Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: I-me - 26.04.2011, 20:57Lainaus käyttäjältä: Krasavica - 26.04.2011, 20:46 ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?No vaikka: "Niitä on kuule olemassa sellaisia leikkauksia..." sen verran mitä aiheesta tiedän, eli lehdistä lukenut noi miesten pitennykset on lähinnä silmänlumetta,mittaa tulee jokuu 2 cm lisää no tietty jos on alle 10cm,sekin on huomattava sitten joskus 70-80 lukujen taitteessa, muistan nähneeni ainakin 1 ulkomailla tehdyn jatkokappaleen eli kai sinne joku "pätkä muoviletkua" oli laitettu,semmosella toki saa sit mitan nousemaan enemmän.
Lainaus käyttäjältä: Krasavica - 26.04.2011, 20:46 ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?No vaikka: "Niitä on kuule olemassa sellaisia leikkauksia..."
ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?
Lainaus käyttäjältä: Krasavica - 26.04.2011, 20:46 Osuipa kohdalle yksi, joka jatkuvasti ruikutti peniksensä pienuutta. Mitä siihen sanoisi, kun ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?Mä ainakin sanoisin, että ruikutus saa loppua just nyt Kehuisin hänen muita taitojaan ja avujaan - todennäköisesti hän on vaivautunut hankkimaan hyvät taidot esim. suuseksissä.
Osuipa kohdalle yksi, joka jatkuvasti ruikutti peniksensä pienuutta. Mitä siihen sanoisi, kun ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?
Ainoa vain, että ko. tyyppi sattui olemaan myös Masterini... Joten pidin kiltisti suuni kiinni. Ei asia minua haitannut, olin iloinen ja tyytyväinen, joskin ruikuttaminen pisti hermoon jatkuvasti.
Lainaus käyttäjältä: submit - 26.04.2011, 21:02Lainaus käyttäjältä: Krasavica - 26.04.2011, 20:46 Osuipa kohdalle yksi, joka jatkuvasti ruikutti peniksensä pienuutta. Mitä siihen sanoisi, kun ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?Mä ainakin sanoisin, että ruikutus saa loppua just nyt Kehuisin hänen muita taitojaan ja avujaan - todennäköisesti hän on vaivautunut hankkimaan hyvät taidot esim. suuseksissä.Ainoa vain, että ko. tyyppi sattui olemaan myös Masterini... Joten pidin kiltisti suuni kiinni. Ei asia minua haitannut, olin iloinen ja tyytyväinen, joskin ruikuttaminen pisti hermoon jatkuvasti.
Lainaus käyttäjältä: Krasavica - 27.04.2011, 09:17Ainoa vain, että ko. tyyppi sattui olemaan myös Masterini... Joten pidin kiltisti suuni kiinni. Ei asia minua haitannut, olin iloinen ja tyytyväinen, joskin ruikuttaminen pisti hermoon jatkuvasti. sitten ei kyllä tainnut masterin itsetunto olla ihan kohdallaan jos kerran subilleen täytyy toitottaa pienuuttaan.. Ja tietysti Krasavica olit myös tuhma tyttö kun et kehunut ja ylistänyt Masterisi elintä maailman parhaaksi..
Mites muuten kun joskus puhutaan, että suuret kädet/nenä/jalat, povaisivat isoa penistä, oletteko tehneet havaintoja tällaisten asioiden natsaamisesta (tai epänatsaamisesta) peniksen kokoon? Jotkut taas väittävät, että lihavalla miehellä on pieni. Mitä mieltä olette? *puoliksi vakavissaan*