Kirjoittaja Aihe: Prostituutio  (Luettu 48146 kertaa)

LadyMask

• Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #120 : 19.05.2013, 19:33 »
 :D

Yonna

• Vieras
« Vastaus #121 : 31.05.2013, 02:10 »
– Joo, kaverini Pro-tukipisteeltä sanoi, että asia luultavasti on juuri niin kuin sunkin tietosi oli, Yonna. Että prostituution harjoittaminen avoimesti ja veroja maksaen on tehty varsin vaikeaksi maassamme. Ai-van tolkutonta, kun kyseessä on toiminta, joka ei siis itsessään ole laitonta.

Tässä on vääryys.

Joo, valitettavasti näin on :( Samoin hotellia jossa prostituoitu on työskennellyt, voidaan käsittääkseni syyttää parituksesta jos siellä ollaan tietoisia toiminnasta. Samoin kuin vuokranantajaa, vaikka puhuttaisiin ihan yksityisestä vuokranantajasta. En ole varma tästä, mutta muistaakseni noin on.

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
« Vastaus #122 : 31.05.2013, 09:57 »
Itse en ole koskaan seksiä ostanut, enkä toivottavasti koskaan päädy niin epätoivoiseen tilanteeseen että niin joutuisin tekemään. Koko konsepti (huoraaminen) tuntuu jotenkin surulliselta, vaikkei sille ole mitään järkevää perustetta.

Mitä taas dominapalveluihin tulee, koen sen jotenkin eri tavalla. Ei sillä että minulla olisi moiselle mitään käyttöä, suuntaus kun on vallan väärä. Siinä(kin) tosin asiakas on päätynyt ostopalveluun kun sopivaa kumppania ei ole muuten löytynyt, tai vaihtoehtoisesti haluaa shoppailla itselleen mieluisia kokemuksia tarvitsematta suuremmin ajatella tykkääkö domme siitä vai ei.

Jos minä saisin päättää, tekisin prostituutiosta ja seksin ostamisesta oitis laillista liiketoimintaa, sallisin bordellit ja pyrkisin varmistamaan myös ammatinharjoittajien eläketurvan. Henkilökohtaisilla tunnekysymyksillä kun ei saa olla mitään tekoa järkevän ja oikeudenmukaisen päätöksenteon kanssa.

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
« Vastaus #123 : 31.05.2013, 10:52 »
Itse en ole koskaan seksiä ostanut, enkä toivottavasti koskaan päädy niin epätoivoiseen tilanteeseen että niin joutuisin tekemään. Koko konsepti (huoraaminen) tuntuu jotenkin surulliselta, vaikkei sille ole mitään järkevää perustetta.  [...] Siinä(kin) tosin asiakas on päätynyt ostopalveluun kun sopivaa kumppania ei ole muuten löytynyt, tai vaihtoehtoisesti haluaa shoppailla itselleen mieluisia kokemuksia tarvitsematta suuremmin ajatella tykkääkö domme siitä vai ei.

Eikö seksiäkin voisi ostaa kokemusten vuoksi? BDSM:n ulkopuolellakin on aika paljon juttuja, joihin voi olla vaikeaa löytää kumppania. Mulle ei siis ihan auennut se, miksi dommepalvelujen ja vaniljamman seksin ostaminen tuntuvat sun mielestä eriltä.

Lainaus
Jos minä saisin päättää, tekisin prostituutiosta ja seksin ostamisesta oitis laillista liiketoimintaa, sallisin bordellit ja pyrkisin varmistamaan myös ammatinharjoittajien eläketurvan. Henkilökohtaisilla tunnekysymyksillä kun ei saa olla mitään tekoa järkevän ja oikeudenmukaisen päätöksenteon kanssa.

Samaa mieltä. Seksinostokieltoa ajetaan lakiin aika ajoin vedoten moniin lieveilmiöihin, mutta esim. ihmiskauppaa esiintyy monessa muussakin yhteydessä pizzerioista lähtien. Mitä enemmän prostituutiota ajetaan maan alle, sitä enemmän niitä lieveilmiöitäkin esiintyy.

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
« Vastaus #124 : 31.05.2013, 13:07 »
Mulle ei siis ihan auennut se, miksi dommepalvelujen ja vaniljamman seksin ostaminen tuntuvat sun mielestä eriltä.
Siinäpä se, kun se ei ole auennut minullekaan.

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
« Vastaus #125 : 31.05.2013, 14:09 »
Mulle ei siis ihan auennut se, miksi dommepalvelujen ja vaniljamman seksin ostaminen tuntuvat sun mielestä eriltä.
Siinäpä se, kun se ei ole auennut minullekaan.
Hassua, mutta ihmismieli on. Ehkä se selviää joskus, ehkä ei.

