Kirjoittaja Aihe: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013  (Luettu 31318 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #30 : 26.02.2013, 20:04 »
Kyllä olisi vakaa aikomus tulla köh*, piisk.. kerjuulle eiku kälisemään.


(ikiaikainen haave olisi tulla Leian orja -lookissa sinne, että jos jollakulla on sellainen asuste pölyttymässä kaapin nurkassa, niin tällainen SW-fani voisi kiinnostuakin :D :D ... AINIIN, ei se välttis ois kovin esteettistä katseltavaa mun päällä ja paleltuisikin, mutku se kahleketju kaulapannasta on niin hieno...)  *haaveksii

Oih, Leia-asu..... kuolaus :P  Auttakaas nyt joku kultabikinit omistava Ruusua hädässä että saadaan silmänruokaa :D

Tämän piti olla yllätys, mutta ette jumalauta varasta minun pukuideaa! Tai siis myöhäistähän se nyt enää on kun puku on ostettu jo viikkoja, viikkoja sitten... Toivottavasti kumppanin asua kukaan muu ei ole vielä keksinyt (Jabba oli yksi vaihtoehto, mutta valittiin hänelle toinen asu). Toivottavasti. Olisihan se ikävää harhautua väärän Masterin viitan alle antamaan suikkaria.. O:-)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2627
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #31 : 26.02.2013, 20:10 »
Houkuttais kyllä kovasti tulla, eka päivä helsinkiläisenä ja kaikkee ;)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 388
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #32 : 26.02.2013, 20:45 »
Kyllä olisi vakaa aikomus tulla köh*, piisk.. kerjuulle eiku kälisemään.


(ikiaikainen haave olisi tulla Leian orja -lookissa sinne, että jos jollakulla on sellainen asuste pölyttymässä kaapin nurkassa, niin tällainen SW-fani voisi kiinnostuakin :D :D ... AINIIN, ei se välttis ois kovin esteettistä katseltavaa mun päällä ja paleltuisikin, mutku se kahleketju kaulapannasta on niin hieno...)  *haaveksii

Oih, Leia-asu..... kuolaus :P  Auttakaas nyt joku kultabikinit omistava Ruusua hädässä että saadaan silmänruokaa :D

Tämän piti olla yllätys, mutta ette jumalauta varasta minun pukuideaa! Tai siis myöhäistähän se nyt enää on kun puku on ostettu jo viikkoja, viikkoja sitten... Toivottavasti kumppanin asua kukaan muu ei ole vielä keksinyt (Jabba oli yksi vaihtoehto, mutta valittiin hänelle toinen asu). Toivottavasti. Olisihan se ikävää harhautua väärän Masterin viitan alle antamaan suikkaria.. O:-)

Hehe Lisa. Minusta se oli hyvinkin ilmiselvää, että täällä on SW faneja... valomiekat ja jedit viittoineen. Darth Vader vaan puuttuu. Katselin vähän aikaa itsekin että ulkomailta voisi Leian bikiniasun tilauttaa, mutta oon niin laiska (ja rahaton). Kivaa, että joku tulee upeassa Leia costyymissä. Mie keksin jottain muuta.  :)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #33 : 26.02.2013, 21:01 »
Hehe Lisa. Minusta se oli hyvinkin ilmiselvää, että täällä on SW faneja... valomiekat ja jedit viittoineen. Darth Vader vaan puuttuu. Katselin vähän aikaa itsekin että ulkomailta voisi Leian bikiniasun tilauttaa, mutta oon niin laiska (ja rahaton). Kivaa, että joku tulee upeassa Leia costyymissä. Mie keksin jottain muuta.  :)

Olin jo alusta asti vähän huolissani siitä kuinka monta Leiaa bileisiin on tulossa, mutta varmasti on yhtä monta Vaderiakin. Tuo teema on aika mainstream, mutta seuraaviin bileisiin on suunnitelmissa sellaisia asuja että varmasti ei ole kukaan muu pukeutunut samalla lailla! >:D

PS: Nimi on Lise eikä Lisa, mutta whatever..

isabella

Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #34 : 26.02.2013, 21:08 »
Kultabikini-Leioja ei voi olla liikaa. Minä saatan tosin tuupertua nestehukkaan ylenmääräisen kuolaamisen vuoksi ::) Omakin asuni liikkuu SW-universumissa mutta bikinit jätän muille :))

