Kirjoittaja Aihe: Häkin köysitreenit IV: to 18.4. klo: 18:30 @ Cajsa: Mannerheimintie 5B, 4. krs  (Luettu 10217 kertaa)

Mr.Vic

Häkin köysitreenit 2013 jatkuvat to 18.4. klo 18:30, paikkana kokoushuone Cajsa (Uusi ylioppilastalo / Mannerheimintie 5B, 4. kerros). Ohjelmassa mm. "...sidontaoppi yllättää toimivuudellaan..."

Kurssi on suunnattu niin aloittelijoille kuin pidemmälle ehtineille. Ota mahdollisuuksien mukaan omat köydet mukaan.
Tervetulleita ovat kaikki, muutkin kuin opiskelijat. Kursseilla on yleensä rento ja hyvä henki.
Kurssi maksaa 5e / koko kevään treenit. Paikan päällä voi myös liittyä Häkin jäseneksi ja maksaa jäsenmaksun vuodelle 2013 (niin ikään 5e).

Ei ennakkoilmoittautumisia, saavuthan kuitenkin paikalle ajoissa.
Ja vielä, koska kysymyksiä on tullut, ettei jäisi epäselväksi: kurssilla ollaan vaatteet päälle – ensimmäisenä opetellaan köyden, sitojan ja ennen kaikkea sidottavan kunnioittavaa käsittelyä.

Jäljellä on vielä kourallinen köysiä, joita voi ostaa paikanpäältä.
Varauksia ei oteta ja maksut (toistaiseksi) vain käteisellä, kiitos! :)

Tervetuloa mukaan sankoin joukoin!


Terveisin,

Mr.Vic
Puheenjohtaja
Helsingin akateemiset kinkyt ry - HÄKKI
http://akateemisetkinkyt.fi/

kinkye

  • Vieras
Saatan ehkä ilmestyä paikalla katselemaan, jos ei haittaa, kun satun muutenkin Hesassa seikkailemaan kyseisenä päivänä :) mihin asti teillä yleensä on nämä treenit kestäneet?

peltsi

Treenit kestävät yleensä n. kaksi tuntia.

Tervetuloa!

Oliver

  • Vieras
Mielenkiintoa löytyisi!
Onko köysiä vielä myynnissä?
Pitää yrittää hankkia tuo pari tuntia vapaaksi, että pääsis mestoille  ::)

Miltsu

  • Vieras
Onko köysireenejä suunnitteilla n. toukokuun puoleen väliin? Oon sillon maisemissa, tulisin mielelläni piipahtaan  :)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Tulossa... ja ilman mallia taaskin...

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2818
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Namusetä tulee tikkareineen  >:D

Mr.Vic

Tulossa... ja ilman mallia taaskin...

Niitä malleja saattaa kyllä ilmaantua paikalle, mikäli kaikki kiinnostuneet oikeasti saapuvat paikalle!

kinkye

  • Vieras
Mut saa ainakin sitoa, melko varmasti pääsen tulemaan :)

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Olen todennäköisesti tulossa tälläkin kertaa, olen käytettävissä sekä sitojana että sidottavana.

peltsi

Mielenkiintoa löytyisi!
Onko köysiä vielä myynnissä?
Pitää yrittää hankkia tuo pari tuntia vapaaksi, että pääsis mestoille  ::)
Köysiä löytyy enää 8mm paksuisina: viitisen kappaletta 10-12m pätkää sekä pari hieman lyhyempää.

Ostoksia on mahdollista tehdä jälleen ensi kerralla, mutta varauksia emme ikävä kyllä ota vastaan.

zognored

  • Vieras
Minullakaan ei taas paria tiedossa, joten rohkeasti saa tulla nykimään hihasta. Minä voin tarvittaessa jäädä vaikka ihan malliksikin, koska on ollut pari viimeistä kertaa sen verran intensiivisiä että voisin yhden ottaa enemmän kuunteluopettelun kannalta. Mutta voin minä sitoakkin totta kai, ihan miten vain.

Munalukkoriipus ikävästi hajosi, mutta naama on helppo tunnistaa vaikka jos käy vilkaisemassa videota jonka postitin tuonne:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4990.0

kinkye

  • Vieras
Voi olla että tämä tulee vähän myöhään mutta menköön.. Elikkä olen keskustassa useita tunteja ennen treenien alkua, enkä tunne Hesaa oikeastaan yhtään joten yksinolo ei kiinnosta. Siispä jos jollain on aikaa, ja kiinnostusta lähteä kahville tms kanssani (mistä voisi sitten jatkaa suoraan näihin treeneihin) niin saa heittää yksärillä tänään tai huomenna :) Aikaa mulla olisi suunnilleen puoli neljästä eteenpäin.

Oliver

  • Vieras
Pistä viestiä mun suuntiin, voin vähä opastaa stadi meininkiä  8)

reikai

  • Vieras
Tulen ainakin taas seuraamaan sivusta ;p