Baarin kannatusmaksut
– Joo, kaverini Pro-tukipisteeltä sanoi, että asia luultavasti on juuri niin kuin sunkin tietosi oli, Yonna. Että prostituution harjoittaminen avoimesti ja veroja maksaen on tehty varsin vaikeaksi maassamme. Ai-van tolkutonta, kun kyseessä on toiminta, joka ei siis itsessään ole laitonta.Tässä on vääryys.
Itse en ole koskaan seksiä ostanut, enkä toivottavasti koskaan päädy niin epätoivoiseen tilanteeseen että niin joutuisin tekemään. Koko konsepti (huoraaminen) tuntuu jotenkin surulliselta, vaikkei sille ole mitään järkevää perustetta. [...] Siinä(kin) tosin asiakas on päätynyt ostopalveluun kun sopivaa kumppania ei ole muuten löytynyt, tai vaihtoehtoisesti haluaa shoppailla itselleen mieluisia kokemuksia tarvitsematta suuremmin ajatella tykkääkö domme siitä vai ei.
Jos minä saisin päättää, tekisin prostituutiosta ja seksin ostamisesta oitis laillista liiketoimintaa, sallisin bordellit ja pyrkisin varmistamaan myös ammatinharjoittajien eläketurvan. Henkilökohtaisilla tunnekysymyksillä kun ei saa olla mitään tekoa järkevän ja oikeudenmukaisen päätöksenteon kanssa.
Mulle ei siis ihan auennut se, miksi dommepalvelujen ja vaniljamman seksin ostaminen tuntuvat sun mielestä eriltä.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 31.05.2013, 10:52Mulle ei siis ihan auennut se, miksi dommepalvelujen ja vaniljamman seksin ostaminen tuntuvat sun mielestä eriltä.Siinäpä se, kun se ei ole auennut minullekaan.
Samaa mieltä. Seksinostokieltoa ajetaan lakiin aika ajoin vedoten moniin lieveilmiöihin, mutta esim. ihmiskauppaa esiintyy monessa muussakin yhteydessä pizzerioista lähtien. Mitä enemmän prostituutiota ajetaan maan alle, sitä enemmän niitä lieveilmiöitäkin esiintyy.
Eikös Suomessa ole yksi tai kaksi ihan toiminimellä seksipalveluita myyvää yritystä. Kuitit kirjoitetaan ihan normaalisti. Muistelen nyt jotain lehtijuttua. Siinä joku virkamies taisi todeta että firman perustaminen oli hoidettu kaikkien lakien ja asetusten mukaan joten siihen ei kukaan voinut sanoa mitään. Ja tällöinhän myös kirjanpito tapahtuu normaalisti.
chmlnidae:Mutta bordelleja en sallisi: siinä vaarantuu seksityöntekijöiden autonomia.
Jos ns. "kukkahatuilla" tarkoitetaan tiukkapitoisia pilkunnussioita, niinniitä riittää ilman hattuakin.
Odotan innolla sitä Henriksonin tilaamaa 30000 euron arvoista vallan yliopistotasoista tieteellistä tutkimusta, jonka tuloksen kaikki tietävät jo etukäteen:- Kieltolaki on ollut tieteellisesti todistetusti autuaaksitekevä Ruotsissa ja Norjassa.- Suomeen pitää kieltolaki myös saada.