Baarin kannatusmaksut
Lueskelin ketjua, itsellä kanssa kokemusta tästä, että luvalla kumppani sai käydä piiskattavana. No kävi sitten niin että kumppani ihastu piiskaajaansa
Enää en lupaa antaisi uudelle kumppanilleni jos nyt sellaisen joskus löydän tai joku mut huolisi
Avoimet suhteet kuten nää muodissa olevat Polyjutut, eivät ole mua varten.
Lainaus käyttäjältä: perapervo - 23.01.2013, 08:37Lueskelin ketjua, itsellä kanssa kokemusta tästä, että luvalla kumppani sai käydä piiskattavana. No kävi sitten niin että kumppani ihastu piiskaajaansa Niin voi käydä. Siksi moni haluaakin, että leikkikaveri on tahollaan vakavassa suhteessa, että seksisuhde pysyisi kevyempänä. Aina sekään ei vaan toimi. Joskus suhde on muutenkin loppumassa, joskus vasta uuden kumppanin myötä ymmärretään jotain olennaista itsestä ja suhteista. Mene ja tiedä. Rumaa se on aina, mutta joskus välttämätöntä.Lainaus käyttäjältä: perapervo - 23.01.2013, 08:37Enää en lupaa antaisi uudelle kumppanilleni jos nyt sellaisen joskus löydän tai joku mut huolisi Riippuu kumppanista. Lainaus käyttäjältä: perapervo - 23.01.2013, 08:37Avoimet suhteet kuten nää muodissa olevat Polyjutut, eivät ole mua varten.Mä olen kinkykin vain, koska se on muodissa. Tiäkkö, kun on niitä kirjojakin ny tullu.
Haluaisin saada tilanteeseeni jonkinlaista perspektiiviä, toista näkökulmaa, neuvoja.Olemme olleet 4,5v yhdessä ja nyt jo naimisissakin mastermiehen kanssa, jonka bdsm-taipumus on ollut alusta asti tiedossa. Ajan kanssa olen kuitenkin herännyt, suorastaan havahtunut tajuamaan että olen aina ollut itsekin taipuvainen alistumiseen nimenomaan seksuaalisessa mielessä, ja saan siitä suurta tyydytystä.
Avioeron saa nykyään helposti ja halvalla.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 20.01.2013, 19:13 Avioeron saa nykyään helposti ja halvalla. Ei se kyllä halpaa ole.
Eiköhän se mene niin poly/piiskaus/bdsm -suhteissa, että toisella on joko lupa ihan kaikkeen mitä nyt mieleen saattaa tulla tai sitten ei ole lupaa mihinkään mikä puolestaan tarkoittaa yksiavioisuutta.Ei ihminen voi tunteitaan hallita, sitä rakastuu jos on rakastuakseen ja on rakastamatta jos ei rakasta.Kaikenlaiset sopimukset ja pitkät keskustelut on aivan turhia. Sinun pitää päättää hyväksytkö/opitko hyväksymään tilanteen jossa olet yksi muitten joukossa ja kestät sen vai eroatteko. IKRM
Kaikenlaiset sopimukset ja pitkät keskustelut on aivan turhia. Sinun pitää päättää hyväksytkö/opitko hyväksymään tilanteen jossa olet yksi muitten joukossa ja kestät sen vai eroatteko.
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 23.01.2013, 19:25Kaikenlaiset sopimukset ja pitkät keskustelut on aivan turhia. Sinun pitää päättää hyväksytkö/opitko hyväksymään tilanteen jossa olet yksi muitten joukossa ja kestät sen vai eroatteko. Tuo nyt on ihan puppua. Ilman keskustelua ei kyllä parisuhde voi mitenkään toimia tuollaisessa tilanteessa (jos muulloinkaan). Eikä siinä aina olla yksi muiden joukossa, vaan aivan hyvin voi olla erityinen ja hellitty.Mitä tulee avioeron hintaan niin henkinen hinta on yleensä aika kova. Aika erikoinen suhde on ollut jos ei ero koske aivan helvetisti.
Tuo nyt on ihan puppua. Ilman keskustelua ei kyllä parisuhde voi mitenkään toimia tuollaisessa tilanteessa (jos muulloinkaan).
Tuli mieleen,että olisko kyse provoviestistä tuossa IKRM:llä..
että mieheni mielestä D/s-suhteen ja arkisen avioelämän yhdistäminen on lähes mahdotonta. Teoriassa ymmärrän hänen pointtinsa, mutta tavallaan on kuitenkin vaikeaa ymmärtää, koska itselleni ei ole tuottanut minkäänlaista ongelmaa yhdistää ja vuorotella vaimon ja lemmikin rooleja. Ironista kyllä mieheni oli siis se joka minut tutustutti ja "houkutteli" bdsm:n maailmaan, mutta kun nyt vihdoin olen sinut asian kanssa, häntä ei enää kiinnostakaan juuri muu kinkyily kanssani kuin ehkä vähäinen seksin maustaminen.