Baarin kannatusmaksut
Yritän olla hermostumatta siitä, että muut elävät eri tavalla kuin minä. Enkä jaksa kiinnostua jos joku pitää minun elämääni tai valintojani jotenkin väärinä tai kummallisina. Miksi pitäisi välittää kenenkään mielipiteistä?
Minä suvaitsen monia asioita, mutta avioliitto on miehen ja naisen välinen...
Minusta tällä foorumilla "ollaan" suvaitsevaisia koska hyvänen aika, mehän ollaan kinkyjä ja harrastetaan Vaikka Mitä... totta hitossa me suvaitaan kaikkea ja kaikkia... Oikeasti tämä yhteisö on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin yhteisöt - on niuhompaa ja rennompaa, jokaisella ihan varmasti on joku tai jotkut "lajit" niitä mitä ei suvaita. Toiset sanovat sen ääneen ja toiset ei. Toiset saavat siitä kaiketi endorfiineja että löytävät ja klikkiytyvät samoinajattelijoiden kanssa - onhan se paljon voimallisempaa mitätöidä tai inhota yhdessä, eikös vaan?Useita kertoja olen silti äimistellyt sitä kollektiivista lyttäystä mitä täällä jotkut ovat saaneet osakseen enkä osattomaksi ole itsekään jäänyt. Tämä nyt vain on tällaista - en osallistu edes itseni tai mieltymysteni puolusteluun koska se olisi täysin turhaa; laitanpa vain nickit korvan takse vastaisen varalle = pysyn kaukana. Ja nykyään osaan aika hyvin pitää myös suuni kiinni, mitäs sitä omia juttujaan julistamaan
Ja valtion erottaisin kirkosta. Miksi se on niin vaikeaa?