Baarin kannatusmaksut
"Karvaton tai erittäin vähäkarvainen on myös hyvä. Myös sisempien häpyhuulten soisin mielelläni tursuavan ulompien välistä näkyville. Jenkkipillukin kelpaa tarvittaessa (jenkkipillu = pillu, josta näkyy vain viiva, eli sisemmät häppärit jäävät ulomien peittoon)."
Märkä pillu on paras. Märkä ja turvonnut vielä parempi. Erittäin märkä, liukas, turvonnut ja sykkivä on kaikkein parhain.Karvaton tai erittäin vähäkarvainen on myös hyvä. Myös sisempien häpyhuulten soisin mielelläni tursuavan ulompien välistä näkyville. Jenkkipillukin kelpaa tarvittaessa (jenkkipillu = pillu, josta näkyy vain viiva, eli sisemmät häppärit jäävät ulomien peittoon).Mutta, ei ole vielä tullut vastaan pildeä, mikä ei kelpaisi. Pari kertaa olen pannut erittäin tiukkaa pillua, mikä ei tunnu kovin hyvältä. Liian löysää ei ole tullut koskaan vastaan.Tähän vielä voisi tietenkin lisätä, että pitää sen pillun kuitenkin olla ihmisessä kiinni. Tekopillut asia erikseen.
Lainaus käyttäjältä: JetErus - 27.04.2011, 12:02Karvaton tai erittäin vähäkarvainen on myös hyvä. Myös sisempien häpyhuulten soisin mielelläni tursuavan ulompien välistä näkyville. Jenkkipillukin kelpaa tarvittaessa (jenkkipillu = pillu, josta näkyy vain viiva, eli sisemmät häppärit jäävät ulomien peittoon).Tälle mä nyt kyllä nauroin. Mistä mahtaa tulla Jenkkipillu nimitys? Onks jenkeissä enemmän sit tollasia viivapildejä? O.o Kaikkea sitä oppii
Karvaton tai erittäin vähäkarvainen on myös hyvä. Myös sisempien häpyhuulten soisin mielelläni tursuavan ulompien välistä näkyville. Jenkkipillukin kelpaa tarvittaessa (jenkkipillu = pillu, josta näkyy vain viiva, eli sisemmät häppärit jäävät ulomien peittoon).
Silti ärsyttää että siitä on tullut leffojen myötä tusinatavaraa ja jonkinlainen arkkityyppi ja naiset joilla on mitä monimuotoisempia ja persoonallisia rakkauden kukkasten ilmentymiä menevät sitten silpomaan niiltä terälehdet pois näyttääkseen samalta kuin joku epätodellinen muoviprinsessa.
Komppaan Isabista...Eihän synnyttäneen keski-ikäisen muijan pillu voi kuinkaan päin näyttää samalta, kuin teini-iän juuri ohittaneen pikkulikan En voi ymmärtää ikuisen nuoruuden tavoittelua esim. plastiikkakirurgian kautta, kyllä ikä saa näkyä kropassa ja kasvoissa...(Joo joo, kerrassaan kummallinen näkökulma )
Kääk. Onko mun pieni sievä viivapilluni muka persoonaton. Ja pitääkö mun ny nää kynnetki hävittää? Nyyh.