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #35 : 26.02.2013, 21:09 »
Olin jo alusta asti vähän huolissani siitä kuinka monta Leiaa bileisiin on tulossa, mutta varmasti on yhtä monta Vaderiakin. Tuo teema on aika mainstream, mutta seuraaviin bileisiin on suunnitelmissa sellaisia asuja että varmasti ei ole kukaan muu pukeutunut samalla lailla! >:D

Pukeudu Iron Skyn Renate Richteriksi. On scifiä.  :love:

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #36 : 26.02.2013, 21:36 »
Kultabikini-Leioja ei voi olla liikaa. Minä saatan tosin tuupertua nestehukkaan ylenmääräisen kuolaamisen vuoksi ::) Omakin asuni liikkuu SW-universumissa mutta bikinit jätän muille :))

Ei tällä kropalla mitään kultabikineitä käytetä, mutta kyseessä on ihan aito ylihintainen Star Wars-lisenssituote. Just wait and see.

Pukeudu Iron Skyn Renate Richteriksi. On scifiä.  :love:

Aihettaa liippaava asu on kehitteillä tulevia bileitä varten. Onneksi mukana on toinen kovanluokan perverssi jonka kanssa saa kehiteltyä mahdollisimman mauttomia ja törkeitä asukokonaisuuksia. :)

Riverlady

  • Vieras
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #37 : 26.02.2013, 21:50 »
Mä ajattelin olla Plan 9 From Outer Space. Halpa, huono, unohtumaton ja "voi ei, eikse lopu koskaan".

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 631
  • Alien
  • Galleria
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #38 : 26.02.2013, 22:06 »
Univormussa olis tarkotus lähteä 8)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1205
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #39 : 26.02.2013, 22:10 »
Kyllähän Leijoille käyttöä keksitään. Yksi voi ottaa suihin, toinen työntää kielen perseeseen, kolmas voi nuolla kiveksiä, parille voi työntää nyrkit kurkkuun ja oksennuttaa,
loput Leiat voi sitten vaikka kusta oksennella ja paskoa meidän päälle.  ;D
Wader polvistukoon nöyrästi herransa eteen ja nuolkoon saappaita.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #40 : 26.02.2013, 22:32 »
Kyllähän Leijoille käyttöä keksitään. Yksi voi ottaa suihin, toinen työntää kielen perseeseen, kolmas voi nuolla kiveksiä, parille voi työntää nyrkit kurkkuun ja oksennuttaa,
loput Leiat voi sitten vaikka kusta oksennella ja paskoa meidän päälle.  ;D
Wader polvistukoon nöyrästi herransa eteen ja nuolkoon saappaita.

Ehdotan suihinottavalle Leialle sitä Lisen toisaalla linkittämää Zyclon-chilikastiketta mukaan tapahtumaan- tulisi ikimuistoinen suihinotto..molemmille osapuolille.  >:D

latexbun

  • Vieras
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #41 : 26.02.2013, 22:45 »
Kyllähän Leijoille käyttöä keksitään. Yksi voi ottaa suihin, toinen työntää kielen perseeseen, kolmas voi nuolla kiveksiä, parille voi työntää nyrkit kurkkuun ja oksennuttaa,
loput Leiat voi sitten vaikka kusta oksennella ja paskoa meidän päälle.  ;D
Wader polvistukoon nöyrästi herransa eteen ja nuolkoon saappaita.

Että pitääkin olla juuri nämä kinkerit, joihin en saavu Leiana. Hiivatti nyt mokasin koko homman.

MustaRuoska

  • Vieras
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #42 : 26.02.2013, 22:54 »
Tulossa käymään, mutta en kyllä Leilana,
kenties hivenen tutummassa asussa  O:-)

SMIle

Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #43 : 26.02.2013, 22:55 »
Leijoista tuli mieleen. Rigorillehan sopis hyvin pukeutua Peräsmieheksi ja heitellä Leijoja pitkin iltaa...  ;D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Vs: SMFR:n scifi-bileet 9.3.2013
« Vastaus #44 : 26.02.2013, 23:01 »
Leiaa harkitsin minäkin.. Mutta tulossa kuitenkin horoprinsessana törkytronin planeetalta  >:D ehkä jopa klooninsa kanssa.