Kirjoittaja Aihe: Tätä miehet ajattelevat  (Luettu 29188 kertaa)

Guide-Master

• Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #45 : 09.07.2011, 13:39 »
Niin aika moni mies kyllä taitaa ajetella ettäolispas jossain vaiheessa tehnyt järki ratkasun ja pysynnyt erossa koko naisista tai vain käyttänyt huoria kun olis niitä tarvinnut, ei olis tarvinnut maksaa kun käytöstä.
Itse katson että on hyvä olla joku kenen kansa vastuuta jaan ja sitä vastuuta kanssa annan vaikka ei sitä haluttaisikaan, olen sen verran vanhan liiton edustaja etä katson että mulla on omat hommat ja emännällä omat Kumpikin saa ne omalla tavallaan tehdä, ainakaan mun tehtäviin ei puututa, toisen tilan en ota kantaa"pkkasen voin joskus ehkä pikkasen huomauttaa:)"

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
« Vastaus #46 : 09.07.2011, 15:37 »
 >:D ei miehet ajattele.. ne ei vaan tajuu kuinka paljon niiden elämä helpottus jos ne sen tekis.... >:D

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #47 : 09.07.2011, 15:41 »
Taisin aikoinaan tienata 20 pistettä (lue=piiskaniskua) kun vastasin Pedon tekstiviestiin näin: "Aivan. Sinä osaat ajatella. Hienoa."
Väsyneenä tulee näitä lapsuksia, jotka ovat ironian ja keljuilun välimaastossa. Vetäisin monet sanat ja tekstarit takaisin, jos sen voisin.

Mutta ihan totta, toisinaan mietin osaako ne - nimittäin ajatella.  :o

swan

• Vieras
« Vastaus #48 : 09.07.2011, 18:14 »
Taisin aikoinaan tienata 20 pistettä (lue=piiskaniskua) kun vastasin Pedon tekstiviestiin näin: "Aivan. Sinä osaat ajatella. Hienoa."
Väsyneenä tulee näitä lapsuksia, jotka ovat ironian ja keljuilun välimaastossa.
Hehe,ei voi muuta kuin hihittää ja samalla todeta,että kyllä mulla kanssa on aika lavea suu,varsinkin stressin ja muun paineen alla. Kauan jälkeenkin päin voi vain huokaista turtuneena että mitä onkaan tullut laverreltua ja töksäytettyä sekä paljastettuaan itsestään ihan liikaa.

Meniköhän ohi aiheenkin nytkin  =D.

peace

• Asiakas
  • **
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
« Vastaus #49 : 10.07.2011, 00:30 »
>:D ei miehet ajattele.. ne ei vaan tajuu kuinka paljon niiden elämä helpottus jos ne sen tekis.... >:D

Tai sitten miesten elämä helpottus, jos miehet tajuis ajatella vähemmän. ::)

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #50 : 10.07.2011, 06:15 »
Nyt lyödään kaikkia miehiä kun subeja saisi lyödä oikeen luvalla siksi miehinen ajatus darwinilta.

Naisella ja joillakin apinalajeilla oli samantapainen istukka, elin, joka yhdisti sikiön kohtuun. Sitä pidettiin jäänteenä varhaisista kehitysvaiheista, eikä se kuulunut itse sikiöön eikä ollut naisellekaan kuuluva ruumiinosa.1 Koska päättely kunkin kehitysvaiheesta perustui olettamuksiin sekä joihinkin anatomisiin, esim. pääkallon koon eroihin, ei ollut ihme, että nainen luettiin sekä biologisesti että älyllisesti kehittymättömien joukkoon. Olihan naisen anatominen rakenne miehen rakennetta heiveröisempi, osin erilainen ja kallon koko n. 10 % miehen kalloa pienempi. Darwinistit laskivat, että miehen ja naisen välillä kehitys- ja älykkyysero oli niin suuri, että sukupuolet oli luokiteltava kahteen selvästi toisistaan eroavaan lajiin. Miehet määriteltiin Homo frontalis -lajiin ja naiset Homo parietalis -lajiin.2

Queena

• Vieras
« Vastaus #51 : 10.07.2011, 09:30 »
Nyt lyödään kaikkia miehiä kun subeja saisi lyödä oikeen luvalla siksi miehinen ajatus darwinilta.

