Baarin kannatusmaksut
Jos tää toteutuu niin mun on ihan pakko perustaa kinkyjen militaristi ryhmä
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 10.04.2013, 20:17Jos tää toteutuu niin mun on ihan pakko perustaa kinkyjen militaristi ryhmä Laita viestiä kun perustat sen, niin päästään miettimään übersotilaallisia asioita.
Sorry nyt vaan mutta Poliisi päätyi tutkimuksissaan tälle kannalle...(Ja mä jotenkin vielä oletan meillä on samansuuntainen näkemys anarkismista. Oli se sitten pommin heittelyä tai jotain akateemisempaa hienostelua... )
Olen pohtinut että jos Anarkistitit (huom. iso A-kirjain) lokeroisiva:t itseään baarin tyyliin (kun kerran baarissa aikovat anarkiaa harrastaa) ja toisiaan niin lokerointi voisi mennä vaikka näin:-Räjäyttelee ydinvoimaloita = Truu-Anarkisti
Kyllä näyttää että sais olla suljettu ryhmä tätä keskustelua varten. Turhan huutelijoita taas netti täynnä..
Hm. Vaikuttaa siltä että toiset puhuvat aidasta ja toiset aidan seipäästä, ja se on yleensä se kohta kun häivyn.
Tehkää yksinkertaisesti: menkää suurimmalle suomalaiselle anarkistifoorumille ja perustakaa sinne kinkyjen oma ryhmä. Luulisi, että sieltä löytyisi kaikki eniten asiasta kiinnostuneet jo valmiiksi, eikä tarvitsisi BDSM-baarissa arpoa, onko täällä tarpeeksi anarkistista porukkaa. :lecture:
Varmasti ymmärrätte, miksi tämän apinalauman kirkuessa ympärillä motivaatio selitellä on vähäinen.