Baarin kannatusmaksut
Mutta, oma luku on sit iso vehkeiset miehet, ketkä on niin rakastunu siihen kaluunsa, että sitä on kehuttava ja kosketeltava kokoajan... sellasiakin on pari matkan varrella osunu kohdalle, ja se on oikeesti tosi ärsyttävää, ei ole ollu kyse Mastereista, vaan ihan vanilja miehistä.
Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 26.04.2011, 13:29Mutta, oma luku on sit iso vehkeiset miehet, ketkä on niin rakastunu siihen kaluunsa, että sitä on kehuttava ja kosketeltava kokoajan... sellasiakin on pari matkan varrella osunu kohdalle, ja se on oikeesti tosi ärsyttävää, ei ole ollu kyse Mastereista, vaan ihan vanilja miehistä. Tämmöinenkin on tullut vastaan. Onhan se tietysti hyvä että on ylpeä tavarastaan, mutta joku raja sentään... Vai kertooko tuommoinen hyvästä itsetunnosta? Vai huonosta? Tuommoiset isomunaiset miehet taitavat omasta mielestään olla Jumalan lahjoja naisille.. puuh..
Tarvitaanko siihen mittavälineitä? Minä, utelias kun olen, olen joskus kysynyt miehiltä että oletko koskaan mitannut pituutta? Kukaan ei ole tunnustanut mitanneensa. Mihin sitä tietoa tarvitaan, oikeasti? Eikös sitä ihminen silmämääräisesti näe koon? Pienenpieni, pieni, normi, i, keskiverto, suuri? vain sanomaan että minulla on kaikinpuolin kissanpäivät
ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?
Osuipa kohdalle yksi, joka jatkuvasti ruikutti peniksensä pienuutta. Mitä siihen sanoisi, kun ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?
Lainaus käyttäjältä: Krasavica - 26.04.2011, 20:46 ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?No vaikka: "Niitä on kuule olemassa sellaisia leikkauksia..."
Mutta ei sillä täydellisenkään kokoisella kullilla mitään tee jos se kestää nussimista 5 minuuttia, ja seuraavaa kierrosta saa odotella pari tuntia, tai jopa seuraavaan päivään