Baarin kannatusmaksut
Minulle tuli heti avausviestin lukemisesta vahvasti mieleen oma nuoruus, jolloin seikkailin netissä erinäisillä seuranhaku foorumeilla, ja kyllä, myös pörhelsin.Koen, että se liittyi hyvin vahvasti siihen identiteetin etsimiseen, oman roolin hakemiseen. "Millainen olisin, jos olisinkin tällainen?" tai "Saisinko brunettina enemmän vastauksia kuin blondina?". Ihan kamalaa ja tuomittavaa, kyllä, mutta ehkä myös ymmärrettävää... Yritin tässä oikein muistella, kokeilinko eri sukupuoli roolejakin - luultavasti.
Mietin hetken kunnes tajusin... En ole ikinä virallisesti deittaillut. Ei siis ohareita eikä sen suhteen pettymyksiä. Jos sopisin treffit ei epäilystäkään ettenkö tulisi paikalle... maha täynä perhosia.
Mulle on sitten varmaan käynyt hyvä tuuri, kun en muista yksiäkään ohareita.
Kuten huomaatte yksi Pörheltäjä itse kirjoitti viestiin tunnustuksen. Mutta kuten heidän luonteeseen kuuluu, ei katumusta tai anteeksipyyntöjä koska heillä on oikeus omasta mielestään tuohon toimintaan.
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 22.01.2013, 14:19tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi.Kuulostaa pelimiehen mielipiteeltä..
tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi.