Kirjoittaja Aihe: Ruma mies  (Luettu 31656 kertaa)

Nick

• Vieras
Vs: Ruma mies
« Vastaus #15 : 01.05.2011, 11:00 »
Alkukevennys;

Lainaus
Tennesseen yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan kauniiden naisten olisi syytä ottaa itseään rumempi mies varmistaakseen avioliittonsa onnellisuus. Rumat miehet ovat onnellisia itseään kauniimpien naisten kanssa. Sen sijaan jos mies pitää itseään vaimoaan komeampana, hän tietää, että kysyntää olisi muuallakin ja on keskimääräistä tyytymättömämpi avioliittoonsa.

Jokaisen kauniin naisen takana on mies joka on kyllästynyt häntä panemaan   

Vakavammin ottaen, tässä Henry Laasasen mainio blogikirjoitus (YTM. Sukupuolijärjestelmän tutkija.) -----tässäpä tätä linkkispämmiä-----/35456-ala-kysy-naisilta-neuvoja-naisteniskentaan

Smooth

• Vieras
« Vastaus #16 : 01.05.2011, 11:24 »

Ehdoton hyväksyminen siitä huolimatta, vaikka ei kemiat aina mene yhteen, ei teot, ei ajatukset ja mielipiteet. Tärkeää on olla hylkäämättä ja olla läsnä kaikesta huolimatta.

Ehkä minä en nyt ihan ymmärä tai nostan nyt tämän kontekstista ulos, mutta miksi pitäisi hyväksyä ehdottomasti vaikka ei menee yhteen ei kemiat, ei teot, ei ajatukset eikä mielipideetkään? Miksi silloin pitää alunperin olla läsnä?

Minusta kaikkien ihmisten kanssa ei tarvi olla sinut eikä läsnä. En näe sitä tarpeellisenä ja suoraan sanoen minä en jaksaisi sellaista, että otan tehtäväkseen pitää varauksettomasti kaikista ihmisistä. Läsnä voin olla vaan muutamalle ja tosi läsnä todella rajalliselle määrälle.

Miehen rumuuden kanssa ei tainnut tällä olla enään mitään kosketuspintaa...

klipklop

• Vieras
« Vastaus #17 : 01.05.2011, 14:03 »
Rumat miehet ovat onnellisia itseään kauniimpien naisten kanssa. Sen sijaan jos mies pitää itseään vaimoaan komeampana, hän tietää, että kysyntää olisi muuallakin ja on keskimääräistä tyytymättömämpi avioliittoonsa.

Tällaiset tutkimuksethan toki tehdään aina vaniljaperspektiivistä... kinkyssä marginaaliryhmässä tosin voi löytyä paljonkin komeita miehiä, jotka olisivat oikein onnellisia  "ruman" dominan kanssa (ja aivan taatusti löytyykin).

Ja helvettiin se sisäinen kauneus ja muu lässynlää, ollaan rumia ihan reilusti! Kyllä rumuuskin mielestäni voi olla rakastettava/haluttava/kiihottava/jne ominaisuus!  >:D

Koo

• Vieras
« Vastaus #18 : 01.05.2011, 15:19 »
Ja helvettiin se sisäinen kauneus ja muu lässynlää, ollaan rumia ihan reilusti! Kyllä rumuuskin mielestäni voi olla rakastettava/haluttava/kiihottava/jne ominaisuus!  >:D

Amen tälle!

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #19 : 01.05.2011, 16:32 »

Vakavammin ottaen, tässä Henry Laasasen mainio blogikirjoitus (YTM. Sukupuolijärjestelmän tutkija.) -----tässäpä tätä linkkispämmiä-----/35456-ala-kysy-naisilta-neuvoja-naisteniskentaan

WTF. Lukeeko joku ihan tosissaan Laasasen juttuja ja pitää niitä uskottavina???

klipklop

• Vieras
« Vastaus #20 : 01.05.2011, 16:38 »

Täyttä asiaahan tuo juttu oli!

Milla

• Vieras
« Vastaus #21 : 01.05.2011, 17:35 »
Lähinnä mulla oli ideana kartottaa, että onko meillä rumilla miehillä enää mitään toivoa. ;)

Pip, kun ("jos" ei taida olla vaihtoehto, eiköhän tuo Pipin oma kuva ole?) teillä rumilla miehillä on kroppa tuota profiilikuvan luokkaa, saa pärstävärkki olla aika kaamee, ellei muka flaksi käy  ;D ...ja mites se kiltti-juttu olikaan  8) ...

Ei niin rumaa, ettei jotain kaunista, mutta kauniista saadaan äkkiä sikaruma huonolla käytöksellä, sikamaisuudella, epähygieenisyydellä, sikamaisuudella, sovinismilla, välinpitämättömyydellä, ja joko mä mainitsin sikamaisuuden  ::)

Harvalla komealla miehellä on ruma muija, monella rumalla muijalla taas on ruma mies koska ne ei kauniille miehille kelpaa.

Vaan eikös se tutkimusten mukaan ole toisen ihmisen tuoksu millä kemiat mitataan, ei sillä mitä silmät näkevät.

Mun onnekseni aviomieheni oli mielettömän kauniin komea, tän huushollin muksut on sen ansiosta jumalaisen kauniita, mun geenit jäi siinä kisassa kaaaaauas takariviin  :o  (kyllä, kyllä rakastaisin muksuja siitä huolimatta vaikkeivat olisi)

namuuN

• Vieras
« Vastaus #22 : 01.05.2011, 17:54 »
Tietenkin ensimmäinen asia mihin ihmisessä kiinnittää huomiota on ulkonäkö. Sen merkitys kuitenkin ajan mittaan vähenee, ainakin minulle. Jokaisessa ihmisessä on rakastettavia ulkoisia piirteitä mutta tärkeimmäksi asiaksi kuitenkin nousee se millainen ihminen on luonteeltaan. Ei kaunista ihmistä jaksa kattella, jos sen päässä ei liikahda oikein mitään. ;-)

Krasavica

• Vieras
« Vastaus #23 : 02.05.2011, 19:16 »
Kaikki riippuu niin paljon siitä, mitä pitää rumana. Myös oma näkökulma (myös) kauneuteen vaihtuu iän myötä. Joskus kaveri kysyi, mikä miehissä kiinnostaa noin ulkonäön puolesta, niin taisin vastata että yleinen rumuus. Tällä tarkoitin sitä, että mitkään kiiltokuvapojat ei kelpaa. Mallipojat lähinnä oksettaa, kun taas oma karvainen, vatsakas köriläs on kuuminta hottia. Luonne sen tekee... Ja näin neiti hormoninarkille se testosteronikin  O:-)

Nick

• Vieras
« Vastaus #24 : 02.05.2011, 21:30 »

Sitten vain vasta-argumentteja kehään (tai loungeen).

Nuppuorja

• Vieras
« Vastaus #25 : 02.05.2011, 21:42 »
Samaa mieltä Krasavican kanssa, ei kiihota mitkään puunatut Hunksit. Vähän Quasimodoa ja älyä niin minulla polvet notkuu...

Susie

• Vieras
« Vastaus #26 : 02.05.2011, 22:17 »
Olen kovasti mieltynyt Susien mielipiteisiin.
Palaan niihin uudestaan ja joka kerta miettien tarkemmin.

Elämässä on paljon oppimista. Yksi näistä on ihmisen kokonaisvaltainen näkeminen.
Tärkeää on olla läsnä jonkun elämässä. Koko olemuksellaan viestittää, että vaikka olet tehnyt tuota ja tuota, vaikka ajattelet näin ja minä taas tällä erilaisella tavalla, silti olet tärkeä.
Ja sinulla on oikeus olla olemassa. Samoin kuin minulla.

Ehdoton hyväksyminen siitä huolimatta, vaikka ei kemiat aina mene yhteen, ei teot, ei ajatukset ja mielipiteet. Tärkeää on olla hylkäämättä ja olla läsnä kaikesta huolimatta.

Tehdä omalla käytöksellään ihminen näkyväksi sellaisenaan mitä hän on sillä hetkellä.
Tämä on syvästi tyydyttävää ja parantavaa olemista. Siinä ei ulkonäkö merkitse mitään.

Kiitos Lady Whip. Mieltä lämmittää jos joku lukee ajatuksella, ja vielä enemmän jos useamman kerran. Itsestä kun usein tuntuu vaikealta saada kirjoitetuksi niin kuin ajattelee. Ja sitten kun saa kirjoitettua, niin jo kohta huomaa ajttelevansa toisin, tai enemmän , tai eri kantilta, tai sanoneensa liian yksioikoisesti  :o...just name it: ajatusten hahmottaminen ei ole helppoa, vielä vaikeampaa saada ne kirjoitetuksi.
Aina vain epätäydellinen, aina korjaamisen varaa: aina tämän päivän totuus on huomisen valhe. Kujan juoksua sanoilla todellisuuteen, tai edes sen äärelle, lähelle ja kohti pyrkien, joskus, harvoin, johonkin koskien, osuen.
Ja kuitenkin kirjoittaminen auttaa rakentamaan ajattelua, ajattelu kirjoittamista.

