Kirjoittaja Aihe: Ruma mies  (Luettu 31650 kertaa)

subula

• Vieras
Vs: Ruma mies
« Vastaus #30 : 03.05.2011, 13:56 »
Mitä mieltä muuten olette alistuvat naiset, miten eroaa komealle miehelle alistuminen rumalle miehelle alistumisesta? Vai onko näillä mitään eroa edes?

Smooth

• Vieras
« Vastaus #31 : 03.05.2011, 15:42 »
Mitä mieltä muuten olette alistuvat naiset, miten eroaa komealle miehelle alistuminen rumalle miehelle alistumisesta? Vai onko näillä mitään eroa edes?

Iso heh heh. Alistajan komeudella-rumuudella (ja kaikki se kirjo mikä mahtuu sinne väliin) on niin vähän tekemistä asian sisällön kanssa. Huomattavasti vähemmän kun hmm.. vaniljahömpötyksissä.

Vaikka hyvät vatsalihakset rulettaa, ei niillä loppupeleissä kait niin väliä ole. Pikku plussa tietty.

n4103xxl

• Vieras
« Vastaus #32 : 03.05.2011, 16:22 »
En ole edes nuorena syttyny komeista miehistä. Mutta, siihen on syynä se, etten koe itseäni tasavertaseks heidän kanssa ulkosesti, joten miettisin sit omia kilojani, ja se itse asia jäis ehkä sit toissiaseks.  Onneks on keksitty korsetit yms, millä saa jotain edes peitettyä. Mutta joo, Master sais mielellään olla ikäseni eikä mikään kamalan komea, ni osaan rentoutua paremmin.

swan

• Vieras
« Vastaus #33 : 03.05.2011, 16:59 »
Kukaan ei kai ole kovin tarkasti määritellyt vielä rumuutta ja/tai komeutta. Niistä henkilökemioista kaiketi kuitenkin kyse aina. Ihmeen hyvin nuo ihmiset tuntuvat löytävän kantensa/kattilansa ja niin monennäköistä ja-kokoista pariskuntaa näkyy ihan arkimaisemissa.

Ulkonäkö on kai ikuisuusaihe kuitenkin, muusta puhutakaan juuri aikakausilehdissä ja kaikilla palstoilla. Ja sitten Suomessa oli niitä sinkkuja satoja tuhansia..Mikä siinä sitten onkaan syynä, tuskin kaikki haluavat sinkkuilla ja tuskin kaikilla kiikastaa ulkonäöstä asia, että pitäisi olla juuri sen näköinen -ja kokoinen kuin se kiiltomielikuva on päässä. En jaksa uskoa ainakaan varttuneempien ja realistisemmin asioita katsovien kohdalla tuohon.

Siihen uskon, että ns. "parhaimmat" ovat kenties jo varattuja, mutta sitten on monia muitakin tekijöitä, eikä ulkonäkö voi olla se, miksi joku sitten menee kiikkustuolin kautta yksinään hautaan.

Rumuus voi mun mielestä olla myös komeeta, kuten vaikka iso arpi kasvoilla, yhtenä esimerkkinä. Rumuus siis voikin olla komeeta/kaunista ja se on itse kenenkin silmissä ja päässä se, miten asioita mieltää, imho.

Kokonaisuus ja yhteensopivuus kaikkien ominaisuuksien yhteissummana on kait ratkaisevinta. Eikö niiden kaikkien kukkasten pitänytkin antaa kukkia ja kaikki eivät ole ruusuja, mutta voivat olla päivänkakkaroita..voikukatkin kelpaa moneen,kuten syötäviksi  :D

nimim. voikukkako

Chilipala

« Vastaus #34 : 03.05.2011, 18:34 »
Kyllä ulkonäkö merkitsee, koko olemus. Miten kantaa itseään, miten liikkuu ja elehtii, miltä tuoksuu jne. Jotkut ei vain sytytä, ei siinä sen kummempaa... Jos ulkonäkö on hyvä mutta persoona ei toimi niin se on sitten vain silmäniloa. Mikäli persoona on aivan mahtava mutta olemus ei vaan mitenkään vedä puoleensa niin se ei ole erityisen hedelmällistä itseni kohdalla... Miehen pitää olla haluttava jotta sen kanssa jotain olen kiinnostunut tekemään. Haluttavuus on tähän mennessä aina koostunut palasista persoonaa ja ulkonäköä, jokaisen kohdalla hieman eri tasapainossa.

Rumia ihmisiä on olemassa. Paljon on kuitenkin sellaisia joita en pidä erityisen hyvännäköisinä mutta sitten kun mukaan otetaan muu kokonaisuus niin kuva muuttuukin. Ja kukaan ei ole täydellinen. Jos jollain on aivan ihana naama ja muu ei niin ole omaan mieleeni, keskityn siihen naaman ihasteluun.

Eli hyvännäköinen mies kelpaa! Se mikä sitten on hyvännäköistä on liian laaja aihe kirjoitettavaksi tähän.

subula

• Vieras
« Vastaus #35 : 03.05.2011, 20:14 »
En ole edes nuorena syttyny komeista miehistä. Mutta, siihen on syynä se, etten koe itseäni tasavertaseks heidän kanssa ulkosesti, joten miettisin sit omia kilojani, ja se itse asia jäis ehkä sit toissiaseks.  Onneks on keksitty korsetit yms, millä saa jotain edes peitettyä. Mutta joo, Master sais mielellään olla ikäseni eikä mikään kamalan komea, ni osaan rentoutua paremmin.

Joo ensinnäkin tää mun kysymys oli kyllä ehkä maailman tyhmin xD Mut kysyinpähän silti. :D Mut n4103xxl sul on tosi hyvä pointti. Ite oon aina miettinyt miks ihmeessä en viihy komean miehen seurassa, vaikka silmänruoka on edelleen silmänruokaa. :D En kuitenkaan täysin pysty rentoutumaan ku mietin sit vaan et miten ite voisin näyttää paremmalta ja se pilaa aika helposti tunnelman. Mieluiten sellanen sopivan tavallinen... Ei sillä ulkonäöllä niin kamalasti väliä olekaan. Taidan silti olla hiukka ulkonäkökeskeinen.

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #36 : 03.05.2011, 20:24 »
Alistumisella ei oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa, nimimerkillä "jokuset nettitreffit käynyt". Pariin otteeseen jopa tullut sessioitua eka kerran tavatessa ;D

Nuppuorja

• Vieras
« Vastaus #37 : 03.05.2011, 22:21 »
Samaa mieltä kuin telle, ei ulkonäkö vaikuta. Alistuminen henkisesti itselle natsaavalle ihmiselle on kivaa. Eli alkuperäiselle kysyjälle; kaikilla fiksuilla miehillä on mahdollisuus. K..ipäillä ei juurikaan.

Pip

« Vastaus #38 : 03.05.2011, 23:39 »
Samaa mieltä kuin telle, ei ulkonäkö vaikuta. Alistuminen henkisesti itselle natsaavalle ihmiselle on kivaa. Eli alkuperäiselle kysyjälle; kaikilla fiksuilla miehillä on mahdollisuus. K..ipäillä ei juurikaan.
Kuten jo jossain vaiheessa mainitsin, niin lähinnä kieli poskella tän ketjun avasin. Totta toinen puoli, eli en itse ole todellakaan kaikkia naisia miellyttävä ulkomuotoni puolesta, enkä baariin pillunkiilto silmissäni naista matkaani saa. Toisaalta olen vähän ronkelikin, joten ainoa, mihin voin luottaa, on kemioiden natsaaminen. Sitä sentään joskus tapahtuukin.

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #39 : 09.05.2011, 05:56 »
Omakohtaista kokemusta omaavana kun nyt olen ruma+läski mies.Tukimus on varmaankin hyvin relevantti jos tämmönen ruma joskus tapaa naisen,on varmaa että on paljon enemmän valmis uhrautumaan kuin se "kaunispoika" joka sormia napsauttamalla saa 3 naista paikalle,joskus muistan naisen sanoneen jostain sehän viettää peilinedessä enemmänaikaa kuin minä.

