Kirjoittaja Aihe: Kiinnostusta miitistä rollossa?  (Luettu 20437 kertaa)

lapin seksikäs ruhtinatar

• Vieras
Vs: Kiinnostusta miitistä rollossa?
« Vastaus #45 : 05.01.2014, 23:28 »
Mukava illanvietto kyllä oli et sitten vaan keksiin uutta ajankohtaa. :)

digistallo

• Vieras
« Vastaus #46 : 06.01.2014, 03:49 »
No voihan kurja. Kyllä sitä nyt on miittiä kun on... esteitä. :( Mutta kukaties, koittakaa jaksaa värkätä ehkä tässä vielä jossain välissä.

morjasi

« Vastaus #47 : 06.01.2014, 21:16 »
Mukavaa, että miitit on saatu käyntiin. Olisi ollut kiva käydä.

• Vieras
« Vastaus #48 : 09.01.2014, 16:25 »
No mun osalta viikonloppu miitit ei onnistu. Kaikki viikonloput tässä kuussa kiinni ja sitten olen helmi- ja maaliskuun poissa kaupungista, joten saatte ihan ite järkkäillä miittejä. :) Ei se ole niin vaikeaa kun vaan ilmottaa päivän ja kellon ajat ja paikan ja ilmestyy vaan ite paikalle ja toivoa et joku tulee paikalle :)

Chienne

• Asiakas
  • **
  • Pohjosen tyär
  • Galleria
« Vastaus #49 : 18.01.2014, 17:26 »
Itselleni Roi ei ole tuttu eikä lähellä oleva kaupunki + tuttavia ei asu siellä majoitusta ajatellen = money talks. Lisäksi noi epävarmuustekijät kuten onko ylläripylläri ketään paikalla hieman mietityttää. Seuraan kuitenkin tilannetta ja hyökkään sopivan ajankohdan osuessa kohdalle :)

r_863

• Vieras
« Vastaus #50 : 18.01.2014, 19:39 »
Ollaanks me tässä jossain lähiseudulla? Itselle kanssa pieni kynnys noiden miittien kanssa. Koska uskailtaisi ja koska ajanpuolesta pääsis tai sitten se aika on vain tekosyy.?

morjasi

« Vastaus #51 : 19.01.2014, 12:04 »
Itselleni Roi ei ole tuttu eikä lähellä oleva kaupunki + tuttavia ei asu siellä majoitusta ajatellen = money talks. Lisäksi noi epävarmuustekijät kuten onko ylläripylläri ketään paikalla hieman mietityttää. Seuraan kuitenkin tilannetta ja hyökkään sopivan ajankohdan osuessa kohdalle :)

Rovaniemellä hotellien hinnat ovat älyttömän korkeita talvi aikana.

Chienne

• Asiakas
  • **
  • Pohjosen tyär
  • Galleria
« Vastaus #52 : 19.01.2014, 13:45 »
Ollaanks me tässä jossain lähiseudulla? Itselle kanssa pieni kynnys noiden miittien kanssa. Koska uskailtaisi ja koska ajanpuolesta pääsis tai sitten se aika on vain tekosyy.?

Ollaanhan me lähiseudulla ;) ja uskaltautua pittää, muuten ei saa mittää ;D

r_863

• Vieras
« Vastaus #53 : 19.01.2014, 14:19 »

Niin onhan se noin... No kuten tiedät kuinka suvaitsemattomia tällä seudulla ihmiset on, niin se panee miettimään.

• Vieras
« Vastaus #54 : 20.01.2014, 09:35 »
Minusta rollossa on ihan suvaitsevaisia kinky ihmisiä. Mutta jos haluamme saada tuon rollon miitin pyörimään niin ois mukava jos joku alkais mun kans vetään tuota. Rovaniemenpoika on kyl jonkun verran luvannut et auttais. Sille kannattaa laittaa suoraa viestiä.
Tuo sesongin hotelli hinnat on kyllä pilvissä, mutta vaan sen takia että sesonkinahan täällä aika moni tekee vuoden elantonsa, koska kesällä hotellit on aika tyhjiä.
Mutta jos sattuu täällä päin olemaan vierailulla niin mukaan vaan jos miitti sattuu olemaan ei siellä kaikki pure ;) ihan rohkeesti vaan mukaan. Itellä tuo mikä pietettiin oli eka kinky miitti. Ei se niin paha ole :)

r_863

• Vieras
« Vastaus #55 : 20.01.2014, 09:41 »
Minusta rollossa on ihan suvaitsevaisia kinky ihmisiä.

En mie niitä kinkyjä meinannutkaan. Mutta nämä "tavalliset" tallaajat!

Puremua

• Vieras
« Vastaus #56 : 20.01.2014, 10:48 »
Milloin se seuraava miitti olisi?  Mulle löytyy majapaikka. Ei huolta siitä asiasta..

• Vieras
« Vastaus #57 : 20.01.2014, 13:22 »
Jos se on sun mielikuva rovaniemen immeisistä niin minkäs mie sille voin. Ei ainakaan minun mielestä. Kyllä nyt kun on etelässä käynyt niin tääl on suvaitsevampaa porukkaa.
En tiedä vielä koska on uus miitti. En itse ehdi niissä oikein käymään. Lähen helmikuun alussa pois ja nyt on liian kiirettä. Mutta mie otan yhteyttä rovaniemenpoikaan ja kysyn et jos se ois järjestämässä. :)

Chienne

• Asiakas
  • **
  • Pohjosen tyär
  • Galleria
« Vastaus #58 : 25.01.2014, 17:29 »

Niin onhan se noin... No kuten tiedät kuinka suvaitsemattomia tällä seudulla ihmiset on, niin se panee miettimään.

Ymmärrän kyllä. Se on Jaakobin paini joka täytyy ratkaista ennenkuin lähtee mukaan.

xlmamma

• Vieras
« Vastaus #59 : 25.01.2014, 18:02 »
Sinänsä asia ei minulle kuulu vaikka kerran työmatkalla teidän miitissä kävinkin. Eihän noisssa miiteissä kukaan ulkopuolinen tiedä että ne on pervoja. Porukka on normikuteissa, juo mitä haluaa, kaffetta tai olutta, kuka mitäkin. Ei siellä pöytään mitään Kinky kerho lappua panna tai viiriä kanneta, ei Rollossa niinkun ei muuallakaam missä minä olen käynyt.

..sen puoleen en oikein ymmärtänyt tätä suvaitsevaisuus kommentointia....