Baarin kannatusmaksut
Ajatelmoin tuossa vaan sellaista,että miten ensikertaa kokkareihin tuleva kokee "vastaanoton" ja "ilmapiirin".
Aika näppärä vinkki. Itse tutustun ihmisiin bileissä todella huonosti, pienissä miiteissä karvan paremmin, mutta porukassa työskennellessä hyvinkin kevyesti. Olen vain enempi työjuhta kuin bile-eläin.
Pukeudun yleensä mustiin peittäviin vaatteisiin ( korsetti kyllä ), kun käyn bileissä yksin ja haluan katsoa ihmisiä ja jutella.
En mä edes tiedä, mitä alistuvan pukukoodiin virallisesti kuuluisi... Viisaammat kertokoot.
Lainaus käyttäjältä: katy - 09.06.2014, 02:18Vaikka jotkin hippalot olisi vain ns.vaatenäyttelyä,niin kai yleiseen viihtyvyyteen voi panostaa myös. Eilen oli juttua uusien henkilöiden noteeraamisesta näissä kinky- tilaisuuksissa ja ajatelmoin,että siinä voisi olla kehittämisen tarvetta.Jos joku on uutena yksin rohjennut paikalle,mutta ei sen enempään pysty,niin käytöksellä on suurempi vaikutus kuin tonnin vermeillä,imhoOishan se kiva jos ekalla kerralla ei olis hirveet suorituspaineet. Huvittais silti värkätä jotain, kun löytyy ompelijakin omasta takaa.
Vaikka jotkin hippalot olisi vain ns.vaatenäyttelyä,niin kai yleiseen viihtyvyyteen voi panostaa myös. Eilen oli juttua uusien henkilöiden noteeraamisesta näissä kinky- tilaisuuksissa ja ajatelmoin,että siinä voisi olla kehittämisen tarvetta.Jos joku on uutena yksin rohjennut paikalle,mutta ei sen enempään pysty,niin käytöksellä on suurempi vaikutus kuin tonnin vermeillä,imho