Baarin kannatusmaksut
Onko muita, joiden mielestä vois olla hedelmällistä luoda jonkinlainen anarko-kinkyjen oma verkosto, pitää yhteyttä ja vaihtaa ajatuksia?
En jaksa uskoa anarkismiin yhteiskunnallisesti toimivana ideologiana, mutta jos se supistetaan tarkoittamaan esim. "vapautta ”ajatella omilla aivoillaan”, olla oma itsensä ja sanoa, mitä oikeasti ajattelee.
Heitä etsin, en heitä joiden tarvitsee huutaa jotain jokaiseen ketjuun.
Mitä ihmisten anarkisteiksi lokeroimiseen tulee, pidän paljon tästä artikkelista: http://www.disinfo.com/2011/11/are-you-an-anarchist/
voisimme käydä laajemmin keskusteluja bdsm:ää anarkistisin silmin tai anarkismia seksuaalisesti kieroutunein silminemme tutkiskellen, niin että osallisina olisi vain aidosti kiinnostuneita, emmekä floodaisi muita?
Mä löysin netistä jotain tosta anarkismista.. http://terrorism.about.com/od/originshistory/a/Anarchism.htm ... onkohan toi ihan varmasti laillista? Mikä mahtaa olla ylläpidon kanta?
Kuitenkin noi Anarkismin aiheuttamat kustannukset lankeaa veronmaksajien maksettavaksi ja ei mulla ole pätkänkään haluja maksaa penniäkään siitä että joku räkänokka leikkii CheGueveraa ja polttaa makasiinit. (tuskin kovin monella muullakaan siitä kokosta).
Lainaus käyttäjältä: Herra_Jack - 10.04.2013, 17:23Kuitenkin noi Anarkismin aiheuttamat kustannukset lankeaa veronmaksajien maksettavaksi ja ei mulla ole pätkänkään haluja maksaa penniäkään siitä että joku räkänokka leikkii CheGueveraa ja polttaa makasiinit. (tuskin kovin monella muullakaan siitä kokosta).Paitsi ettei (Helsingin) makasiinien palolla ollut mitään yhteyttä vapun mellakkaan ja aktivisteihin. Joensuu paloon en osaa ottaa tarkemmin kantaa.
Hip hei! Mulla ei nyt lähipäivinä ole aikaa, mutta olisikohan mielekästä luoda baarin sisällä oma alaryhmänsä meille anarko-markoille ja -martoille, jossa voisimme käydä laajemmin keskusteluja bdsm:ää anarkistisin silmin tai anarkismia seksuaalisesti kieroutunein silminemme tutkiskellen, niin että osallisina olisi vain aidosti kiinnostuneita, emmekä floodaisi muita? Joku muu tietää paremmin miten tällainen ryhmä luodaan, mä en äkkiseltään keksinyt?
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 10.04.2013, 18:04Lainaus käyttäjältä: Herra_Jack - 10.04.2013, 17:23Kuitenkin noi Anarkismin aiheuttamat kustannukset lankeaa veronmaksajien maksettavaksi ja ei mulla ole pätkänkään haluja maksaa penniäkään siitä että joku räkänokka leikkii CheGueveraa ja polttaa makasiinit. (tuskin kovin monella muullakaan siitä kokosta).Paitsi ettei (Helsingin) makasiinien palolla ollut mitään yhteyttä vapun mellakkaan ja aktivisteihin. Joensuu paloon en osaa ottaa tarkemmin kantaa.Eikä Hitlerillä Juutalaisten joukkotuhoon.. eikös sekin ollut jonkun sortin (kansallis)Sosialisti?
Lainaus käyttäjältä: tamakotsi - 10.04.2013, 14:51Hip hei! Mulla ei nyt lähipäivinä ole aikaa, mutta olisikohan mielekästä luoda baarin sisällä oma alaryhmänsä meille anarko-markoille ja -martoille, jossa voisimme käydä laajemmin keskusteluja bdsm:ää anarkistisin silmin tai anarkismia seksuaalisesti kieroutunein silminemme tutkiskellen, niin että osallisina olisi vain aidosti kiinnostuneita, emmekä floodaisi muita? Joku muu tietää paremmin miten tällainen ryhmä luodaan, mä en äkkiseltään keksinyt?Vain ylläpito voi luoda uusia alueita ryhmiä varten.Voi olla että kourallinen kiinnostuneita ei ole ehkä vielä (ylläpidon mielestä) tarpeeksi?