Baarin kannatusmaksut
Monenlaista on tullut vastaan, mutta eräs miespuolinen subi vei kyllä voiton, kun lähetti viestin muka omaistensa nimissä että hän on KUOLLUT.
Taisi kaduttaa häntä ne oharit sit kun joku kerta nähtiin ohimennen bileissä livenä.
Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut enkä myönnä itse olevani yksi heistä. Parantumaton petit bourgeoisie kyllä olen - juttelen viimeiseen asti kaikesta muusta kuin kinkyilystä. Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa. Kaikki treffikumppanit ovat olleet ihania (vaikka juttu ei olisi muuhun johtanut) ja poikkeuksetta kahvilla on vierähtänyt useampi tunti. _Bambin_ kanssa treffeillä on kuin istuisi erittäin tylsässä yhteiskuntapoliittisessa keskustelupiirissa
Lainaus käyttäjältä: _Bambi_ - 22.01.2013, 13:20Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut enkä myönnä itse olevani yksi heistä. Parantumaton petit bourgeoisie kyllä olen - juttelen viimeiseen asti kaikesta muusta kuin kinkyilystä. Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa. Kaikki treffikumppanit ovat olleet ihania (vaikka juttu ei olisi muuhun johtanut) ja poikkeuksetta kahvilla on vierähtänyt useampi tunti. _Bambin_ kanssa treffeillä on kuin istuisi erittäin tylsässä yhteiskuntapoliittisessa keskustelupiirissa Minä olen _Bambi_n kanssa samoilla linjoilla, en vaan jaksa/ehdi/pysty kirjoittelemaan viikosta toiseen. Kuvat vaihtoon ja jos sitten vielä kiinnostaa kumpaakin osapuolta niin livenä kahville mars! Yhtään ohareita ei ole tullut vastaan, hauskoja ja erikoisia tyyppejä kylläkin, osan kanssa jopa jonkinmoista ystävyyttäkin havaittavissa.
Lainaus käyttäjältä: MyLittleHD - 28.02.2013, 22:16Lainaus käyttäjältä: _Bambi_ - 22.01.2013, 13:20Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut ...Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa...Minä olen _Bambi_n kanssa samoilla linjoilla, en vaan jaksa/ehdi/pysty kirjoittelemaan viikosta toiseen. Kuvat vaihtoon ja jos sitten vielä kiinnostaa kumpaakin osapuolta niin livenä kahville mars!..Täällä kolmas joka samoilla linjoilla. Sellaiset viikosta toiseen jaarittelijat ja kuvan pihtaajat olen jättänyt suosiolla vähemmälle huomiolle ...
Lainaus käyttäjältä: _Bambi_ - 22.01.2013, 13:20Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut ...Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa...Minä olen _Bambi_n kanssa samoilla linjoilla, en vaan jaksa/ehdi/pysty kirjoittelemaan viikosta toiseen. Kuvat vaihtoon ja jos sitten vielä kiinnostaa kumpaakin osapuolta niin livenä kahville mars!..
Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut ...Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa...