Kirjoittaja Aihe: Häkin köysitreenit 2013: to 7.3. klo 18:30 @ Cajsa / Mannerheimintie 5A  (Luettu 11373 kertaa)

peltsi

Häkin köysitreenit 2013 alkavat to 7.3. klo 18:30, paikkana kokoushuone Cajsa (Uusi ylioppilastalo / Mannerheimintie 5A). Ohjelmassa erilaisia kivoja sidontoja.

Kurssi on suunnattu niin aloittelijoille kuin pidemmälle ehtineille. Ota mahdollisuuksien mukaan omat köydet mukaan.
Tervetulleita ovat kaikki, muutkin kuin opiskelijat. Kursseilla on yleensä rento ja hyvä henki.
Kurssi maksaa 5e / koko kevään treenit. Paikan päällä voi myös liittyä Häkin jäseneksi ja maksaa jäsenmaksun vuodelle 2013 (niin ikään 5e).
Ei ennakkoilmoittautumisia, saavuthan kuitenkin paikalle ajoissa.
Ja vielä, koska kysymyksiä on tullut, ettei jäisi epäselväksi: kurssilla ollaan vaatteet päälle – ensimmäisenä opetellaan köyden, sitojan ja ennen kaikkea sidottavan kunnioittavaa käsittelyä.

Tervetuloa mukaan!

Terveisin,

-peltsi
Rahastonhoitaja 2013
Helsingin akateemiset kinkyt ry - HÄKKI
http://akateemisetkinkyt.fi/

Pip

Olen ollut näillä kursseilla ja voin suositella lämmöllä kaikille. Jopa uusien on helppoa tutustua siellä muihin tyyppeihin. Lähtekää ihmeessä, mikäli sidonta tuntuu yhtään omalta.

torque

  • Vieras
No koskaan seuraava? Tietysti oli jotain työjuttuja... :(

peltsi

Tarkoituksena olisi aikaisempien vuosien tavoin järjestää treenejä parin viikon välein. Infoamme muistakin treenipäivistä kun ajat ja paikat varmistuvat.

zognored

  • Vieras
Saako mitään irti jos on yksin liikkeellä? Periaatteessa kiinnostaisi, mutta ei ole ketään keneen treenata, ellei omia jalkoja lasketa.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 716
  • Galleria
Saako mitään irti jos on yksin liikkeellä? Periaatteessa kiinnostaisi, mutta ei ole ketään keneen treenata, ellei omia jalkoja lasketa.

Paikan päältä löytyy taatusti pari jonka kanssa harjoitella, joten yksinkin voi mainiosti tulla :)

zognored

  • Vieras
Taidanpa sitten sekaan uskaltaa.

peltsi

Nostetaan vielä muistutuksena siitä että kevään treenit alkavat siis huomenna. :)

missfit

  • Vieras
Wihii! Joo! Pitää kattoa pääsenkö huomenna, mutta ainakin seuraavalle kerralle tulen jos yksinkin kannattaa saapua paikalle. Kivointa olisi päästä paketoitavaksi, mutta toisaalta olen hyvä ja näppärä käsistäni  ;D

zognored

  • Vieras
Wihii! Joo! Pitää kattoa pääsenkö huomenna, mutta ainakin seuraavalle kerralle tulen jos yksinkin kannattaa saapua paikalle. Kivointa olisi päästä paketoitavaksi, mutta toisaalta olen hyvä ja näppärä käsistäni  ;D

Minä ainakin olen paikalla yksin, eli minusta nyt ainakin saa parin jos ei muita löydy. Olen myös aseksuaalinen, joten ei tarvitse pelätä että rupeaisin mitään sen kummempaa ehdottelemaan. Mutta ohjeiden mukaisen paketoinnin voin luvata, luulisi onnistuvan kun minulla on kuitenkin vuosien itsesitomisrutiini.

En siis missään nimessä tyrkytä itseäni, saat etsiä ihan juuri sen parin sieltä itsellesi jonka haluat, mutta jos edes tämän verran foorumitutun haluat bongata niin olen sellainen eksyneen näköinen mieshenkilö, jolla on avatarissakin näkyvä munalukkoriipus kaulassa.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2013, 22:25 kirjoittanut zognored »

missfit

  • Vieras

Minä ainakin olen paikalla yksin, eli minusta nyt ainakin saa parin jos ei muita löydy. Olen myös aseksuaalinen, joten ei tarvitse pelätä että rupeaisin mitään sen kummempaa ehdottelemaan. Mutta ohjeiden mukaisen paketoinnin voin luvata, luulisi onnistuvan kun minulla on kuitenkin vuosien itsesitomisrutiini.

En siis missään nimessä tyrkytä itseäni, saat etsiä ihan juuri sen parin sieltä itsellesi jonka haluat, mutta jos edes tämän verran foorumitutun haluat bongata niin olen sellainen eksyneen näköinen mieshenkilö, jolla on avatarissakin näkyvä munalukkoriipus kaulassa.

Kiitos =) Helpottaa kyllä lähtemistä että tietää vähän mitä on odotettavissa ja mielellään bongaan sinut paikan päällä. Katsotaan ehdikö huomenna vai meneekö ensi kertaan.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Domme ei sitten ole löytänyt sidontamallia itselleen (vähäisistä) etsinnöistä huolimatta, että ihan yhden ihmisen joukolla saavun minäkin paikalle.

zognored

  • Vieras
No, sama tarjous sinullekin, etenkin jos missfit ei pääse paikalle. Minä olen totaaliswitch joten minulle sopii painotukset joko enemmän sidottuna kuin sitojanakin olo. Mutta toki oppimaan tulossa, joten ihan pelkäksi harjoituskohteeksi en halua jäädä. Ja tosiaan, voi jättää minut ihan huomiottakin. Ajattelin vain että mukavampaa jos on jo näin etukäteen on edes varavaihtoehto tiedossa niin ei mene siellä niin ihmettelyksi.

Mihinkäs aikaan sinne muuten kannattaa tulla? Tapanani on olla hyvissä ajoin aina paikalla joka paikassa, mutta etten turhan aikaisin tule palloilemaan jalkoihin.

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Taidan minäkin tulla paikalle itsekseni, seuralaiselle näyttää pukkaavan töitä illaksi - ja köydet ovat tietty hänellä :) Mutta voi mar sitä mennä watch & learn -periaatteellakin jos kaveria ei löydy? Zognoredilla kun taitaa olla jo jonotusnumerot käytössä :)

dementia

  • Vieras
Hep. Onneksi satuin lukemaan forumia, sähköpostilistalle ei ilmeisesti ole ilmoitusta laitettu - tai ainakaan en itse sitä saanut.

No, paikalle kuitenkin, 0-2 kaverin kanssa.