K-nix

• Vieras
« Vastaus #126 : 31.05.2013, 14:13 »
Samaa mieltä. Seksinostokieltoa ajetaan lakiin aika ajoin vedoten moniin lieveilmiöihin, mutta esim. ihmiskauppaa esiintyy monessa muussakin yhteydessä pizzerioista lähtien. Mitä enemmän prostituutiota ajetaan maan alle, sitä enemmän niitä lieveilmiöitäkin esiintyy.

Me three. Vrt. esim. kieltolaki - sanotaan että ikuna ei Suomen kansa ole ollut niin kännissä kuin silloin ja hyötyä siitä oli vain salakuljettajille.

Miltsu

• Vieras
« Vastaus #127 : 31.05.2013, 14:57 »
Eikös Suomessa ole yksi tai kaksi ihan toiminimellä seksipalveluita myyvää yritystä. Kuitit kirjoitetaan ihan normaalisti. Muistelen nyt jotain lehtijuttua. Siinä joku virkamies taisi todeta että firman perustaminen oli hoidettu kaikkien lakien ja asetusten mukaan joten siihen ei kukaan voinut sanoa mitään. Ja tällöinhän myös kirjanpito tapahtuu normaalisti.

Ensimmäinen seksiyritys kaupparekisteriin
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/al-ensimmainen-seksiyritys-kaupparekisteriin/903431
plus Aamulehti oli tehnyt myös viikonloppuliitteeseen komean, aukeaman jutun.
(linkkasin tämän jäsenesittelyketjuuni, oma kommenttini perässä 28.6.2011: "sattui tyttö valkkaan hyvän nimen   ... paitsi että se tarkoittanee sitä, että joudun vaihtamaan fooruminickini, ensimmäinen sekaannus tuli jo"
Tässä siis syy nickin vaihtoon Millasta johonkin muuhun) 

Jos pussissa olisi oravannahkoja rasitteeks asti, voisin hyvinkin ostaa masterismiehen palveluita, ruksisin hinnastosta käyvät vaihtoehdot, viettäisin nautinnollisen puoli vuorokautta juuri silloin kun omaan kalenteriin sopii ilman sen enempiä suhdekiemuroita, ja olisin hyvinkin tyydytetty. Muutoin osumatarkkuus omiin BDSM-mieltymyksiin ja muuhun suhdetoimintaan kun ei vaan tunnu osuvan.

Sexiä kyllä saisi jos viitsisi sitä parijonoa 5kymmpisiä ukkomiehiä 5 minuutin huvin verran kun vaimo ei anna sitäkään vähää. Juueikiitos.

Lainaus
chmlnidae:Mutta bordelleja en sallisi: siinä vaarantuu seksityöntekijöiden autonomia.

Jos bordellissa työskentelisi samoin kuin vuokratuolilla parturiliikkeessä, pysyisi autonomia hallussa.

Ja mitä prostituutioon tulee, hyväksyisin bordellit tai muut valvotut (joku aiemmin listasi verottajaa, terveydenhuoltoa, järkkäriä jne) toimitilat missä asiakkaitaan vastaanottavat palveluntarjoajat hankkisivat itse asiakkaansa, ei kuten normibordellissa missä ei henkilökunnalla ole nokan koputtamista kun rivistä sormella osoittaen valitaan, mentävä on vaikka tyyppi olisi kuinka vastenmielinen.

Lilith

• Vieras
« Vastaus #128 : 25.06.2013, 20:54 »
Itse en ole koskaan seksiä ostanut, enkä toivottavasti koskaan päädy niin epätoivoiseen tilanteeseen että niin joutuisin tekemään. Koko konsepti (huoraaminen) tuntuu jotenkin surulliselta, vaikkei sille ole mitään järkevää perustetta.  [...] Siinä(kin) tosin asiakas on päätynyt ostopalveluun kun sopivaa kumppania ei ole muuten löytynyt, tai vaihtoehtoisesti haluaa shoppailla itselleen mieluisia kokemuksia tarvitsematta suuremmin ajatella tykkääkö domme siitä vai ei.

Mä taas en pidä sitä surullisena ollenkaan. Seksihän on vain yksi monista asioista joista asiakas maksaa. Muita asioita joista korvaus tulee ovat mm. helppous ja vaivattomuus, turvallisuus, luottamuksellisuus ja se, että toinen viihtyy kanssasi (yleensä seksityöläiset esittävät nauttivansa, ja se on osa sitä leikkiä).

Samalla tavalla voisin hyvinkin kuvitella ostavani itse hyvää domitusta jossain elämäni vaiheessa.

