Baarin kannatusmaksut
Kun tapaan miehen ensimmäisen kerran luon katseen päästä varpaisiin ja arvioin yleisolemuksen ja seksikkyyskertoimen "panisinko?" - tähän menee harjaantuneelta noin sekunti ja sitten siirryn asialinjalle. Tai jos kyse on ohikulkijasta vilkaisen vielä peppuosaston
Lainaus käyttäjältä: Koo - 28.04.2011, 18:51Kun tapaan miehen ensimmäisen kerran luon katseen päästä varpaisiin ja arvioin yleisolemuksen ja seksikkyyskertoimen "panisinko?" - tähän menee harjaantuneelta noin sekunti ja sitten siirryn asialinjalle. Tai jos kyse on ohikulkijasta vilkaisen vielä peppuosaston Mä luulin olevani ainoa, joka näin tekee
Lainaus käyttäjältä: Krasavica - 02.05.2011, 19:08Lainaus käyttäjältä: Koo - 28.04.2011, 18:51Kun tapaan miehen ensimmäisen kerran luon katseen päästä varpaisiin ja arvioin yleisolemuksen ja seksikkyyskertoimen "panisinko?" - tähän menee harjaantuneelta noin sekunti ja sitten siirryn asialinjalle. Tai jos kyse on ohikulkijasta vilkaisen vielä peppuosaston Mä luulin olevani ainoa, joka näin tekee Juu kyllä aika moni tekee
..hanurini on täydellinen, sanoo mies mitä tahansa. (oliko muita aiheita mihin meidän ajattelevien pitäisi vastavittuilla?) (olen, olen pahalla päällä )
Lainaus käyttäjältä: Milla - 27.04.2011, 21:59..hanurini on täydellinen, sanoo mies mitä tahansa. (oliko muita aiheita mihin meidän ajattelevien pitäisi vastavittuilla?) (olen, olen pahalla päällä )ok.. snadia provoa joltai "läskiakalta".. anti olla.. Itse olen täydelinen paketti - vaadin sitä myös pillulta!
Ulkonäkökehut toki lämmittävät, mutta niihin en jaksa uskoa, sillä minulla on iso hanuri.
VAARALLISTA KOMMENTTIA NAISEN SUUSTA:1. OLKOON: Tähän nainen lopettaa riidan, kun hän tietää olevansa oikeassa ja sinun on parempi olla hiljaa.2. EI MITÄÄN: Tarkoittaa aina JOTAKIN ja sinun on syytä olla huolissasi.3. SIITÄ VAIN: Tämä on varoitus, ei lupaus. ÄLÄ tee sitä.4. IHAN SAMA: Ihan sama kuin haista sinä jätkä.5. ASIA OKEI: Jo sanoessaan hän alkaa miettiä, koska ja miten maksat virheestäsi.
Lainaus käyttäjältä: Milla - 25.05.2011, 02:01VAARALLISTA KOMMENTTIA NAISEN SUUSTA:1. OLKOON: Tähän nainen lopettaa riidan, kun hän tietää olevansa oikeassa ja sinun on parempi olla hiljaa.2. EI MITÄÄN: Tarkoittaa aina JOTAKIN ja sinun on syytä olla huolissasi.3. SIITÄ VAIN: Tämä on varoitus, ei lupaus. ÄLÄ tee sitä.4. IHAN SAMA: Ihan sama kuin haista sinä jätkä.5. ASIA OKEI: Jo sanoessaan hän alkaa miettiä, koska ja miten maksat virheestäsi.Nainen, hiljaa.