Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: helmiketju - 05.04.2013, 12:54Minä koen, että suvaitsevaisuus liittyy henkilön itsetuntoon, käytöstapoihin ja kykyyn sietää sitä, että joku on eri mieltä. Kaipaan joskus nyky-yhteiskuntaan sellaista "sydämen sivistystä". Sitä, ettei tarvitse tehdä numeroa omista ajattelutavoistaan ja vaatia muilta hyväksyntää kaikelle. Komppaan Norjaa : All you need is Entäs jos ajatukset poikkeavat niistä yhteisöistä missä vaikuttaa tai on pakosti tai muutoin mukana? Mistä silloin heruttaa "rakkautta"?Yritän nivoa tähän aiheeseen sellaisen ajatuksen, että ovatko kinkyt avoimempia, rohkeampia ja suvaitsevaisempia kuin jotkut muut, kuten seksuaalisesti "vanilijat"..?Minusta on tullut ainakin jotenkin arempi tjsp.
Minä koen, että suvaitsevaisuus liittyy henkilön itsetuntoon, käytöstapoihin ja kykyyn sietää sitä, että joku on eri mieltä. Kaipaan joskus nyky-yhteiskuntaan sellaista "sydämen sivistystä". Sitä, ettei tarvitse tehdä numeroa omista ajattelutavoistaan ja vaatia muilta hyväksyntää kaikelle. Komppaan Norjaa : All you need is
mutta ihmisiä omanlaisiasekä hyvinkin samanlaisia kuitenkin ollaan suuntauksestariippumatta.
Sitten tajusin, etten koe yhteenkuuluvuutta näillä foorumeilla kuin pienen vähemmistön kanssa, ja tämä vähemmistö on se syy miksi täällä viihdyn.
Lainaus käyttäjältä: Lilith - 20.05.2013, 18:26Sitten tajusin, etten koe yhteenkuuluvuutta näillä foorumeilla kuin pienen vähemmistön kanssa, ja tämä vähemmistö on se syy miksi täällä viihdyn.Itse olen tajunnut vuosikymmenien myötä, että olen jollainlailla ulkopuolinen joka paikassa ja yhteisössä, missä olenkin,enkä kuitenkaan ole esim. autistinen. Kovasti on aina yrittänyt tai ainakin puolimatkaan vastaan, mutta tulos on aina sama. Lienen liian mielenkiinnoton ja tavallinen tai sitten niin poikkeava, ettei sitä aaltopituutta vaan löydy, heh-Pikkuhiljaa yrittää hyväksyä asian, mutta ei se erakkuus ole ollut mulle koskaan mikään määränpää