Kirjoittaja Aihe: Tempo-miitti maanantaisin (parilliset viikot) HKI, alku klo 19, Kalevankatu 2  (Luettu 34076 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Ellei, niin aion jääräpäisesti käydä Tempon sohvalla istuksimassa joka toinen maanantai :)

No sinähän olet sitten "virallinen tempoilija" ja minä lisään nyt ne maanantait kalenteriin :).

Muoks hetki myöhemmin: on lisätty toukokuun loppuun saakka ja Vappuaatto sattuu olemaan Tempo-päivänä.
Ilmoitelkaa sitten jos paikka muuttuu!

Fixx

  • Vieras
Tossa kalenterissa on muuten se viikkonumero viturallaan. Hämää varmasti jos koettaa osua "parilliselle viikolle" :-D
« Viimeksi muokattu: 10.01.2012, 15:21 kirjoittanut Fixx »

Smooth

  • Vieras
Tossa kalenterissa on muuten se viikkonumero viturallaan. Hämää varmasti jos koettaa asua "parilliselle viikolle" :-D

Ollaan tietoisia ja pähkäillään miten tuon Kalenterin heittovirheen saisi muokatuksi pois. Hämäsi se aamulla minuakin, nakuttelin niitä kuitenkin ihan NormiAjastoPöytäkalenterin mukaan, varmuuden vuoksi.  Päivämäärät kuitenkin kertoo sen oikean tapahtumapäivän :).


Leikkisa

  • Vieras
Kalenterin viikkonumero-ongelmaan on saattanut löytyä ratkaisu ja sitä kokeillaan jollain aikataululla.

st_barbara

  • Vieras
heips

Mistäs tätä porukkaa sitten tunnistaa siellä paarissa,
jos joku maanantai tämmöttis tapaamis-noviisi eksyisi joskus paikalle?

hippolyta

  • Vieras
Tempossa miittiporukka istuu aina siellä "takahuoneessa", siellä harvoin on muita :)

hippolyta

  • Vieras
Ai niin ja tervetuloa :) Vaikka itse harvoin olenkaan mukana.. Ihania immeisiä siellä on, sinne vaan :)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1469
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
En tällä kertaa tule...muuta ohjelmaa :)

st_barbara

  • Vieras
Tempossa miittiporukka istuu aina siellä "takahuoneessa", siellä harvoin on muita :)

Kiitos  :)

minni.sub

  • Vieras
heips

Mistäs tätä porukkaa sitten tunnistaa siellä paarissa,
jos joku maanantai tämmöttis tapaamis-noviisi eksyisi joskus paikalle?

Olen tulossa paikalle. Sieltä "takahuoneesta" löytyy siis ainakin ulkoiselta olemukseltaan kansakoulun opea muistuttava keski-ikäinen nainen harmaassa hameessa :)

Toivottavasti nähdään huomenna :)

st_barbara

  • Vieras
 :(
eilisen illan ja viime yön aikana kehittynyt kakka-mäntti-flunssa saattaa estää tulemiseni huomenna,

mutta sitkeästi taistelen sitä vastaan aseina villasukat, kuuma suihku, kuuma toti ja (toivottavasti) kunnon yöuni.

Periksi en anna!  >:(
(ellei ole aivan pakko!)

eli, jos olen paikalla, olen tullut,
jos en, en ole tullut  :P

isojorma

  • Vieras
Olikos mulla jotakin ohjelmaa huomiseksi. Ei tainnut olla. Ehkä ensikertalaisena uskaltais lähteä huomenna.

En kyllä tiedä missä on Tempo, mutta eiköhän sinne löydä. Ja ehkä löydän takahuoneenkin.



Nenne

  • Vieras
Teen kaikkeni ehtiäkseni huomenna messiin  :-*

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Mä tulen tänään Tempoon mutta hieman myöhässä kun lupasin käydä Äipän kanssa ilta teellä...

Cavalaria

  • Vieras
Ei tempoudu taaskaan...Muuttolaatikot...