Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: RMK - 09.06.2015, 08:11Mikäs siinä,jos sillä tienaa.Voisin mäki itteeni myydä,vaan mitäpä turhia kun ei kukaan kuitenkaan ostas. Ja sit taas vituttas. Teet itsestäsi pikkutytön, niin asiakkaita olis ainakin kymmenittäin. Siis sen perusteella, miten noita miehiä jää kiinni nykyisin lasten ahdistelusta z:.
Mikäs siinä,jos sillä tienaa.Voisin mäki itteeni myydä,vaan mitäpä turhia kun ei kukaan kuitenkaan ostas. Ja sit taas vituttas.
Lainaus käyttäjältä: kuuliainen - 06.03.2013, 22:42Odotan innolla sitä Henriksonin tilaamaa 30000 euron arvoista vallan yliopistotasoista tieteellistä tutkimusta, jonka tuloksen kaikki tietävät jo etukäteen:- Kieltolaki on ollut tieteellisesti todistetusti autuaaksitekevä Ruotsissa ja Norjassa.- Suomeen pitää kieltolaki myös saada.No niin nyt on puolen vuoden odotus ohi ja tutkimusraportti valmis. Empä tainnut kauaksi arvata "tutkimuksen" johtopäätöksistä Luetaampa kuitenkin nyt kaikessa rauhassa se veronmaksajien rahoilla kustannetun puuhastelun tulos, ja keskustellaan rakentavasti sen jälkeen. http://www.oikeusministerio.fi/fi/index/julkaisut/julkaisuarkisto/1378203764840/Files/OMSO_39_2013_Seksikaupan_kohteen_hyvaksikaytto.pdf
Odotan innolla sitä Henriksonin tilaamaa 30000 euron arvoista vallan yliopistotasoista tieteellistä tutkimusta, jonka tuloksen kaikki tietävät jo etukäteen:- Kieltolaki on ollut tieteellisesti todistetusti autuaaksitekevä Ruotsissa ja Norjassa.- Suomeen pitää kieltolaki myös saada.
Ei mun tartte tehä. Mä oon.
Jos olisi toisin voisin hyvinkin olla se joka pitää huolen ettei mun taloni tyttöjä kukaan kiusi. Muttas joo, nyt vain pitää keskittyä maksuttomiin.
Miesprostituoiduksi ryhtyminen on monta kertaa käväissyt mielessä, olisi mielenkiintoista kokeilla. Koen itseni kuitenkin lämpimäksi ja intiimiksi ihmiseksi, joten läheisyys, hellyys ja välittäminen kuuluisi väistämättä palveluihin. Sama intiimiyden oletettu puute on kuitenkin estänyt aina itseäni kokeilemasta maksullisia, puhumattakaan kuvottavasta seksiturismikulttuurista, jossa vähempiosaisia käytetään surutta hyväksi. Myös dominointi maksettuna palveluna täytyisi tietysti suorittaa omista haluista ja tarpeista piittaamatta pedanttisen tarkasti asiakkaan toiveiden mukaan, siinähän sitä saisi kokeilla ja opetella jos jonkinlaista, saaden vielä jonkinlaisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.Ainakin kuvittelisin, että aivotonta lihasta löytyy naisille helpostikin ilman erillistä korvausta, yön pimeät markkinathan ovat toinen toistaan epätoivoisempaa kulkijaa pullollaan. Mutta maksettu kumppanuus, joka irroittaa hetkeksi jalat maasta, todellinen kiintymys ja välittäminen vuokralla voisi olla haluttu palvelu. En sitten kyllä osaa sanoa, mitä moisista palveluista maksettaisiin, mutta veikkaisin hintatason olevan alhaisempaa kuin maksullisilla naisilla ja palvelun parempaa. Ei silti kannata suivaantua, tiedän toki senkin että ammattilaisten joukossa on myös suomalaisia vapaaehtoisia naisia, jotka voivat huippupalveluista pyytää melkein mitä tahansa, eli tarkoitan nyt lähinnä "yleisempien kanavien" tarjoaman maksullisen seuran laatua.
Lainaus käyttäjältä: Queena - 27.01.2013, 21:04Jotenkin olen kuitenkin skeptinen sen suhteen että onko sellaista miestä olemassa, joka pystyy kenet tahansa naisen tyydyttämään ongelmitta ja ilman opastusta, siten että naiset olisivat palvelusta valmiita maksamaan.En usko että olisi mahdollista jokainen tyydyttää täydellisesti, vielä vähemmän ilman minkäänlaista opastusta tai ohjeistusta. Mielestäni olennaista on kuitenkin se, että ammattilainen tekee vilpittömästi parhaansa, ja ottaa asiakkaan toiveet huomioon yhtälailla kirjaimellisesti kuin rivien välistä. Ei sellaiseen työhön pystyisikään mikään kusipäinen punttisalisonni, poislukien ne asiakkaat jotka nimenomaan toivovat sitä aivotonta panemista kunnes pilli viheltää.Kuitenkin melko varauksettomasti yleensä pidän kaikenlaisista ihmisistä, eikä minun tarvitse teeskennellä pitäväni sellaistakin naista kauniina, joka ei sovi yleisen kauneusihanteen muottiin. Sitähän suuri osa naisista kuitenkin toivoo, tuntea itsensä kauniiksi, halutuksi ja erikoiseksi. Sitä kautta se nautintokin rakentuu, vaikkei se mitään armotonta orgasmien sarjatykitystä olisikaan.
Jotenkin olen kuitenkin skeptinen sen suhteen että onko sellaista miestä olemassa, joka pystyy kenet tahansa naisen tyydyttämään ongelmitta ja ilman opastusta, siten että naiset olisivat palvelusta valmiita maksamaan.
Seksin myyminen ei mun kohdalla sovi yhteen sen arvostuksen kanssa, mitä itseäni kohtaan nykyään tunnen. En halua enää päästää mun lähelle ihmisiä, joiden mielessä on vain yksipuolinen hyöty mun kehosta. Mulla on läjäpäin vitun ikäviä kokemuksia sellasesta. Muuten mä ehkä voisinkin kokeilla seksin myymistä. En kyl jotenkin usko et se sopis mulle. Elän niin kehon kautta.
Äärimmäisten huonojen rahatilanteiden ja ahdingon takia olen joskus tosissani miettinyt ns. perseen myymistä. Olen pienen lapsen totaaliyh.. mitäpä en tekisi lapseni vuoksi?En vaan koskaan keksinyt mitä kautta lähteä itseäni markkinoimaan, missä ottaa vastaan asiakkaita ym.
Varmaankin incallkeikkoja hotelleihin, yksityiskämppiin tms? Jos siis ei ole mahdollista tuoda kotiin.