Baarin kannatusmaksut
Nonni jätkät. Täällä kun tuntuu kiinnostusta tähän aina vähän väliä ilmenevän. Eikun opettelemaan. Ei se satu:http://www.filmsforaction.org/articles/so-you-want-to-be-a-male-feminist-here-are-11-simple-rules-to-follow/
Kumminkin asian positiivista puolta ei voikun helpotuksesta huokaista, sillä todistivat että kaikilla naisilla ei ole vikaa yläkerrassa.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 26.10.2014, 14:24Kumminkin asian positiivista puolta ei voikun helpotuksesta huokaista, sillä todistivat että kaikilla naisilla ei ole vikaa yläkerrassa.Feministinainen on hyvin usein narsisti ja psykopaatti, joka toteuttaa vallanhimoaan ja haluaan hallita kaikkia olentoja maan päällä käyttämällä naisasiaa argumenttina, siinä jää jalkoihin naisten ja miesten oikeudet niinkuin kaikilla vallanhimoisilla aina pakkaa käymään. Tasa-arvon kanssa feminismillä ei ole enää aikoihin ollut mitään tekemistä. IKRM
"Xismi tarkoittaa sitä, että ihmiset voivat täysin yhtäläisillä mahdollisuuksilla olla sellaisia kuin ovat ja toteuttaa sitä, mitä parhaiten osaavat ja haluavat, ilman että vehkeiden merkki jalkojen välissä ohjailee tietoisesti tai tiedostamatta omia ja ympäristön odotuksia. Tämä koskee sekä naisia että miehiä.""
Ja kun olen mies niin en voi varmaankaan feminismiä määritellä. Siksi kysyin asiaa cis-naiselta joka lausui seuraavaa.Lainaus"Xismi tarkoittaa sitä, että ihmiset voivat täysin yhtäläisillä mahdollisuuksilla olla sellaisia kuin ovat ja toteuttaa sitä, mitä parhaiten osaavat ja haluavat, ilman että vehkeiden merkki jalkojen välissä ohjailee tietoisesti tai tiedostamatta omia ja ympäristön odotuksia. Tämä koskee sekä naisia että miehiä.""Mun on vaikea kuvitella että foorumilla olisi kovinkaan montaa nassua joka vastustaisi tuota Xismiä.
Luulen että iso osa tätä ikuisuusväittelyä on se että feminismillä, kuten muillakin ismeillä on lähes yhtä monta määritelmää kuin on kannattajiakin. K.o. aatteen vastustajat vastustavat todennäköisesti äärifeminismiä... joka asettaa huonoon valoon sen kaiken järkevän mitä k.o. liike on saanut aikaan. Toisaalta k.o. aatetta puolustavat ihmiset eivät aina allekirjoita ääri-ajattelijoiden ajatuksia, mutta näkevät vain 'feminismi on paska juttu' kortin ja suhtautuvat siihen sitten ymmärrettävän torjuvasti. Koen että yhtenäisen määritelmän puuttuminen haittaa asiallista keskustelua. Toisaalta, olen vain mies joten mitäs minä tästä sen enempää puhumaan.Ja kun olen mies niin en voi varmaankaan feminismiä määritellä. Siksi kysyin asiaa cis-naiselta joka lausui seuraavaa.Lainaus"Xismi tarkoittaa sitä, että ihmiset voivat täysin yhtäläisillä mahdollisuuksilla olla sellaisia kuin ovat ja toteuttaa sitä, mitä parhaiten osaavat ja haluavat, ilman että vehkeiden merkki jalkojen välissä ohjailee tietoisesti tai tiedostamatta omia ja ympäristön odotuksia. Tämä koskee sekä naisia että miehiä.""Mun on vaikea kuvitella että foorumilla olisi kovinkaan montaa nassua joka vastustaisi tuota Xismiä. Vai kuinka?1. Oletko feministi? Perustele!Yllä olevan määritelmän mukaan kyllä. Joidenkin muiden määritelmien mukaan en.2. Mitä mieltä olet sukupuolistereotypioista?Kts. yllä.3. Koetko että feminismi on ristiriidassa alistumisfantasioiden ja/tai alistumissessioiden kanssa?Katso yllä. Ei ole. Kukin saa tehdä mitä haluaa yhteiskunnan sääntöjen rajoissa.4. Saako nainen pukeutua miten haluaa?Katso yllä. Ei ole. Kukin saa tehdä mitä haluaa yhteiskunnan sääntöjen rajoissa.5. Saako nainen todella päättää itse, mitä hän omalle vartalolleen tekee?Minun puolestani saa. En sitten tiedä onko se käytännössä mahdollista, mutta minä en ole sitä estämässä.6. Onko kauneusihanteet täyttävä, meikattu ja kaikin puolin stereotyyppinen nainen häpeäksi koko sukupuolelle ja automaattisesti tyhmä lutka, joka ei voi olla kinky?Ei kai kukaan ole häpeäksi sukupuolelleen. Kukin on häpeäksi vain itselleen.