Baarin kannatusmaksut
Kinkypiireissä kait sitoutumista on laidasta laitaan. Paha vaan kun yksi menee sitoutumaan ja toinen näkee tilanteen mukavana pelitilanteena.
Hylkäämistähän on varsin monen tasoista. Itse luen pettämisen ja "unohtamisen" hylkäämiseksi
Hallitseva osapuoli lopettaa yhteydenpidon yhtäkkiä ilman näkyvää syytä, ei vastaa viesteihin etc. Sama tietty voi tapahtua toisinkin päin, että esim. pitkäaikainen subi lakkaa yhtäkkiä pitämästä yhteyttä. Mihin asti tällainen on mielestänne hyväksyttävää? Missä tilanteessa? Millainen yhteydenpito on "riittävää"? Milloin voi viheltää pelin poikki?
Luulen, että usein kun lopettaja ei halua kohdata toista silmästä silmään, kyse on siitä, että on jo aloitettu joku seuraava juttu. Valitettavan useinhan tapahtuu, että kun yksi juttu tuntuu huonolta, ei uskalleta kuitenkaan olla hetkeäkään yksin, ja hankitaan jo korvaaja tilalle, ennen kuin on ollut pokkaa lopettaa edellistä. Mielestäni olisi ehkä hyvä ajatella, että haluaisinko joskus itse saada lopetuksen tekstiviestillä. Moniko tuohon vastaisi myöntävästi. Miksi emme siis kohtelisi joskus meille todella tärkeää ihmistä sen arvoisesti kuin kuka tahansa ansaitsee...ei kinkyys meistä huonompia ihmisiä tee...
Niin paljon kuin haluaisin toisen kanssa jatkaa, en halua varata sitä paikkaa, johon toinen tarvitsisi selkeästi enemmän kuin minä elämäntilanteessani kykenen antamaan.Mielestäni se olisi epäreilua. Aivan yhtä epäreilua kuin katkaista suhde syyttäen toista ihastumisesta, jota toinen ei ehkä itsekään vielä ole sisäistänyt tai jota ei ehkä ole kuin omassa mielessäni.
Niin paljon kuin haluaisin toisen kanssa jatkaa, en halua varata sitä paikkaa, johon toinen tarvitsisi selkeästi enemmän kuin minä elämäntilanteessani kykenen antamaan.
Lisätään tänne vielä yksi näkökulma hylkäämiseen. Tämä on tilanne, jonka olen itse kokenut kaikkein haastavimmaksi viime vuosina, kun olen leikkinyt varattuna Masterina.
Eiköhän näissä varattu ja vapaa -suhteissa ole aina suurin riski pettymyksiin. En ole koskaan ymmärtänyt miksi vapaat alkavat kinkysuhteisiin varattujen kanssa (ja päinvastoin).