Olen sillä tavalla ultraliberaali etten osaa pitää seksipalvelujen myymistä yhtään huonompana juttuna kuin vaikkapa hierojan tarjoamaan lihasvoiman ja anatomiantuntemuksen vaihtamista rahaan.

Toki seksityöläiskeskustelussa pitää muistaa että kyseessä on laaja sateenvarjotermi, jonka alle mahtuu kaikenlaista tyyppiä suomalaisesta korkeakouluopiskelijasta thaimaalaiseen 8-vuotiaaseen orjaan. Ja minä puhun nyt niistä joille valinta on mahdollisimman vapaa ja itsenäinen.

Feird

• Vieras
« Vastaus #129 : 25.06.2013, 22:03 »
Palvelu siinä missä muutkin...jonain päivänä kun kukkahattujen kireät pipot on 6 jalan syvydessä ni tässäki asiassa päästään eteenpäin.

IndigoZone

• Vieras
« Vastaus #130 : 26.06.2013, 00:02 »
Mua ehkä kiinnostavat BDSM- ja kinkykentän jutut siksikin (vai juuri siksi?), että niissä on mahdollisuus johonkin syvempään yhteyteen ja kokemiseen: toisen opetteluun, toistensa haluihin ja tarpeisiin kietoutumiseen. Johonkin sellaiseen, jossa kokonaisuus voi kehkeytyä enemmäksi kuin osiensa summaksi.

Irralliset jutut, joissa sitä mahdollisuutta ei ole, eikä haluta olevaksi, eivät niin kiinnosta. Enkä näe, miten sitä yhteyttä tai sen mahdollisuuttakaan voisi ostaa rahalla.

Ymmärrän kuitenkin, että toisten haluihin maksettu seura tai vartalo sopii. Itsellä vain... no, tuskin edes seisoisi. Kun ne toisen motiivit tilanteessa ololle kuitenkin merkkaavat aika hitosti.

Ja jotkut motiivit vain ovat aika paljon kiinnostavampia ja tyydyttävämpiä kuin toiset. Minulle.

LadyMask

• Vieras
« Vastaus #131 : 26.06.2013, 00:22 »
 :)

Eiköhän ala olla jo aika erikoista AINA vedota niihin KUKKAHATTUIHIN, kun täällä

alkaa keski-ikä olla keskimäärin 38-49, parhaimmillaan yli 50 v.

Jos ns. "kukkahatuilla" tarkoitetaan tiukkapitoisia pilkunnussioita, niin
niitä riittää ilman hattuakin.
................................................................. :-*

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #132 : 26.06.2013, 09:39 »
Jos ns. "kukkahatuilla" tarkoitetaan tiukkapitoisia pilkunnussioita, niin
niitä riittää ilman hattuakin.

Sinulla meni termit sekaisin.

Kukkahattu osallistuu julkiseen keskusteluun jakelemalla muille naiiveja tai moralistisia neuvoja.
Aiheesta lisää mm. täällä, artikkelissa myös linkkejä termin tarkempiin määritelmiin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kukkahattut%C3%A4ti

Pilkunnussijat (tai pilkunviilaajat) puolestaan tarttuvat tekstin yksityiskohtiin. Joillekin heistä voi olla tärkeää oikea kielioppi, toinen taas puuttuu johonkin muuhun asiaan, kuten termien määritelmiin tai sanojen monitulkintaisuuteen.  8)

Kukkahattu ei välttämättä ole pilkunnussija, eikä pilkunnussija ole välttämättä kukkahattu.

T: Kettu vinossa, jonka suosikkiseksikumppani on pilkku ja jolla on kukkimaton ketunkorvahattu.

kuuliainen

• Vieras
« Vastaus #133 : 05.09.2013, 16:13 »

Odotan innolla sitä Henriksonin tilaamaa 30000 euron arvoista vallan yliopistotasoista tieteellistä tutkimusta, jonka tuloksen kaikki tietävät jo etukäteen:
- Kieltolaki on ollut tieteellisesti todistetusti autuaaksitekevä Ruotsissa ja Norjassa.
- Suomeen pitää kieltolaki myös saada.

No niin nyt on puolen vuoden odotus ohi ja tutkimusraportti valmis. Empä tainnut kauaksi arvata "tutkimuksen" johtopäätöksistä  :))

Luetaampa kuitenkin nyt  kaikessa rauhassa se veronmaksajien rahoilla kustannetun puuhastelun tulos, ja keskustellaan rakentavasti sen jälkeen.
http://www.oikeusministerio.fi/fi/index/julkaisut/julkaisuarkisto/1378203764840/Files/OMSO_39_2013_Seksikaupan_kohteen_hyvaksikaytto.pdf

morjasi

« Vastaus #134 : 19.10.2013, 16:40 »
Tänään minun persettä yritettiin ostaa.