Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Fixx - 04.03.2013, 14:30 On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi.Aika harvassa deitti-ilmossa mennään niin pitkälle, että aletaan lupaamaan jotain vastineeksi. Eiköhän tämä ole ilmoituksen laatijan ja ilmoitukseen vastaajan henkilökohtainen asia, että saako sessiosta jotain vastalahjaksi?Ja jos jollakulla todella on fantasia alistaa miestä sekuntikellon kanssa, niin eikö siinä ole vastinetta ja houkutusta ihan tarpeeksi? Kuka muka tietää, ettei tällä foorumilla ole sellaista ihmistä, jolla sellainen fantasia olisi?
On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi.
Lainaus käyttäjältä: Koo - 03.03.2013, 21:30Jumat en ole koskaan aikasemmin tajunnut miten kaikki onkin niin yksinkertaista - tulonsiirtoja muuttamalla saadaan kaikki taas raiteilleen, maailmanrauhakin kai siinä sivussa ja parannus syöpiin perkele.Tätäkään asiaa tuskin saadaan täydelliseksi. Se on parhaimmillaankin jonkinlainen kompromissi, jossa joku kärsii. Kokonaisedun kannalta on vaan siedettävä, että joku voittaa ja toinen häviää. Nykyisen kaltainen massiivinen yksinelävien naisten tukeminen tulee kohtuuttoman kalliiksi ja nostattaa vitun hintaa ihan suotta.
Jumat en ole koskaan aikasemmin tajunnut miten kaikki onkin niin yksinkertaista - tulonsiirtoja muuttamalla saadaan kaikki taas raiteilleen, maailmanrauhakin kai siinä sivussa ja parannus syöpiin perkele.
Totta kai toivon, että tuollaisen fantasian toteuttaminen kestäisi ainakin kaksi tuntia. Tuosta ajasta maksimissaan kuusi - kahdeksan minuuttia on kelloon liitettyä tekemistä tai minun etukäteen esittämiäni toivomuksia, joiden tarkoitus on nöyryyttää minua mahdollisimman paljon mahdottomalla tehtävällä, mikä antaisi fantasian toteuttajalle syyn rangaista minua. Eli esimerkin 120:stä minuutista olisin etukäteen suunnitellut maksimissaan kuuden/kahdeksan minuutin ohjelman. Loppu aika on täysin toisen osapuolen aikaa tehdä, mitä haluaa.
Sinä olet itse "Nainen". Oletko jo ilmoittautunut? Jos et, miksi et suostu toteuttamaan moista pikku juttua?
En uskonut, että enää osallistuisin tähän keskusteluun, koska onnistuin tekemään kaiken väärin, sääntöjen vastaisesti ja feministejä loukaten. Totta kai toivon, että tuollaisen fantasian toteuttaminen kestäisi ainakin kaksi tuntia. Tuosta ajasta maksimissaan kuusi - kahdeksan minuuttia on kelloon liitettyä tekemistä tai minun etukäteen esittämiäni toivomuksia, joiden tarkoitus on nöyryyttää minua mahdollisimman paljon mahdottomalla tehtävällä, mikä antaisi fantasian toteuttajalle syyn rangaista minua. Eli esimerkin 120:stä minuutista olisin etukäteen suunnitellut maksimissaan kuuden/kahdeksan minuutin ohjelman. Loppu aika on täysin toisen osapuolen aikaa tehdä, mitä haluaa. En vain ymmärrä, miten tuon voi tulkita niin, että dominoiva osapuoli joutuisi noudattamaan subin määräyksiä. Mutta olen todennäköisesti väärässä tässäkin ja moni kirjoitteluun osallistunut asiantuntia tietää fantasiani minua paremmin.
Jos jakaa 6/8 minuuttia kahden minuutin jaksoihin, peniskeskeinen toivomus sijoittuisi tuon kahden tunnin esimerkkijakson eri kohtiin. Koko fantasian perusajatushan on se, että mies pakotetaan rangaistuksella tekemään jotakin, mihin ei enää pysty, eikä hän kuitenkaan uskolla olla tottelematta. Aika moni ammattilainen ja jopa useampi tapaamani harrastelija Domina on ymmärtänyt, että mies reagoi rangaistuksiin aivan eritavalla ennen ja jälkeen laukeamisen. Tuota eroa tässä fantasiassa yritetään juuri hyödyntää.
Mutta nyt herää kysymys, että, kun tunnet useita ammattilaisia ja useita harrastelija Dominoita, niin miten et ole heidän kanssa tarpeeksi väleissä, että joku heistä antaisi aikaansa sen 3-4x 2 min?Kyseleepi Vir, jonka neuvot ovat selkeästi turhia, kun suhteet ammattilaisiin ja harrastajiin jo on saatu aikaan
Lainaus käyttäjältä: Viridian - 04.03.2013, 18:03Mutta nyt herää kysymys, että, kun tunnet useita ammattilaisia ja useita harrastelija Dominoita, niin miten et ole heidän kanssa tarpeeksi väleissä, että joku heistä antaisi aikaansa sen 3-4x 2 min?Kyseleepi Vir, jonka neuvot ovat selkeästi turhia, kun suhteet ammattilaisiin ja harrastajiin jo on saatu aikaanLähdin alkujaan kirjoittamaan koko tätä keskustelua aika ”kieli poskessa”. Olin lähinnä utelias, miten tuollainen profiilini, joka pitää kuitenkin paikkaansa ja tällainen neuvon kysyminen otetaan vastaan. Ja kuten aikaisemmin kirjoitin, tämä on ollut valaiseva kokemus.
Oikeasti et halunnut toteuttajaa fantasiallesi, vain antropologisen kokeen, joten voit olla iloinen siitä, että sait haluamasi.
Lainaus käyttäjältä: morjasi - 04.03.2013, 16:24Lainaus käyttäjältä: Koo - 03.03.2013, 21:30Jumat en ole koskaan aikasemmin tajunnut miten kaikki onkin niin yksinkertaista - tulonsiirtoja muuttamalla saadaan kaikki taas raiteilleen, maailmanrauhakin kai siinä sivussa ja parannus syöpiin perkele.Tätäkään asiaa tuskin saadaan täydelliseksi. Se on parhaimmillaankin jonkinlainen kompromissi, jossa joku kärsii. Kokonaisedun kannalta on vaan siedettävä, että joku voittaa ja toinen häviää. Nykyisen kaltainen massiivinen yksinelävien naisten tukeminen tulee kohtuuttoman kalliiksi ja nostattaa vitun hintaa ihan suotta.Voisitko ihan vaikkapa vääntää tälle yksinelävälle naiselle mistä sitä rahallista tukea nyt sitten sinun mielestäsi saan? Kaikki sisäänpäin tuleva rahaliikenne kun tulee yhdestä lähteestä eli palkkatyöstäni.