Baarin kannatusmaksut
Tennesseen yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan kauniiden naisten olisi syytä ottaa itseään rumempi mies varmistaakseen avioliittonsa onnellisuus. Rumat miehet ovat onnellisia itseään kauniimpien naisten kanssa. Sen sijaan jos mies pitää itseään vaimoaan komeampana, hän tietää, että kysyntää olisi muuallakin ja on keskimääräistä tyytymättömämpi avioliittoonsa.
Ehdoton hyväksyminen siitä huolimatta, vaikka ei kemiat aina mene yhteen, ei teot, ei ajatukset ja mielipiteet. Tärkeää on olla hylkäämättä ja olla läsnä kaikesta huolimatta.
Rumat miehet ovat onnellisia itseään kauniimpien naisten kanssa. Sen sijaan jos mies pitää itseään vaimoaan komeampana, hän tietää, että kysyntää olisi muuallakin ja on keskimääräistä tyytymättömämpi avioliittoonsa.
Ja helvettiin se sisäinen kauneus ja muu lässynlää, ollaan rumia ihan reilusti! Kyllä rumuuskin mielestäni voi olla rakastettava/haluttava/kiihottava/jne ominaisuus!
Jokaisen kauniin naisen takana on mies joka on kyllästynyt häntä panemaan Vakavammin ottaen, tässä Henry Laasasen mainio blogikirjoitus (YTM. Sukupuolijärjestelmän tutkija.) -----tässäpä tätä linkkispämmiä-----/35456-ala-kysy-naisilta-neuvoja-naisteniskentaan
WTF. Lukeeko joku ihan tosissaan Laasasen juttuja ja pitää niitä uskottavina???
Lähinnä mulla oli ideana kartottaa, että onko meillä rumilla miehillä enää mitään toivoa.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 01.05.2011, 11:00Jokaisen kauniin naisen takana on mies joka on kyllästynyt häntä panemaan Vakavammin ottaen, tässä Henry Laasasen mainio blogikirjoitus (YTM. Sukupuolijärjestelmän tutkija.) -----tässäpä tätä linkkispämmiä-----/35456-ala-kysy-naisilta-neuvoja-naisteniskentaanWTF. Lukeeko joku ihan tosissaan Laasasen juttuja ja pitää niitä uskottavina???
Olen kovasti mieltynyt Susien mielipiteisiin. Palaan niihin uudestaan ja joka kerta miettien tarkemmin.Elämässä on paljon oppimista. Yksi näistä on ihmisen kokonaisvaltainen näkeminen. Tärkeää on olla läsnä jonkun elämässä. Koko olemuksellaan viestittää, että vaikka olet tehnyt tuota ja tuota, vaikka ajattelet näin ja minä taas tällä erilaisella tavalla, silti olet tärkeä.Ja sinulla on oikeus olla olemassa. Samoin kuin minulla.Ehdoton hyväksyminen siitä huolimatta, vaikka ei kemiat aina mene yhteen, ei teot, ei ajatukset ja mielipiteet. Tärkeää on olla hylkäämättä ja olla läsnä kaikesta huolimatta.Tehdä omalla käytöksellään ihminen näkyväksi sellaisenaan mitä hän on sillä hetkellä.Tämä on syvästi tyydyttävää ja parantavaa olemista. Siinä ei ulkonäkö merkitse mitään.
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 01.05.2011, 16:32Lainaus käyttäjältä: Nick - 01.05.2011, 11:00Jokaisen kauniin naisen takana on mies joka on kyllästynyt häntä panemaan Vakavammin ottaen, tässä Henry Laasasen mainio blogikirjoitus (YTM. Sukupuolijärjestelmän tutkija.) -----tässäpä tätä linkkispämmiä-----/35456-ala-kysy-naisilta-neuvoja-naisteniskentaanWTF. Lukeeko joku ihan tosissaan Laasasen juttuja ja pitää niitä uskottavina???Sitten vain vasta-argumentteja kehään (tai loungeen).
Toki silmänruoka on aina kivaa mutta kuori ei ole kaikki kaikessa.