnumeron :)
Juu olisi pitänyt kysyä.
Kovasti on yritystä vakiinnuttaa pelaamista torstaille
Mulle sopisi yleensä paremmin jokin muu päivä kuin torstai, Mutta mun varaan ei muutenkaan paljoa kannata laskea, kun asun niin kaukana.

Wibbe

• Vieras
« Vastaus #164 : 19.06.2013, 05:31 »
Paras sit meikäläisen lopettaa se haaveilu. Pitäkää pallonne :D