Baarin kannatusmaksut
Kauheeta. Eka kerta kun tällä foorumilla tulee vastaan "en viitsi kanssasi keskustella, kun et kuitenkaan mitään tajua"-kommentti. Itseänikin kyllä kiinnostaisi, että mitä se anarkia oikein on.
Näin ollen en edes viitsi ruveta kinaamaan tällä palstalla omista näkemyksistäni. Keskustelen mieluiten sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa voi saada aikaan hedelmällistäkin mielipiteiden vaihtoa.
Kuten alussa sanoin, peräänkuulutan ihmisiä, jotka tuntevat tarpeen erottautua tällä tapaa. Oletankin, että suurin osa baarin lukijoista ei samastu tähän.
Mä voin alkaa tänne anarkistijohtajaksi... (sorry oli pakko, ainakin anarkistit ymmärtänevät vitsin... )
olen hyvin surullinen siitä että espanjan falangistit tuhosivat ehkä ainoan todella vakavasti otettavan anarkistien yhteiskuntakokeilun espanjassa.
Miten se ihmisen itsekkään luonteen puitteissa voi onnistua, se onkin sitten asia erikseen.
Seuraavana keihästä pitelevä tripodi. Ѭ
Käsityksemme "ihmisen itsekkäästä luonteesta" perustuu havainnoille, joita olemme tehneet vankeudessa elävistä ihmisistä; ihmisistä joita kannustetaan kamppailemaan asemastaan vallanpitäjien sanelemassa hierarkiassa.
Heitä etsin, en heitä joiden tarvitsee huutaa jotain jokaiseen ketjuun.
siksi ehkä olen jossain määrin misantrooppi..ja mikä sekin käsitetään kait niin, että haluaa tehdä pommihyökkäyksiä ostoskeskuksiin tmv.