Baarin kannatusmaksut
Totaalitosiasia on kuitenkin se, että rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos minulla on fyrkkaa päästä irti kurjuudesta ja kärsimyksestä,tekisin sen kuten afgaanikollegani. Siitä edespäin ehkä olis kyse vain persoonallisista eroista,kuten että saisinko riittävän sopivat tekoripset ja minkä ajan kuluessa. Toisaalta en saisi mittään ripsiä, kun olen velkakierteessä ollut iätajat,ilman sotaa ja riistoa-
Typistän: rahalla saa suvaitsevuutta ja joissain skeneissä pelkällä tuherolla. Taidan olla rasisti siinä, etteikö peniksellä saisi..tai ei vaan ole kokemusta ja tietoa riittävästi miesten halusta ja kyvystä kiipiä esim kinkyskenessä. Taisin jo mainita, että mulle suvaitsevaisuus ja suvaitsemattomuus on vastemielisiä asioita, nöf-
Itse ainakin pyrin olemaan suvaitsevainen, tiedä sitten miten hyvin moinen käytännössä onnistuu.
Ohessa linkki mielenkiintoiseen artikkeliin jossa ajatellaan suvaitsevaisuuden olevankin se huonompi vaihtoehto."– Olen törmännyt ajatukseen, että kun romanilasten poissaoloihin ei puututa, se on suvaitsevaisuutta, eikä syyllistytä ainakaan rasismiin. Mutta jos opettaja ei puutu, hän tekee karhunpalveluksen lapselle. Lapsi menee aina sieltä, missä aita on matalin, jos siihen antaa mahdollisuuden"http://www.opettaja.fi/cs/Satellite?c=Page&pagename=OpettajaLehti%2FPage%2Fjuttusivu&cid=1351276519632&juttuID=1355755345024
Ehkä välillä menee hieman sekaisin miten rajataan termi suvaitsevaisuus, tai sitten se kulttuurirelativismi.Kannattanee aina kuitenkin tarkastella arvojen, ja ihmisoikeuksien pohjalta yksittäisiä tapauksia.Katsoisin että lapsella on oikeus kunnolliseen opetukseen kulttuurista riippumatta. Toki sitten voidaan kyseenalaistaa mistä se paras opetus kulloisellekin lapselle taataan ja mikä on kunnollisen opetuksen määritelmä ja sisältö.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 29.03.2013, 09:52...mikä on kunnollisen opetuksen määritelmä ja sisältö. ... ....(korjattu natsin Mestarin vaatimuksesta kirjoitusvihre )
...mikä on kunnollisen opetuksen määritelmä ja sisältö.
Minun mielestäni kaikkea ei tarvitse sulattaa vain sen takia, että se ei ole suvaitsevaista eikä esim. saisi sanoa, ettei pidä eläimiinsekaantumisesta, ettei vaan joku eläimistä pitävä loukkaannu tai että ei hyväksy tyttöjen ympärileikkauksia,koska toisen kulttuurin ihminen loukkaantuisi tai jopa raivostuisi asiasta väkivaltaiseksi.
Lainaus käyttäjältä: subpks - 29.03.2013, 09:57Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 29.03.2013, 09:52...mikä on kunnollisen opetuksen määritelmä ja sisältö. ... ....(korjattu natsin Mestarin vaatimuksesta kirjoitusvihre )Siellä selvästi on opetuksen taso ja sisältö kohdillaan
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 28.03.2013, 04:36Ja valtion erottaisin kirkosta. Miksi se on niin vaikeaa?Erottaminen vaatisi kirkon koko ansaintalogiikan uudelleenmiettimistä. Kuinkahan moni tavan vuoksi kirkkoon kuuluva jakaisi omastaan vapaaehtoisesti kymmenyksiä kirkolle?IKRM
Ja valtion erottaisin kirkosta. Miksi se on niin vaikeaa?