Baarin kannatusmaksut
Äärimmäisten huonojen rahatilanteiden ja ahdingon takia olen joskus tosissani miettinyt ns. perseen myymistä. Olen pienen lapsen totaaliyh.. mitäpä en tekisi lapseni vuoksi?En vaan koskaan keksinyt mitä kautta lähteä itseäni markkinoimaan, missä ottaa vastaan asiakkaita ym.
Sit vapaa-ajallaan huorat juoruais keskenään ja söis purkkaa ja välillä se pimp tulis ovesta sisään sillee WHO'S YOUR DADDY?! ja kaikki naiset pitäis hirveetä mekkalaa ja ottais silt suihin vuoronperään. Sitten kaikki makaavat yhdessä punaisella samettisohvalla, katsovat paskoja toimintaleffoja ja polttavat röökiä.
Todella harvan ihmisen psyyke kestää oikeasti pitkällä tähtäimellä seksityötä, ja niille harvoille olisin valmis myöntämään poikkeusluvan ammatin harjoittamiseen
Pitäskö tässä kysyä lupa joltain mielipiteeseensä..ei kai. Mä kysyisin niiltä miljoonilta lapsihuorilta,että kokeeko he olevansa unelma-ammatissaan,jos olis pokkaa ja olisin vähän tyhmempi tyttö. Lapsissahan sanotaan olevan tulevaisuus ja että lapset ovat usein viisaampia kuin aikuiset. Tosin pitäisi kai päästä sitä ymmärrystä ja viisautta rakentamaan vaikka koulutuksen ja opiskelun muodossa.
En sitten tiedä, kiinnostaako näitä lapsihuoria koulussa oleminen pätkänkään vertaa.
Lainaus käyttäjältä: Mini-piip - 28.01.2016, 03:43Todella harvan ihmisen psyyke kestää oikeasti pitkällä tähtäimellä seksityötä, ja niille harvoille olisin valmis myöntämään poikkeusluvan ammatin harjoittamiseen Mihinköhän väitteesi perustat, oletko kenties haastatellut seksityötä tekeviä...?Ps. Onneksi seksityötä voi harjoittaa ilman sinun lupaasi.