Amynsomnia

« Vastaus #40 : 11.12.2012, 20:57 »

Mulle ei ikinä tärkeintä ole ollut miestenkään kohdalla se ulkonäkö. Mitä fyysisyyteen tulee niin kiinnitän huomioni ensiksi aivan muualle kuin kasvoihin MUTTA vielä tärkeämpää on se mitä mieheltä löytyy korvien välistä. Se ratkaisee.

"Mikä tekee ihmisestä ruman" voisi rengastaa samaan lokeroon kysymyksen "Mikä tekee ihmisestä normaalin" kanssa.

katy

• Vieras
« Vastaus #41 : 11.12.2012, 22:06 »
Kamalaa lukea esim. vanhoja omia muka viisaita viestejä..toisaalta,joskus on osannu jotain ilmaista.
Jos nyt vaan karkeasti ja kömpelösti toteaa,ettei kiinnosta kiiltokuvat ja tuskin kiiltokuva musta kiinnostuisi,hehe.
 nimim. en saa eturessua hallintaan

katy

• Vieras
« Vastaus #42 : 11.12.2012, 23:26 »
Harmi että aihe nimetty miesten mukaan. Naisen rumuus yhtälailla menis tässä...

LadyMask

• Vieras
« Vastaus #43 : 12.12.2012, 18:11 »
Olen ulkonäkökeskeinen ihminen mutta kun tutustun toiseen ihmiseen ei ulkonäöllä enää ole niin paljon painoarvoa. Tahdon että minua kohdellaan muunakin kuin kasana ulkoisia ominaisuuksia joten yritän kohdella myös muita ihmisiä persoonina ja arvojen perusteella. :)

Hauskaa, minäpä en ole rumaa miestä NÄHNYTKÄÄN.
Aina ihmisestä löytyy jotain kaunista...luonne, huumori,kiltteys jne.

Mitä ihmettä täällä olevat naiset sitten kuvittelevansa olevan ?

Saa potkaista, mutta saattaa tulla takaisinkin !

Colestramus

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
« Vastaus #44 : 14.02.2015, 12:46 »
Kauneus katsojan silmissä. Kyllä sitä baarissa ollessaan kiinnittää huomiota, varsinkin meidän nuorempien kohdalla aika usein pukeutuminen näyttää sitä että yrittääkö vaikuttaa haluttavalta vai ei, joten myönnän että se jos on huoliteltu ulkonäkö, muutenkin asiallisen näköinen (en siis tietenkään sitä sano että tarvitsisi näyttää stereotypialliselta prostotoidulta), vaikuttaa siihen että kokeilenko onneani vai en. Voin ainakin varmaksi sanoa että jos näyttää kuolleista nousseelta, niin ei ihan heti tulisi mieleen pyydellä ekana numeroa.

Mutta eipä sillä loppujen lopuksi ole väliä. Eläimiä kun ollaan niin se kohdistuu meihin kulttuurissa näin, että pukeutumisella ja ulkonäin huolittelulla ilmaistaan myös sitä parittelun halukkuutta. Muutaman kerran on tullut naikkosia vastaan, joilla suorastaan tissit turpoaa topeista ulos ja minihameen alta voi nähdä kiharat, mutta sitten ollaan niin loukkaantunutta kun rohkaisuryypyn ottanut kaveri menee ja yrittää iskeä, joten siinä mielessä kannattaa kiinnittää huomiota ja mielestäni turha valittaa kapakissa ollessaan, tai muutenkin että ihmiset tulkitsee väärin kun näyttää selkeästi siltä että haluaa sitä, se vain on juurtunut meidän kulttuuriin ja se on toisaalta hieman epäreilua vaatia kaikkia nyt ja heti hyväksymään se että saa näyttää miltä tahansa, ilman mitään seurauksia.