Naisella ja joillakin apinalajeilla oli samantapainen istukka, elin, joka yhdisti sikiön kohtuun. Sitä pidettiin jäänteenä varhaisista kehitysvaiheista, eikä se kuulunut itse sikiöön eikä ollut naisellekaan kuuluva ruumiinosa.1 Koska päättely kunkin kehitysvaiheesta perustui olettamuksiin sekä joihinkin anatomisiin, esim. pääkallon koon eroihin, ei ollut ihme, että nainen luettiin sekä biologisesti että älyllisesti kehittymättömien joukkoon. Olihan naisen anatominen rakenne miehen rakennetta heiveröisempi, osin erilainen ja kallon koko n. 10 % miehen kalloa pienempi. Darwinistit laskivat, että miehen ja naisen välillä kehitys- ja älykkyysero oli niin suuri, että sukupuolet oli luokiteltava kahteen selvästi toisistaan eroavaan lajiin. Miehet määriteltiin Homo frontalis -lajiin ja naiset Homo parietalis -lajiin.2

Onhan se miehissäkin jo selvästi nähtävissä että mitä isompi sen fiksumpi :)

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #52 : 11.07.2011, 06:53 »

Onhan se miehissäkin jo selvästi nähtävissä että mitä isompi sen fiksumpi :)

On sentään hyvä että oon niin vitun iso ja ruma :))

Edit: lainaus korjattu
« Viimeksi muokattu: 11.07.2011, 22:46 kirjoittanut Smooth »

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
« Vastaus #53 : 11.07.2011, 08:09 »
Väsyneenä tulee näitä lapsuksia, jotka ovat ironian ja keljuilun välimaastossa. Vetäisin monet sanat ja tekstarit takaisin, jos sen voisin.

Mutta ihan totta, toisinaan mietin osaako ne - nimittäin ajatella.  :o

Tuo kuulostaa niin tutulta Lady, lipsahdukset siis... *wirn*.  >:D Olen mestari *möläyttään jotain uber super älykästä omasta mielestäni*  ;D

cnc

• Vieras
« Vastaus #54 : 31.07.2011, 00:46 »
Ompas taas stereotyypistä jauhantaa. :-D Aloitus olikin kyllä tarkoitettu viihteeksi. Miten niin humanisteilla on enemmän munaa korvienvälissä? Onks ne jotain syväkurkkuja? :-D Itsestä ei o muute koskaa tuntunu, että mulkun tarttis olla isompi. Ei o vielä sellasta kohdetta löytyny, että ei ois joka kyljeltä "vastetta" saanu :-D

Qurat

• Majuri
  • Baarikärpänen
  • I´m really bad..
  • Galleria
« Vastaus #55 : 08.06.2014, 00:01 »
Mielestani mies ajattelee ja nainen puhuu. Simple?!  Mutta ihanvitun vaikee on ajatella kun yksi vaan jauhaa vieressa:)

Knknti

• Vieras
« Vastaus #56 : 13.06.2014, 09:11 »
Kun keskustelussa on sivuttu kinkyilyn lisäksi myös parisuhdepuolta naisen ja miehen välillä, niin tuli vain mieleeni, että harva osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi yhtä hyvin kuin Antero. Ja Anteron ajatuksissa on kyllä omien kokemuksieni mukaan perää...

http://www.riemurasia.net/teksti/Yhteen-muuttaminen/66119

-katy-

• Vieras
« Vastaus #57 : 13.06.2014, 11:06 »
Kun keskustelussa on sivuttu kinkyilyn lisäksi myös parisuhdepuolta naisen ja miehen välillä, niin tuli vain mieleeni, että harva osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi yhtä hyvin kuin Antero. Ja Anteron ajatuksissa on kyllä omien kokemuksieni mukaan perää...

http://www.riemurasia.net/teksti/Yhteen-muuttaminen/66119
En tiedä,että onko aivan absoluuttinen totuus,mutta itse en pärjäisi puolta tuntia kauempaa nipottajan kanssa. Saattaa johtua siitäkin,että on ollut myös muita tehtäviä kuin kiillottaa kämppää  >:D

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
« Vastaus #58 : 13.06.2014, 11:50 »
Mun mielestä on aika sama mitä ne ajattelee tai puhuu - TEOT on tärkeimmästä päästä! :)

windmillsw

• Vieras
« Vastaus #59 : 13.06.2014, 20:21 »
Mielestani mies ajattelee ja nainen puhuu. Simple?!  Mutta ihanvitun vaikee on ajatella kun yksi vaan jauhaa vieressa:)
:lips: