Baarin kannatusmaksut
Täälläkin pari ihmistä darkkarin ongelmista sanonut, kävikö kukaan näistä ihmisistä sanomassa tästä narikkaan tai muuten henkilökunnalle?
Eri asia on se että asioista päiviä jälkeenpäin ruvetaan sanomaan, millon on jo huomattavasti vaikeampi yrittää saada käsitystä mitä on tapahtunut. Staffin silmät vaan ei riitä kaikkialle joka hetki.
Tuli suotta särähdettyä asiasta, josta jo olen omalta osaltani ottanut kantaa.
Lainaus käyttäjältä: -katy- - 15.04.2013, 22:36Tuli suotta särähdettyä asiasta, josta jo olen omalta osaltani ottanut kantaa.Kyllä. Bileitä tulee ja menee, ja vanhojen ja tähän viestiketjuun suoranaisesti kuulumattomien juttujen, joissa kukaan ei ole saanut vakavaa ruumiinvammaa tai pahempaa, pitäis olla jo vettä Vantaassa
Leikkisän kommentti on tyypillien perustelu ja samaa vähättelyä mitä meillekin ensin esitettiin eräiden taholta bambibileistä.. kuten aiemmin sanoin, jokainen voi valita itse bileensä ja myös sen ketä sinne kutsuu, meillä tuo on asia josta ei käydä neuvottelua. Sääntöjen rikkomisesta taas lentää pihalle armotta... sama käytäntö olisi suotavaa muuallakin.
Faktaa kuitenkin on, ettei kukaan Kivistölle asti vaivautunut ole oven ulkopuolelle jäänyt sen takia.