Baarin kannatusmaksut
*kaivaa muistitikustaan wanhan bloginsa Minun pilluni.Seksuaalisuuteni päätepysäkki.Tussuni ja tuheroni.Tunnen sen läpikotaisin.Tiedän sen uumenet ja syvänteet.Pidän siitä hyvää huolta.Siistin pöheikönkin säännöllisesti.Pyöritän geisha-pallot ympäri ja sujautan syvemmälle.Teen siitä mekaanisen pumppaamon ja lypsän kuin utareista maidon.Olen sinut sen kanssa,meillä on hieno suhde.Ei enää mikään nuoren tytön värkki.Synnyttänytkin kahdesti.Revennyt ja kursittu kokoon.Ei kauheen paha.Käytykin siellä on.Koitettu,pantu ja poljettu.Ilmeistä päätellen nautittukin.Välillä siellä on kaiken nielevä törkeä kiima,välillä saatanallinen kuukautiskipu.Joskus se ei saa tuntienkaan nussimisesta tarpeekseen,joskus särkee päätä.Hellin ja hyväilen,tunnustelen ja koskettelen.Kyselen miten armaani tänään haluaisit.Se on minulle tärkeä.Se on minun pilluni.
On^^. Olenkohan eka, joka on itkenyt tuon lukiessaan. Se ei kuitenkaan ole sen huonouden takia vaan hienouden vuoksi.
Tota mitta hommaa pitänee tosiaan odotella miehiltä, kun en osaa yhtään sanoa edes omastani. En kyllä tiedä että miten sitä mittausta suorittaisi samalla tavalla kun miehille, tai yrittäisi verrata itseä annettuihin kriteereihin tai keskiarvoihin