Baarin kannatusmaksut
Mitä mieltä muuten olette alistuvat naiset, miten eroaa komealle miehelle alistuminen rumalle miehelle alistumisesta? Vai onko näillä mitään eroa edes?
En ole edes nuorena syttyny komeista miehistä. Mutta, siihen on syynä se, etten koe itseäni tasavertaseks heidän kanssa ulkosesti, joten miettisin sit omia kilojani, ja se itse asia jäis ehkä sit toissiaseks. Onneks on keksitty korsetit yms, millä saa jotain edes peitettyä. Mutta joo, Master sais mielellään olla ikäseni eikä mikään kamalan komea, ni osaan rentoutua paremmin.
Samaa mieltä kuin telle, ei ulkonäkö vaikuta. Alistuminen henkisesti itselle natsaavalle ihmiselle on kivaa. Eli alkuperäiselle kysyjälle; kaikilla fiksuilla miehillä on mahdollisuus. K..ipäillä ei juurikaan.
Olen ulkonäkökeskeinen ihminen mutta kun tutustun toiseen ihmiseen ei ulkonäöllä enää ole niin paljon painoarvoa. Tahdon että minua kohdellaan muunakin kuin kasana ulkoisia ominaisuuksia joten yritän kohdella myös muita ihmisiä persoonina ja arvojen perusteella. Hauskaa, minäpä en ole rumaa miestä NÄHNYTKÄÄN.Aina ihmisestä löytyy jotain kaunista...luonne, huumori,kiltteys jne.Mitä ihmettä täällä olevat naiset sitten kuvittelevansa olevan ?Saa potkaista, mutta saattaa tulla takaisinkin !