Baarin kannatusmaksut
Asiaa sivuten moniko nyt käsi sydämmelle pyytää esim kampaajalta/parturilta kuitin ?
Kuinka seksityöläinen uskaltaa toimia toiminimen alla?
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, niin suuressa maailmassa olen kuullut termin "money slave", eli rahan maksaminen on osa nöyryytystä.
Raha- ja veroasioihin voi palkata tilitoimiston (ei niin hirveitä summia maksa kuussa).
Lainaus käyttäjältä: Farkas - 04.05.2013, 16:42Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, niin suuressa maailmassa olen kuullut termin "money slave", eli rahan maksaminen on osa nöyryytystä.Täälläkin on ketju aiheesta:http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4044.0
Käsittääkseni tilitoimistoa ei voi palkata prostituutioyritykseen? En ole tuosta täysin varma, mutta sehän on prostituutiosta hyötymistä jos saa palkkaa käsitellessään sellaisen yhtiön asioita. Eihän prostituoitu saa palkata firmaansa esimerkiksi kirjanpitäjääkään.
Käsittääkseni kohta "muuten käyttää hyväkseen toisen sellaiseen tekoon" voidaan tulkita niin että kirjanpitäjä voi olla parittaja, koska hän saa rahaa edistäessään prostituoidun liiketoimia.
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 04.05.2013, 08:07Asiaa sivuten moniko nyt käsi sydämmelle pyytää esim kampaajalta/parturilta kuitin ? Muistaakseni uutisissa oli joku aika sitten, että olisi suunnitteilla joku uusi laki, että asiakkaalle on aina pakko antaa kuitti, vaikkei hän sitä pyydäkään. Minuakin on harmittanut joissakin kaupoissa, kun en ole saanut kuittia, tai jos kuitti on tulostunut, myyjä itse on heittänyt sen roskiin, vaikka olen ollut käsi ojossa kuittia ottamassa. Itse kerään kuitteja, koska haluan pitää kirjaa menoistani. Hyvä jos kuitin antaminen muuttuu pakolliseksi; voin paremmin valittaa päin myyjän naamaa siitä etten saanut kuittia.