Baarin kannatusmaksut
Mun tuntemat miehet ajattelee liikaa. Ja puhuu ajatuksistaan. Joskus tekisi mieli käskeä niitä lopettamaan ajattelemisen ja panemaan nyt vain. Mitähän ne tekisi?
Miehen sanoilla on myös merkitys. Kun mies on kerran ilmoittanut rakastavansa naista, niin ne sanat ovat voimassa kunnes toisin ilmoitetaan. Ei sitä päivittäin tarvitse toistaa useaan kertaan.
Lainaus käyttäjältä: kuuliainen - 19.06.2011, 02:37Miehen sanoilla on myös merkitys. Kun mies on kerran ilmoittanut rakastavansa naista, niin ne sanat ovat voimassa kunnes toisin ilmoitetaan. Ei sitä päivittäin tarvitse toistaa useaan kertaan. Täh, sanooko muka joku MIES jotain tuohon viittaavaa...Mää oon aina luullut, että se on vain urbaania legendaa
- Mies ja nainen ovat geneettisesti yhtä erilaisia kuin mies ja urossimpassi. Ihmekös, jos he eivät aina ymmärrä toisiaan.
Lainaus käyttäjältä: kuuliainen - 19.06.2011, 02:37 Täh, sanooko muka joku MIES jotain tuohon viittaavaa...Mää oon aina luullut, että se on vain urbaania legendaa
Saisikohan musta mitenkään aikaiseksi vakuuttavaa Dommea
Kyllä hyvässä subissa on aina potentiaalia kasvaa Dommeksi ; teet vain meille sen, mitä toivoit ennen itsellesi tehtävän
Pohjanmaalla. Eikä edes siellä ruotsinkielisellä alueella. Pitäisikö vaihtaa humanistit kunnon miehiin?
En ole koskaan nähnyt humanistin munia joten en voi olla varma että ne ovat ihan oikeasti miehiä..:-)