Baarin kannatusmaksut
Sitten kun subpks vähän rauhoittuu suhteessa meikän kirjoituksiin(viittaan mm.aiheeseen ikäleikkien ja lasten hyväksikäytön eroista ja mitä ajattelin tänään-ketjuun ja mitä muita onkaan)-,voidaan kait jutella vaikka yksityisviestein oikeellisuudesta..
Lainaus käyttäjältä: KalvinK - 29.03.2013, 11:34En suvaitse idiotismia.Enkä minä sitä että pidetään muita tyhmempinä kuin itse on.
En suvaitse idiotismia.
Se siitä suvaitsevaisuudesta,vittu ladon taakse moiset...joita täälläkin pyörii.http://lauriskon.wordpress.com/2013/03/12/milloin-sosiaalipummiudesta-tuli-kansalaisoikeus/
Lainaus käyttäjältä: -katy- - 30.03.2013, 02:31Sitten kun subpks vähän rauhoittuu suhteessa meikän kirjoituksiin(viittaan mm.aiheeseen ikäleikkien ja lasten hyväksikäytön eroista ja mitä ajattelin tänään-ketjuun ja mitä muita onkaan)-,voidaan kait jutella vaikka yksityisviestein oikeellisuudesta.. Mitä oikein häröilet? Ilmoitan tästä viestistäsi että täysin asiaton. En ole ikinä lähettänyt sinulle yksityisviestejä enkä muutenkaan ota millään lailla sinuun henkilökohtaisesti mitään kantaa . Mutta jos julkaiset KESKUSTELUpalstalla asioita, oletan että niihin voi kommentoida. Vai onko joku syy etten minä voisi?