Baarin kannatusmaksut
Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille. Tämä oli erittäin valaiseva kokemus siitä, miten tämä sivusto toimii. Jos keskustelun aloituksen lukee tarkkaan huomaa, että en hakenut seuraa vaan kysyin neuvoa, mistä minun kannattaa hakea seuraa.Lounge-keskustelualueen määrittelyssä lukee: (keskustelu joka ei sovi muille alueille).Sain yhden asiallisen vastauksen kysymykseeni , mitä välittömästi noudatin.Eniten minua hämmästytti kuinka tällä sivustolla keskustelun tärkeimmäksi kysymykseksi nousi sääntöjen noudattaminen ja sääntöjen opettaminen. Ilmeisesti nämä ovat juuri niitä ihmisiä, jotka hiihtoladuilla pahoinpitelevät vanhuksia, jos nämä erehtyvät kävelemään ladulla, huutavat liikennevaloissa ihmisille liikennesäännöistä, jos kävellään punaisia valoja päin tai potkivat koiria, joita ei pidetä kiinni vaikka laki niin määrää. En uskonut löytäväni heitä täältä. Jatkossa keskityn enemmän sääntöjen opetteluun kuin kysymysten esittämiseen.Mukavaa kevättä kaikille
Eniten minua hämmästytti kuinka tällä sivustolla keskustelun tärkeimmäksi kysymykseksi nousi sääntöjen noudattaminen ja sääntöjen opettaminen.
En tiennyt noiden asioiden olevan toisiaan pois sulkevia. Kiitos opista: subilla ei saa olla fantasioita tai ainakaan hän ei saa esittää niitä. Olen alistuva vapaa mies, haen dominoivaa naista pitempi aikaiseen suhteeseen ja minulla on fantasioita. Taitaa olla mahdoton yhtälö.
Eli onko tämä hakemus huono ja liian itsekäs lähinnä siksi, että hakijana onkin mies?