Baarin kannatusmaksut
Wautsi mikä keskustelu! Olen valaistunut ja ihastunut. Ihania kuvia ja linkkejä ja kerrankin tosiaan paljon kuvia tavarasta niin kuin se oikeesti on. Halusimme tai emme niin kyllä se mitä media kuvina meille tarjoaa muokkaa sitä mitä pidämme kauniina.Sen verran, että hyvin on siis kelvannut toosa, eikä reklamaatioita ole kuulunut. Mutta ei tästä ole kovin pitkä aika kun kattelin pilluani peilistä ja mietin, että onpas ruman näköinen. Ja heti perään, vai onko??? En ole tyttöjen kanssa ollut "sillai", joten mulla ei ole omakohtaista kokemusta muusta kuin omasta pillusta. Suurkiitos ketjun aloittajalle ja kaikille osallistujille
Ei kaikkia asioita voi noin vain lokeroida. Katsotaanpa siis ihminen kerrallansa mikä on kellekin hyvä
...ja vielä Olipa kerran kuningas ja kuningatar.Kuningatar oli läpeensä tyytyväinen.Ja kuninkalla oli, sen pituinen se. tärkeintähän tietty on se, että pillu tai kulli on siis ihmisessä kiinni ja mun tapauksessa ihan laadukas pillu on kiinni melko vaikeessa ihmisessä ja siinä onkin sitten murhetta kerrakseen Pillu. Ehdottomasti pillu. Toi römpsä, vaikka sanana onkin vähän sorahtava, on hauska. Toosa on mielestäni myös hauska.mitähän vielä
hmmm läpi kun läpi kunhan on karvaton
Koska n 9 sivua on tullut nimityksiä kaiken"alulle ja pahalle" niin kysytäänpäs jatkoksi :Mikä kuvassa olevista vastaa lähinnä omaasi tai mikä muuten miellyttää ?