Baarin kannatusmaksut
Miksi ylipaino vaikuttaa olevan niin trendikästä. Saako siitä keskustella ja onko hoikka nainen mielestänne ruma vai kaunis.
Koen seksuaalisesti kiinnostaviksi sekä hyvinkin hoikat (luut törröttävät) että terveyssuositusten puolesta vaarallisenkin hyvässä lihassa olevat naiset. Ja monenlaiset siltä väliltä.
oikeastaan voisi aloittaa sellaisen ketjun, johon ilmoittautuisivat pyöreistä pitävät;)
Lainaus käyttäjältä: misuli_n - 25.05.2013, 12:28oikeastaan voisi aloittaa sellaisen ketjun, johon ilmoittautuisivat pyöreistä pitävät;)Voisiko tällaisen ketjun oikeasti aloittaa? Olisi kerrankin jotain positiivista sanottavaa ja mukaan tulisivat ne, jotka nimenomaan pitävät pyöreydestä. Itse olisin kyllä heti keskustelussa mukana! Tähän liittyen, mä oon nähnyt todella kuumia unia viime aikoina siitä The Voice Of Finlandin voittaneesta Antti Railiosta. Mikä mies, mikä karisma, ja ne silmät...oih Eikä todellakaan haittaa hänen ylipainonsa.
Haluaisin löytää naisen, joka söisi minut hoikaksi.
Lainaus käyttäjältä: KalvinK - 25.05.2013, 18:43Haluaisin löytää naisen, joka söisi minut hoikaksi.Ei siihen naista tarvita lautaselta syömään, vaan reeniä horo reeniä
Naisen "markkina arvossa" paino on paljon tärkeämpi asia, kuin varakkuus tai koulutus. Kukaan ei kysy mitä sä oot opiskelut kun hakee tyttöä tanssimaan, Paksu tyttö tahtoo jäädä penkille odottelemaan sitä sadun prinssiä.