Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Fixx - 22.01.2013, 14:56Lainaus käyttäjältä: balthazar - 22.01.2013, 14:19tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi.Kuulostaa pelimiehen mielipiteeltä.. Kuulostaa miltä kuulostaa, hankala kuvitella miten voisin olla vielä kauempana "pelimiehestä".
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 22.01.2013, 14:19tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi.Kuulostaa pelimiehen mielipiteeltä..
tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi.
Lady Whipin vastauksesta mieleeni juolahti "Top 3 surkuhupaisimmat syyt olla tulematta", kirjoitan ne tähän jos joku muukin saisi niistä hupia 1. Tekstari tapaamista edeltävänä yönä klo 3.30: "Sori en mä voikaan tulla kun mä muistin että mulla on tyttöystävä" 2. Tekstari 10 minuuttia ennen tapaamista: "Mun tilaamat 3500 kuusentainta tuli ja mun tarvii istuttaa ne"3. Tekstari tapaamispäivän aamuna: "Mut irtisanottiin eilen töistä ja mun tarvii etsiä uus duuni"
Olen Feikannut....Armahtakaa minut tästä synnistä. t.Pahis
no tuota....... eiköhän tässä nyt ole käynyt selväksi ettei feikkaaminen, pörhellys tai muu niihin verrattava toiminta ole kenenkään mielestä hyvä juttu ja ehkä ketjun aloittaja on saanut purettua pahan mielensä. nyt tähän asiaan tuskin mitään uutta järkevää enää tulee ja ketju alkaa menemään liian ikäväksi ja ilkeäksi.ollaan mieltä, keskustellaan ja mietitään, ehkä opitaankin mutta nautitaan samalla elämästä, empaattisesti