Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: brainIsMySexOrgan - 03.03.2013, 19:52Eli onko tämä hakemus huono ja liian itsekäs lähinnä siksi, että hakijana onkin mies?Miksi pitää aina pelata sukupuolistereotypiakortti? Jos tälle linjalle lähdetään, kysyn: Entä jos hakija olisi ollut intersukupuolinen?Minun mielestäni hakemus oli oikein hyvä. Ei ollut taas semmoinen yhden rivin ilmoitus, josta ei ota yhtään selvää, millaista seuraa oikeasti halutaan. Ainoa ongelma oli hakijan negatiivinen asenne koko foorumia kohtaan, kun hän ei saanutkaan vastauksia muutamassa tunnissa. Koska hän ei ole enää tätä ketjua kommentoimassa, hän on luultavasti löytänyt jo sen etsimänsä "paremman sivuston".
Eli onko tämä hakemus huono ja liian itsekäs lähinnä siksi, että hakijana onkin mies?
Sinänsä parikymppisen naisen ja viisikymppisen miehen keskenään vertailu on aika turhaa puuhaa. He eivät mielestäni edes paini samassa sarjassa. ...se että joku lähtee sekunttikellokäsikirjoitetulla fantasialla hakemaan seuraa vain on jotenkin niin kornia. Fantasia kun on varmasti ihan yleisimpiä. Olen itsekin siihen törmännyt lukuisia kertoja. Siinä ei ole mitään erikoista tai kummallista, saati hc:tä.
Eli onko se, että mies hakee seuraa kuvaamalla tarkasti yleisen fantasiansa kornia? Myös kiinnisitominen ja piiskaus pyllylle on yleinen fantasia eikä siinäkään ole mitään kummallista, mutta ainakin sillä fantasialla saa hakea seuraa.
Sikäli kuin mä näistä asioista mitään ymmärrän, Dominoivat (naiset SEKÄ miehet) eivät ole kiinnostuneita hyppimään subbarien yltiöpäisen tarkkojen vaatimusten mukaan.
Onko sitten dominoiva henkilö, joka on kiinnostunut hyppimään 'subbarien' tarkkojen vaatimusten mukaan (heitäkin on), määritellyt itsensä väärin "dominoivaksi"? Millä tittelillä pitäisi kutsua ammattidominoita, jotka ovat erikoistuneet asiakkaidensa toivomusten täyttämiseen, jos "domina" onkin väärä?
Kysyn useilta kommentoijilta: Miksi hakemus ei saisi olla "runkataan sekuntikellon kanssa" -tyyliä? Tuntuu aika omituiselta, että moni on kommetoinut ilmoitusta niin, ettei semmoisia fantasioita voisi toteuttaa kuin vain maksullisissa. Kinkyseksuaalisuus ei ole mikään uskonto tai urheilulaji, joten tuntuu omituisilta nämä kaikki "kuuluuko tämmöinen asia BDSM-sessioon" -keskustelut.?
On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi. Jos se jotain on vain tuon fantasian toteutus, niin ei taida löytyä.
Lainaus käyttäjältä: Fixx - 04.03.2013, 14:30 On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi. Jos se jotain on vain tuon fantasian toteutus, niin ei taida löytyä. Eikö voi ajatella, että fantasian toteuttaja huolehtii itse omasta motiivistaan lähteä tekemään ko. juttua.Motiivin ei tarvitse tulla alistettavan suunnalta, se voi olla vaikka niin yksinkertainen asia kuin haaste.Dominoiva haluaa tavata uuden ihmisen. Haluaa kokeilla kyseistä fantasiaa jonkun kanssa. Löytää jonkun uuden alueen mitä pääsee tekemään.Kaikki tekeminen lähtee tarpeista. Ne ovat henkilökohtaiset. Minkälaisessa kinkyraamatussa lukee, että Dominoivalle ei saa antaa kauppalistaa jonka hän lähtee toteuttamaan alistuva kohteena.Eiköhän se mene sillä tavalla, että jos D-ihminen haluaa miellyttää alistuvaa, sitten hän tekee niin. Jos taas haluaa suunnitella kaiken itse ilman kenenkään vaikuttamatta asiaan, sitten hän tekee niin.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 04.03.2013, 11:36Onko sitten dominoiva henkilö, joka on kiinnostunut hyppimään 'subbarien' tarkkojen vaatimusten mukaan (heitäkin on), määritellyt itsensä väärin "dominoivaksi"? Top.Top, dom/me ja master/mistress ei ole synonyymejä, vaikka niitä useimmiten käytetäänkin synonymisesti.
Onko sitten dominoiva henkilö, joka on kiinnostunut hyppimään 'subbarien' tarkkojen vaatimusten mukaan (heitäkin on), määritellyt itsensä väärin "dominoivaksi"?
On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi.
Jumat en ole koskaan aikasemmin tajunnut miten kaikki onkin niin yksinkertaista - tulonsiirtoja muuttamalla saadaan kaikki taas raiteilleen, maailmanrauhakin kai siinä sivussa ja parannus syöpiin perkele.
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 04.03.2013, 11:21Sikäli kuin mä näistä asioista mitään ymmärrän, Dominoivat (naiset SEKÄ miehet) eivät ole kiinnostuneita hyppimään subbarien yltiöpäisen tarkkojen vaatimusten mukaan. Lainaus käyttäjältä: sonorant - 04.03.2013, 12:02Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 04.03.2013, 11:36Onko sitten dominoiva henkilö, joka on kiinnostunut hyppimään 'subbarien' tarkkojen vaatimusten mukaan (heitäkin on), määritellyt itsensä väärin "dominoivaksi"? Top.Top, dom/me ja master/mistress ei ole synonyymejä, vaikka niitä useimmiten käytetäänkin synonymisesti.Minun nähdäkseni alkuperäisessä viestissä ei haettu dominaa, vaan "Naista". Miksi sitten kaikki luulevat, että hän etsi nimen omaan dominaa ja kertovat hänelle, että dominat nyt eivät ainakaan suostu hänen fantasiaansa toteuttamaan?