Baarin kannatusmaksut
olen viettänyt jumalattoman paljon aikaa vain oman pääkoppani kanssa ja en tiedä onko se ollut hyvästä vai pahasta. Joskus olen pelännyt oikeasti, että nyt lähtee ajatukset irti kropasta ja joskus katselenkin itseäni kuin ulkopuolisena-
Ja kuka sen kissanhännän nostaa jos ei itse kissa. Itse kumminkin olen täydellinen ainakaan mitään vikaa löydä en,,♫ai hitsi on minussa 1 vika olen HELVETIN vaatimaton
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 14.04.2013, 13:22Ja kuka sen kissanhännän nostaa jos ei itse kissa. Itse kumminkin olen täydellinen ainakaan mitään vikaa löydä en,,♫ai hitsi on minussa 1 vika olen HELVETIN vaatimaton Mihin nämä ajatukset mahtavat liittyä, jos voi kysyä?
Lainaus käyttäjältä: -katy- - 14.04.2013, 13:30Lainaus käyttäjältä: orjamies - 14.04.2013, 13:22Ja kuka sen kissanhännän nostaa jos ei itse kissa. Itse kumminkin olen täydellinen ainakaan mitään vikaa löydä en,,♫ai hitsi on minussa 1 vika olen HELVETIN vaatimaton Mihin nämä ajatukset mahtavat liittyä, jos voi kysyä?Itseyteen ainakin ja Itsekkyyteen
Melkein sanoisin, että liika itsensä ajatteleminen on pahasta.Enemmän pitäisi vain elää.Enemmän olisi hyvä olla välittämättä ja siitä jatkumona oppia unohtamaan.