Baarin kannatusmaksut
Submiesjns, olen aivan samaa mieltä kanssasi - mutta kuten tuossa joku jo sanoikin, tämä ketju on myös oikein hyödyllinen siinä suhteessa, että se kertoo kovin paljon paitsi siitä mitä täällä olevat henkilöt ajattelevat ylipainosta myös siitä, millainen heidän yleinen soveliaisuudentajunsa ja sivistystasonsa on.
Mielestäni pienten lasten syöttäminen voimakkaan ylipainoisiksi täyttää pahoinpitelyn tunnusmerkit.
Olen laihduttanut tässä viidettä viikkoa ja paino on tippunut kilon viikossa. Painonpudotus on erittäis helppoa verrattuna esimerkiksi tupakka lakkoon. Tietysti tässäkin vaaditaan pitkäjännitteisyyttä ja itse kuria.
Mitä tästä opimme.... Normaalipaino/hoikkuus ei ole oikotie onneen ja on muitakin kauneusihanteita, kuten tässäkin ketjussa todettu. Aina löytyy joku jonka mielestä on liikaa tai liian vähän jotain. Ja sitten toivottavasti löytyy joku joka pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet.
Toisen ihmisen muuttaminen oman kauneusihanteensa mukaiseksi on ainakin minua kiehtova ajatus, mutta epärealistinen... Oikeassa elämässä toisen muokkaaminen ei onnistu. Parempi siis valita partneri, joka tykkää sinusta sinuna itsenäsi.
Toisen ihmisen muuttaminen oman kauneusihanteensa mukaiseksi on ainakin minua kiehtova ajatus, mutta epärealistinen lukuunottamatta sessioiden vaatimia pukeutumis, sheivaus, kampaus, meikkaus, ym. rituaaleja.Oikeassa elämässä toisen muokkaaminen ei onnistu.