Baarin kannatusmaksut
Varmasti näin on kun tekee yhdelle ihmiselle. Kun tekee nelihenkiselle perheelle ruoan, niin tuosta tulee noin 100 grammaa kypsää kanaa/ruokailija/ateria. Ei siis kovin kovin monen päivän ruoka, vaan yksi ateria.
Jos jotain bodarin päivämenyytä meinaa toteuttaa, niin tottakai rahaa menee. Ja hyvä että meneekin. Itse en suoraan sanottuna ymmärrä sitäkään että kulutetaan helvetisti ihan vaan turhamaisuuden (lihaksien) takia. Mutta joo, kuluttakoot he joilla varaa, aikaa ja inspiraatiota siihen on.
Jos jotain bodarin päivämenyytä meinaa toteuttaa, niin tottakai rahaa menee. Ja hyvä että meneekin. Itse en suoraan sanottuna ymmärrä sitäkään että kulutetaan helvetisti ihan vaan turhamaisuuden (lihaksien) takia. Mutta joo, kuluttakoot he joilla varaa, aikaa ja inspiraatiota siihen on. Puolen kilon paketillisesta kanafilettä saa useammaksi päiväksi ruokaa kun ottaa mukaan niitä vihanneksia ja jotain hiilarilähdettä (riisi, makaroni, peruna tjsp). Välipaloina voi vetää rahkoja, raejuustoja tjsp. Proteiinia riittää ja kylläiseksi tulee. Jos alkaa ahdistaa niin hankkii itselleen TEKEMISTÄ. Ei sitä vittu jatkuvaan tartte olla pupeltamassa kun voi ELÄÄkin.Tai sit voi myös juoda. Jos vaikka "illan" viimeisen drinksun tekis...
Jokseenkin eri mieltä brainIsMySexOrgan:n kanssa.Tässä maassa on jo ihan tarpeeksi rajoituksia, kieltoja sekä järjettömiä veroja.Sitten pitäisi perustaa vielä yksi massiivinen ainakin 500 virkamiestä työllistävä Ravintoverokeskus.Ja köyhille pitää määrätä haittavero, koska he kuluttavat kohtuuttoman paljon porvariston maksamia verovaroja sosiaalietuuksien muodossa.Milläs oikeudella jalkapalloilijan itse-aiheutettuja jalkavammoja hoidetaan meidän sohvaperunoiden verovaroilla ?Kyllä siihen pitää joku kohtuus saada eli säädetään loukkaantumisriskin sisältävälle liikunnalle lisävero. Ja niin pois päin rajoittamalla ja verottamalla puuhastellaan Suomesta vapaamielinen ja elämäniloinen elinpaikka.
Miksi ylipaino vaikuttaa olevan niin trendikästä. Saako siitä keskustella ja onko hoikka nainen mielestänne ruma vai kaunis.
Mä en oikein hiffaa noita sivistyssanoja mutta mun mielestä keskustelu on jees. Mun mielipide on että naiset nyt ylipäätään ovat aika kivaa katsottavaa enimmäkseen. Mun mielestä skenen spedeimmät tyypit on just niitä jotka pitää vaan niitä kiiltsarigimmoja kauneina jotka tietysti on vielä nuoriakin. Mun mielestä asenne ja sydämen hyvyys on sellasta joka saa mimmin kukoistamaan vaikka olis vähän muotopuolikin. Mun mieleni tilauksessa on yleensä ihan muuta kuin se mikä mulle on hyväksi ja miten johdatus pelaa juuri minun kohdallani. Ihminen tulee kauniiksi todellisuudessani silloin kun se on toiselle hyvä. Mun mielestäni kauniitkin mimmit on ihan tyhjä arpa jos niillä ei ole sydäntä. Joku uusavuttomuus ja pinnallinen elämänasenne ja materialismi on mun mielestä rumistavaa kamaa. Vittu mä en oikeestaan voi sietää joitakin skenen hörhöjä mitenkään ja onneks mun ei tarvii. Jos joku loukkaantuu tai itsekeskeisyydessään luulee et mä puhun siitä se on sen päässä, ei mun. Loppuun vois kyl lisätä että I MILFS. Tulipahan taas sanottua. Hähä=)
Tämä on hieman sivussa aiheesta mutta herättää keskustelua, ainakin K- ja S-ryhmien taholta.http://www.tem.fi/lakihankkeet?estimated_completion=-1&freetextsearch=kilpailulaki&s=4421&submitform=Hae&theme=-1&xmid=4934