Ja näkemistä sekä katsomista tosiaan pidän tärkeänä. Joskus jos yhteyttä ei ole voi katseen pysähtyminen kauniiseen pintaan olla vain turhauttavaa, este oikealle näkemiselle. Mutta jos yhteys on voi katsekin pysähtyä pintaan, rooliin, leikkiin. Vapauttaa olemaan esine, kohde.
Myös kosketuksella voi "nähdä", meillä on silmät sormen päissä jos vain haluamme niitä käyttää. Ja myös fyysisyyteen, ihoon, voi jäädä henkisesti kiinni. Ei näitä voi erottaa.
Siksi koen turhauttavana kun puhutaan rumuudesta/kauneudesta kun ei niillä itsessään ole oikein ole mitään merkitystä. Voin hyvin katsella kaunista, siis omasta mielestäni, miestä tai naista ilman minkäänlaista halua naida, so. Haluun tarvitaan enemmän. Toisaalta myös ärsyynnyn jos ulkonäkö nonsoleerataan totaalisesti; tähän kyllä miehisessä ajattelussa törmää aika usein, edelleen. Pidän sitä ihan yhtä huonona asiana kuin huonoja käytöstapoja. Kyllä mieskin on seksiobjekti, ja jälleen ihan positiivisessa mielessä. Jokainen omalla tyylillään, mielellään.
Ja kyllä sen partnerin haluja ja toiveita kannattaa myös kuunnella. Hitto, minä pukeudun vaikka korinttipullaksi jos se on SE juttu SILLE ihmiselle jonka sänkyyni haluan.
Halustahan kai ihmissuhteissa kuitenkin on kyse, vai olenko jotenkin hiffanut ihan pieleen?
Ja rakkaat miehet, minun haluni viritykseen ei totisesti riitä se, että toteatte haluavanne naida minua, so...kas kun minunkin pitäisi haluta  ;).

Ja missä helvetissä on se mies joka on kyllästynyt panemaan minua...olen siis ruma jos kukaan ei ilmottaudu ihan just tällä punaisella minuutilla, huhuu...Ja jos ilmottautuu niin takaan että keksin muutakin tekemistä kuin sen panemisen sitten  8)

Isabis

• Vieras
« Vastaus #27 : 02.05.2011, 23:00 »

Sitten vain vasta-argumentteja kehään (tai loungeen).

Laasasen jutuissa on se perusoletus taustalla, että jokainen nainen on samanlainen ja haluaa yhteneväisiä asioita. Tyyliin: "We are the Borg"
Laskuista jätetään täysin pois se että yksilötasolla keskiarvot eivät toimi. Minua itseäni esimerkiksi yleisesti kehutaan ihan kauniiksi naiseksi, mutta siitä huolimatta saan baarissa olla täysin omassa rauhassani. Todellakaan en pystyisi valitsemaan baarista miestä mukaani mieleni mukaan - asia johon Laasasen teoria perustuu.

Fakta on, ettei millään neuvoilla kukatahansa mies saisi iskettyä ketätahansa naista, mutta on silti älytöntä ajatella että naisten neuvot naisten iskemisessä olisivat jotenkin heikompia suhteessa näihin "pelimies" neuvoihin. Pelimiestyylillä voi saada tietyntyyppisen naisen mukaansa baarista, mutta ei sellaista, joka arvostaa miehessä rehellisyyttä ja luonnetta.

Laasasen teoriat eivät vain yksinkertaisesti ole toimivia yhteiskunnassa, jossa jokainen nainen ja mies on yksilö ja osiensa summa.

subula

• Vieras
« Vastaus #28 : 02.05.2011, 23:14 »
Olen ulkonäkökeskeinen ihminen mutta kun tutustun toiseen ihmiseen ei ulkonäöllä enää ole niin paljon painoarvoa. Tahdon että minua kohdellaan muunakin kuin kasana ulkoisia ominaisuuksia joten yritän kohdella myös muita ihmisiä persoonina ja arvojen perusteella. :)

Toki silmänruoka on aina kivaa mutta kuori ei ole kaikki kaikessa.

Mutta siis joo. miten ruman miehen kanssa olisin. hmmmm.. En nyt osaa suoraan vastata muuta kuin että jos nainen pitää itsestään huolta, myös miehen on se tehtävä. Jo terveydellisistä syistä. Tämä pätee molemmin puolin.

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #29 : 03.05.2011, 13:23 »

Toki silmänruoka on aina kivaa mutta kuori ei ole kaikki kaikessa.

Valitettavan totta. Elämä olisi muuten liian helppoa.

edit: Ainiin, aiheena oli mies. No pätee naisiinkin yllättäen.