Kirjoittaja Aihe: Tempo-miitti maanantaisin (parilliset viikot) HKI, alku klo 19, Kalevankatu 2  (Luettu 34090 kertaa)

isabella

Täytyy tunnustaa että minä en pidä Temposta. Tosin keskiviikko on muutenkin parempi miittipäivä koska maanantaisin on yleensä aika zombi olo. Mutta Tempo ihme lehmäjakkaroineen ei ole kiva eikä käytännöllinen enkä oikein viihdy siellä. Mutta sehän on vaan hyvä että on kaksi vähän erilaista miittipaikkaa, niistä voi jokainen valita sen mikä enemmän miellyttää  :)

-Kumi-

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 270
  • Galleria
Tempo
« Vastaus #16 : 20.06.2011, 21:25 »
Muistakaa myös Tempon miitit Olleet hiljaisia viimeaikoina muutama käviä Seuraavan kerran ma 27.6 ja siitä eteenpäin parillisilla viikoilla :D

Edit: aihe yhdistetty, päällekkäisyys
« Viimeksi muokattu: 20.06.2011, 22:12 kirjoittanut Smooth »

Smooth

  • Vieras
Nostetaanpas tätäkin.
Huomenna siis stadissa Tempon miitti. Juhannuksen jälkeenkin on elämää, onhan?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 939
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Kyllä juhannuksen jälkeen on varmasti elämää. Tempossa taas ei ole koskaan elämää.

Guide-Master

  • Vieras
Itseni mielestä vois kyllä noi miitit järkätä jossain ulkosalla, jossa on mahdlisuus sateen suojaan, pimeissä sopeissa kyllä ehdittäis tavat talvellakin, on vaan niin lyhyt tää meidän kesä:). Se esim jos vaikka olis joku grillaus paikka jonne on helppotulla.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1469
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Mikäs siinä jos sää suosii ulkoilua...ongelmana olisi kai riittävän ajoissa infoaminen. Jos kellä ideoita on niin ehdottaa pois:)

mrelwood

  • Vieras
Tempo on näköjään kiinni tänään. Istuin Bakersin terassilla hetken katsellen kun miitti kokoontuu, ja totesin että jalkoja palelee sen verran ettei miittaaminen tän asian tiimoilta ole mun juttu.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2011, 19:33 kirjoittanut mrelwood »

Smooth

  • Vieras
Tempo on näköjään kiinni tänään. Istuin Bakersin terassilla hetken katsellen kun miitti kokoontuu, ja totesin että jalkoja palelee sen verran ettei miittaaminen tän asian tiimoilta ole mun juttu.

Villasukat ovat aina hyvä vaihtehto. Mummon kutomat ovat parasta laatua tietty.

Bakersin terassilla oli ihan ok. Ei tarvinut paljon miettiä, että mennääkö vai eikö mennä terdelle. Ei mikään iso osaanotto ollut mutta en nyt ihan yksikseen tarttenut olla. Bakerissä on näemmä jotkut "viinitunnit" (ei sentään koulutusta) eli hiukkasen happy hour tyyppistä ratkaisua pukkaisi jos nyt viininjuoja on.

Ja kummallista, intoutuin jopa ajoittain avamaan suuutani  :D :-X.

Nick

  • Vieras
Ja kummallista, intoutuin jopa ajoittain avamaan suuutani  :D :-X.

johtuu kynsistä  ;D

Smooth

  • Vieras
Ja kummallista, intoutuin jopa ajoittain avamaan suuutani  :D :-X.

johtuu kynsistä  ;D

Ei kun ihmisistä... 8)

yleismies

  • Vieras
Aion tulla Tempo-miittiin tänään. Toivottavasti siellä on muitakin.

Smooth

  • Vieras
Oliko Tempossa meikäläisiä?

En mitenkään ehtinyt tänään, en edes yrittänyt ehtiä kun olin fyysisesti niin muualla :).

Huntress

  • Vieras
Oli meikäläisiä paikalla :) Pienempi sakki kuin yleensä, mutta yllättävän hyvin sai keskustelua aikaiseksi kun ei tarvitse huudella pöytien ylitse kuten isomman jengin ollessa koolla.

Smooth

  • Vieras
Nosto tämän päivän miitille.

Itse en ehdi ikävä kyllä kun on oltava muulla...

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Onks tänään maanantai?  ???
Jos koittais ens maanantaina vaikka päästä paikalle.
Vai onks nuo miitit joka maanantai?